Skocz do zawartości

Uniwersum Paleto Bay

Przeczytaj o miejscu rozgrywki serwera
Zobacz

Trzeci NEWS!

Skrypt gry, zamknięte beta testy
Zobacz
Zaloguj się, aby obserwować  
siarinho

Dyskusje nt. organizacji porządkowych

Polecane posty

siema

odrazu wale swoje przemyślenie 

Gra sprawia przyjemność w momencie gdy trzeba się nagłowić jak zrobić organizacje, która będzie dawała do myślenia osobom grającym LEA po drugiej stronie PL. Przyjemnie patrzy się na organizacje przestępcze, których postacie kierowane przez graczy sprytnie dochodzą do momentu posiadania sześciu zer w swojej skarpecie, ciągną za sznurki w hrabstwie i LEA tylko bezradnie rozkłada ręce na ten widok.

 

Idealny wizerunek rozgrywki jest wtedy, jak gracz grający jakiegoś detektywa/agenta musi naprawdę przemyśleć ruchy, żeby po pierwsze zagrać to bardzo blisko realistyce i prawu ustalonemu w danym stanie, a po drugie ciągnąc grę na długie ssy z zajebistym long story. 

 

To takie rozgrywki budują kozacki klimat na relacji cops&robbers, gdzie nie potrzebna jest ingerencja gamemasterów gdy dwie strony barykady zrozumieją, że tworzą sobie na wzajem rozgrywkę przez podkładanie kłód pod nogi. Utopijne, ale myślę, że do osiągnięcia. Co sądzicie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Dobrze prawisz siarinho. 

 

Dnia 5.09.2019 o 18:59, siarinho napisał:

 

Idealny wizerunek rozgrywki jest wtedy, jak gracz grający jakiegoś detektywa/agenta musi naprawdę przemyśleć ruchy, żeby po pierwsze zagrać to bardzo blisko realistyce i prawu ustalonemu w danym stanie, a po drugie ciągnąc grę na długie ssy z zajebistym long story. 
 

Dokładnie. Niektóre serwery mają tak, że tam służby porządkowe wrzucają gracza do więzienia na marne 2h za napad rabunkowy czy włamanie, oni nie patrzą na to jakiego przestępstwa dopuściła się Twoja postać, tylko jak odgrywasz podczas zatrzymania, jeżeli dobrze grasz to masz 2h, jeżeli źle to masz od 5h do 8, to jest według mnie bardzo głupie i nie widać tu żadnego grania w taki sposób, aby to było bardzo blisko realistyce i prawu ustalonemu w danym stanie - każdy powinien być taktowany równo, niezależnie od tego kto jak gra. Gracze potem wychodzą po 2h tego samego dnia, wbijają na osiedle i grają, że jeszcze tego samego dnia wyszli z więzienia (powinno się odgrywać, że minęły tygodnie, miesiące, lata, a nie parę godzin). Proponuję stworzyć temat opisujący przestępstwa, za które można pójść siedzieć na jakiś czas, ale żeby nie był też krótki, żeby gangster posiedział sobie trochę za popełnione przestępstwo, a nie po godzinie-dwóch wychodzi. Dałbym godzinę lub dwie za handel narkotykami lub posiadanie narkotyków, za przemyt trochę więcej. Jeżeli dojdzie do włamania, fajnie by było jakby włamywacze zostali aresztowani i zamknięci w więzieniu, a nie spisani i to tyle. Zdarzają się płaczki co płaczą o długie przetrzymki, ale ja bym się nimi nie przejmował. Pomyślcie nad tym.

 

Np. napad rabunkowy - 5-7h, włamanie 4h, gwałt 6-9h, uczestniczenie w strzelaninie/ostrzelanie ludzi 9-12h, morderstwo to wiadomo 24-30h, porwanie 8h, a nie za prawie każde przestępstwo 2, 3 lub 4h xd. 

Edytowano przez MR PatryKK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z jednej strony nikt nie chce tracić swojej postaci na dłuższy okres czasu "bowięzienie", ale z drugiej strony jak już ktoś jest na tyle upośledzony żeby dać się tam wsadzić, to powinien beknąć za bycie głupkiem [ic i ooc troche tez cśś] 

odgrywanie odsiadek to od zawsze problem, bo każdy odgrywa co chce i jak chce z wiekiem swojej postaci, więc żeby to wszystko było piękne jak na papierze, to gmowie musieliby ustalić jakiś upływ czasu ic [typu 1dzieńooc=ileśtamdni/tygodniic?] ale to bez sensu, bo nie da się tego dobrze rozwiązać

 

tak czy siak, za konkretną gierkę ic na linii przestępca----stróż prawa i tak biorą się gracze bardziej "ogarnięci" i skłonni, by ich postać dostała po dupie od czasu do czasu, bo po prostu stawiają na dobrą rozgrywkę, więc w ich własnym interesie jest odpowiednie odegranie czasu rzekomej odsiadki, także w takich przypadkach "pójście na rękę" przestępcy i danie mu krótkiej skryptowej odsiadki właściwie w tym momencie pomaga takiej osobie, bo [oczywiście nie mówię o powrocie po 2h od morderstwa i /do odsiedział 23lata] jest w stanie znacznie szybciej wrócić do swojej postaci i dalej prowadzić rozgryweczkę, bo dla takiej osoby odsiadka w pierdlu może być ważnym elementem fabularnym ic, oczywiście więcej takich graczy=więcej gry dla porządkowych=obustronne zadowolenie=100% statystyk szczęśliwości mieszkańców simcity

 

a nie oszukujmy się, jak ktoś już kogoś zajebie ic(no ooc też), to raczej morderstwo oznacza koniec życia poza murami kurwidołka [no chyba, że ktoś chce potem odgrywać 70 letnią postać, która wyszła po xx latach] więc wystarczy odpowiednio zbalansować "taryfikator kar(xD)" i cały problem powinno się jakoś chociaż połowicznie rozwiązać

Mygon i FBP lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi strikte o karanie graczy to będziemy starali robić się to jak najmniej inwazyjnie. Domyślam się, że nie każdemu chce się afczyć w więzieniu 5h, a to i tak nigdy do niczego porządnego nie doprowadzało. Uważam nawet, że jak ktoś ma dostać te 5h i przesiedzieć je w nocy śpiąc i zostawiając włączonego kompa to nie ma to najmniejszego sensu dlatego też nie będziemy tak robić. Postaram się jednak aby osoby posiadające w swoim rejestrze pokaźnej sumy felony były po prostu blokowane za dożywocie bo to nie jest realne żeby jedna postać dopuszcała się morderstwa 20 razy. Gra w więzieniu na pewno zmieni się po starcie gdy wprowadzilmy detention services, które będzie miało za zadanie nakręcać gre w więzieniu, a oprócz tego otworzy możliwość tworzenia więziennych gangów i faktycznego grania dożywoci/dłuższych wyroków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2019 o 16:52, maciek napisał:

tworzenie więzienia i gierki w nim nie ma sensu bo to zabawa na tydzień/dwa zajawki, zawsze się to tak kończyło, no ale spk powodzenia

nigdy nie zostało stworzone w takim wydaniu jak planuje v3rso

friker, maciek i v3rso lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Jakby głębiej się nad tym zastanowić, to wszelakie kary długodystansowe (tj. x lat wzwyż) nie mają sensu, między innymi dlatego, że każdy inny w tym czasie odgrywa normalny przebieg czasu, a nasza postać magicznie dostaje się do innego wymiaru i starzeje się w ciągu 5 dni.

Edytowano przez Nicziro
Jaily i Sylwester lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Nicziro napisał:

Jakby głębiej się nad tym zastanowić, to wszelakie kary długodystansowe (tj. x lat wzwyż) nie mają sensu, między innymi dlatego, że każdy inny w tym czasie odgrywa normalny przebieg czasu, a nasza postać magicznie dostaje się do innego wymiaru i starzeje się w ciągu 5 dni.

To nigdy nie miało sensu ale to taki sam przypadek jak z postacią, która trafia do szpitala i powinna w nim spędzić trochę czasu, a za 2 minuty już jeździ swoim BMX na skatepark ¯\_(ツ)_/¯. Są rzeczy, których nie przekroczymy, a nie zrobimy wyroków IC na "minuty" bo nie będzie to miało sensu. Co mądrzejsi będą odgrywali to na zasadzie aha zostałem zamknięty więc dodam do swojej postaci, że byłem kiedyś w więzieniu, a teraz zamkneli wyimaginowanego ziomka z osiedla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie wielcy deweloperzy tworzą gry w których dla przykładu zachowanie rozmiarowe obiektów jest nie do przeskoczenia, tutaj też to mamy. Po prostu są elementy, których nie da rady przejść i dzięki temu możemy jeszcze pamiętać, że to gra - a nie second life.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności