Skocz do zawartości

Uniwersum Paleto Bay

Przeczytaj o miejscu rozgrywki serwera
Zobacz

Trzeci NEWS!

Skrypt gry, zamknięte beta testy
Zobacz

Polecane posty

Nie ma tutaj zbyt wiele do tłumaczenia - skrypt miałby dynamicznie ingerować w handling pojazdów (na silniku piątki jest to możliwe), zmniejszając moc przyspieszenia, lekko łagodząc skrętność i ograniczając prędkość poruszania się do ustalonych norm - dzięki temu uniknęlibyśmy palenia kapcia przy pierwszym lepszym starcie (wiem że da się to zrobić na padzie, ale kto niby tak gra RP? Moim zdaniem to kompletnie niewygodne by jeździć padem, w międzyczasie odpisywać na akcję / wpisywać jakąś komendę.) a i sama jazda sprawiałaby nieco bardziej immersyjne wrażenie. Nie jest to coś koniecznego i bez czego nie dało by się żyć, ale... wydaje mi się że byłby to ciekawy, mały dodatek. Oczywiście styl jazdy można by przełączać między "spokojnym" a "klasycznym" lub coś w tym guście. Warto dodać że synchronizacja na nowej platformie to w porównaniu do RAGE majstersztyk, więc efekt skryptu byłby widoczny nie tylko dla nas, ale również innych graczy.

dasAdi, grtrd i Tytanum lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie zbędny bajer. Mogłoby coś takiego zostać zaimplementowane, ale jeśli nie zostanie to większość z nas przejdzie obok tego obojętnie. ¯\_(ツ)_/¯

Tonik i X3n0 lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, shumson napisał:

jakim cudem byloby to bardziej immersyjne, skoro nie czulibysmy nawet tarcia pojazdu, tylko ruszylibysmy z bomby? domyslny handling pojazdow w gta v jest akurat spoko

 

co jest spoko? Że za każdym razem wciskając W pali się gumę, bo system jest zero-jedynkowy? Albo ciśniesz do odciny albo nie jedziesz w ogóle. Jak dla mnie takie coś byłoby mega pomysłem, w handling injectorach można działać cuda 

mjd, X3n0 i grtrd lubią to

mdWOh9n.png.b48057b1fdb93d103544fc8f9c601dc0.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
6 minut temu, hampuna napisał:

 

co jest spoko? Że za każdym razem wciskając W pali się gumę, bo system jest zero-jedynkowy? Albo ciśniesz do odciny albo nie jedziesz w ogóle. Jak dla mnie takie coś byłoby mega pomysłem, w handling injectorach można działać cuda 

spoko jest to, że nie ma tak jak na /rp/ głosowych i nie startuje się od buta z 60mph, co miałoby miejsce przy zmianie handlingu bez jego przemyślenia i bez wniknięcia w jego dokładne działanie

Edytowano przez shumson
Kartku lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mówi o ingerowanie w handling bez wiedzy tylko o ujarzmienie wciskania gazu w samochodach, pomysł dobry nie rozumiem spinania u góry. Całe miasto palące gumę tylko dlatego ,że stało na czerwonym to wkurwiające, tylko się już przyzwyczailiśmy (szczególnie samp nam w tym pomógł bo tam dzwięki samochodu wykonującego jakikolwiek manewr były nie do zniesienia). Dużo to zmieni? Pewnie nie, ale skoro ja i 15 innych osób ma się czuć lepiej to dobrze że taki temat tu jest. 

grtrd, mjd i Piklo lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ma jeździć auto i pojazd dwu śladowy i nic więcej, ma przemieszczać się od punktu A do punktu B. Jak wprowadzą taki system jak w temacie to spoko czemu nie, taki system przełącznika na sportowy, terenowy albo do jazdy miejskiej. A może się przyda to scigantom a może nie zobaczymy czy to w ogóle będzie zrobione.

mjd i GameKryst lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zniwelowanie mielenia kół wiąże się ze zwiększeniem ich przyczepności. A zwiększenie przyczepności zaowocuje zrobieniem z każdego jednego samochodu bolidu F1. Nawet jeśli moc takiego samochodu zmniejszymy o połowę aby nie startował jak rakieta, nadal w zakrętach będzie nieludzko trzymał się drogi.

Na jakiekolwiek grzebanie w fizyce samochodów mówię stanowcze NIE.

I niech Bóg, Budda, Allah, Odyn, Zeus, Ozyrys i Latający potwór spaghetti przed tym bronią.

 

ps: Nikt nikomu nie każe za każdym razem ruszać ze spacji. Można też kupić sobie słabszy samochód albo pulsacyjnie wciskać klawisz gazu.

Jaguar, Mitsu, shumson i 1 inny lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na lsvrp grałem na padzie i uwierzcie mi, odłożenie go i przesiadka na dosłownie pare sekund żeby odpisać nie jest żadnym problemem a po dniu takiego grania nawet już nie zauważasz, ze to robisz.

GameKryst lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
2 godziny temu, maciek napisał:

sell pad xbox 360 z adapterem

za ile?

 

 

Niby można zrobić, ale nie trzeba

Edytowano przez katsuru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2019 o 10:46, Koneko napisał:

Zniwelowanie mielenia kół wiąże się ze zwiększeniem ich przyczepności. A zwiększenie przyczepności zaowocuje zrobieniem z każdego jednego samochodu bolidu F1. Nawet jeśli moc takiego samochodu zmniejszymy o połowę aby nie startował jak rakieta, nadal w zakrętach będzie nieludzko trzymał się drogi.

Na jakiekolwiek grzebanie w fizyce samochodów mówię stanowcze NIE.

I niech Bóg, Budda, Allah, Odyn, Zeus, Ozyrys i Latający potwór spaghetti przed tym bronią.

 

ps: Nikt nikomu nie każe za każdym razem ruszać ze spacji. Można też kupić sobie słabszy samochód albo pulsacyjnie wciskać klawisz gazu.

 

?

GTA V ma więcej wskaźników w autach, które można zmienić, by osiągnąć taki efekt, by start pojazdu był przyjemniejszy do zwykłej jazdy, przyjemniejszy dla oka i nie był tak gwałtowny. Zwiększanie przyczepności to najgłupszy pomysł i od razu widać, że nie rozumiesz o co dokładnie chodzi.

 

6 godzin temu, Ginxter napisał:

Na lsvrp grałem na padzie i uwierzcie mi, odłożenie go i przesiadka na dosłownie pare sekund żeby odpisać nie jest żadnym problemem a po dniu takiego grania nawet już nie zauważasz, ze to robisz.

 

Już kupuję pada, by jeździć autem na GTA V.

Skrypt to parę linijek prostego kodu dostępnego dla każdego. Serio. To nie pożera 10% procka przy odpaleniu, ani nie buguje fizyki jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no, to jest role play, to że to tak gra pokazuje, to nie oznacza że sb palisz gumę co chwilę - z reszta nwm jak ty to robisz, ja na klawiaturze, zwykłej, nie mechanicznej, potrafię odjechać każdym autem w gta bez palenia kapcia - a dla osób co nie mają tej umiejętności - można se kupić pada, naprawdę - samochodów w gta 5 jest od cholery, a multiplayer (ten nie od R*) jeszcze nie jest aż tak stabilny, więc zmiana handlingu w każdym z tych aut + zmiana na normalny handling na zawołanie, no średnio

 

znaczy pomysł niby spoko, ale wykonanie nawet jeśli możliwe, to nie ma sensu - bo jest stuff ważniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Fragstore napisał:

nie no, to jest role play, to że to tak gra pokazuje, to nie oznacza że sb palisz gumę co chwilę - z reszta nwm jak ty to robisz, ja na klawiaturze, zwykłej, nie mechanicznej, potrafię odjechać każdym autem w gta bez palenia kapcia - a dla osób co nie mają tej umiejętności - można se kupić pada, naprawdę - samochodów w gta 5 jest od cholery, a multiplayer (ten nie od R*) jeszcze nie jest aż tak stabilny, więc zmiana handlingu w każdym z tych aut + zmiana na normalny handling na zawołanie, no średnio

 

znaczy pomysł niby spoko, ale wykonanie nawet jeśli możliwe, to nie ma sensu - bo jest stuff ważniejszy

prosty przykład, aby radiowozy miały jakikolwiek sens i szanse z pojazdami chociażby ze średniej klasy muszą mieć modyfikacje silnika/turbo, z nimi dosłownie każdy start ze świateł to insta kapor, tapowanie powoli W co każde skrzyżowanie jest irytujące po czasie

grtrd i ToxicSoul lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
Dnia 13.07.2019 o 10:46, Koneko napisał:

Zniwelowanie mielenia kół wiąże się ze zwiększeniem ich przyczepności. A zwiększenie przyczepności zaowocuje zrobieniem z każdego jednego samochodu bolidu F1. Nawet jeśli moc takiego samochodu zmniejszymy o połowę aby nie startował jak rakieta, nadal w zakrętach będzie nieludzko trzymał się drogi.

Na jakiekolwiek grzebanie w fizyce samochodów mówię stanowcze NIE.

I niech Bóg, Budda, Allah, Odyn, Zeus, Ozyrys i Latający potwór spaghetti przed tym bronią.

 

ps: Nikt nikomu nie każe za każdym razem ruszać ze spacji. Można też kupić sobie słabszy samochód albo pulsacyjnie wciskać klawisz gazu.

Taki tryb prowadzenia miałby jak z resztą już podkresliłem - z góry ograniczać maksymalną prędkość jak i tą przy ruszaniu, skrętność też nie jest problemem, wystarczy zmniejszyć wartości od maksymalnej skrętności osi kół i ewentualnie tarcie - system ten miałby nadawać się do spokojnej jazdy a nie robienia z pojazdu "bolidu". 

Pulsacyjne naciskanie gazu - yup, niemniej jednak znacznie wygodniej byłoby przełączyć się na taki tryb, szczególnie gdy przegrało się z takim tapowaniem "W" już dobre kilka latek.

Czasami mam wrażenie że piszę w chaotyczny sposób i muszę indywidualnie tłumaczyć coś, co zawarłem w pierwszym poście - jak to jest? 

Swoją drogą - wartości handlingu do pojazdów mógłbym opracować sam, oczywiście jeśli pomysł by przeszedł.

Edytowano przez ToxicSoul

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać, że GTA V ma BARDZO casualowy styl jazdy który w żadnym stopniu nie jest przystosowany do RP. Auta potrafią rozpędzić się do ogromnych prędkości, jednocześnie zachowując przyczepność. Co się dziwić, w końcu miało to służyć do tego, żeby łatwiej było się przemieszczać czy uciekać przed policja na SP. 

Istnieją mody, które podmieniają handlingi i ogólnie cały styl jazdy pojazdami na bardziej realistyczny, przez co te rozpedzaja się wolniej, są mniej zwrotne i ogólnie trzeba trochę bardziej skupić się podczas jazdy. Ewentualnie można też znaleźć paczki, które symulują styl jazdy z GTA IV. 

 

Szczerze? Ja tam chętnie coś takiego na serwerze bym zobaczył. Paleto Bay to małe miasteczko więc trochę wolniejsze auta i spokojniejsi kierowcy wpłyną pozytywnie na wczucie się w klimat odgrywania prawdziwego życia. W końcu pedzenie 200km/h przez miasto będzie miało swoje konsekwencje bo droga hamowania też się zwiększa. Policja dostanie również większe szanse na dogonoenie kogokolwiek np. szeryfowymi cruiserami, które nie będą specjalnie spowolnione z myślą o SP. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Pomysł dobry. Wiadomo, że nie gramy miasta duchów, bo oprócz tych 150/200 graczy są też ludzie jeżdżący samochodami po ulicach, poruszający się pieszo po chodnikach, więc to byłoby nierealne, kiedy byśmy tak pędzili przez to małe miasteczko i dodatkowo kosili lampy, bo zazwyczaj tak jest przy dużej prędkości, że gracz kasuje lampy i dalej jedzie. Jak już rozwinął się temat o prędkości, polecam zrobić tak, żeby ludzie się nie wyprzedzali, omijali, jechali niepoprawnym pasem ruchu czy inne gówna, bo to boli w oczy gdy się takie coś widzi; wystarczy dawać surowe kary i ludzie się nauczą, na pewnym serwerze tak było, jest i będzie, a gracze stosują się do tego (zdarzają się ludzie co nadal wyprzedzają, jeżdżą jak wariaty). Jestem oczywiście za.

Edytowano przez Nefarius

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności