Skocz do zawartości

Uniwersum Paleto Bay

Przeczytaj o miejscu rozgrywki serwera
Zobacz

Trzeci NEWS!

Skrypt gry, zamknięte beta testy
Zobacz
Zaloguj się, aby obserwować  
katsuru

Dyskusja na temat przyrostu i wydawania wirtualnej gotówki postaci

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Najgorsze co mogą zrobić to ustawiać cogodzinne paydaye, żeby- tu najśmieszniej, "skupić się na kreowaniu charakteru zamiast na e-gotówce". W jaki sposób to się wyklucza? Jeśli ktoś nie może od czasu do czasu wbić te 30 minut za ladą to szanse na to, że uda mu się "wykreować" bez takiej konieczności są niewiele wyższe. Ktoś wspominał o podziałach społecznych na klasy, co jest moim zdaniem normalnym zjawiskiem i nie ma sensu posuwać się do takich akcji jak blokowanie ubrań (xD) i wątpię, że ktoś będzie łaził ubrany tak samo, jeśli przykładowo ustawimy ceny tych ubrań w zależności od targetu, w który celują, bo nie wyobrażam sobie, żeby ktoś mając w opisie garnitur od [tu jakiś fajny projektant z uniwersum] nie mógł za niego zapłacić kilka, do kilkunastu tysięcy. 

          Jednak wracając do pierwszego pytania, jest dość sporo możliwości i sposobów na to, by pieniądze nie  gromadziły się za szybko, a i by gromadzenie tych pieniędzy miało sens,  można przekonać administrację do systemu umiejętności, których szlifowanie byłoby w jakiś sposób obciążeniem finansowym, coś jak strzelnica- kup ASG i zapłać za możliwośc strzelania w tarczę- trochę RPGowo, ale jeśli chcemy trafić do mas, to trzeba myśleć  trochę i w taki sposób, może być coś a'la crafting na podobnych zasadach co w/w, jest całkiem sporo różnych opcji. Nie mówię też, że rozwiązanie musi się jakoś wiązać z pomocą zarządu, na pewno nikt z barwą komunistyczną w nicku nie odmówi pomocy dobrze napisanemu projektowi, opartego na transporcie powietrznym czy różnych rozrywek związanych z metalowym ptactwem. Gracze będą wydawać, o ile gracze pokażą, że warto jest wydać.

 

Wracając na chwilę do początku tego mojego szczekania. Uważam, że znacznie lepszym rozwiązaniem jest nieco utrudnić zdobywanie e$ aniżeli iść w drugą stronę. Przecież oficjalnie każdy uważa się za tego, kogo to e-pieniądze nie obchodzą, złoty argument ze zdobywaniem pierwszego samochodu 2 lata można obalić prostym projektem jakiegoś szrota, bądź komisu, skąd po kilku dniach 30 minutowego nudnawego /me może wyjechać swoim nowym nabytkiem.

 

@Edit: Jeśli pieniądze będą za szybko wpływać i w zbyt dużych ilościach, będzie schemat 500+. Będziecie mieć fakt faktem pieniądze, ale co wam po tym skoro w najtańszej jadłodajni w karcie dań będą Wenezuelskie sumy? 350 za pizzę, ale przecież payday jest!

 

@Edit2: Przepraszam, powstał już nawet jakiś Aeroclub, nie przeglądałem projektów wcześniej.

Edytowano przez Jaszke
Jaily, peterin, Mateusz i 1 inny lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Payday może się skończyć na wiele sposobów, ale każdy jest zły. Myślę że wcale by to nie wygórowało cen, dlatego że właściciel tej restauracji nie utrzymuje się z tego jedzenia. Niestety żaden serwer jeszcze nie doprowadził do tego aby zysk od klientów był chociaż trochę znaczący. Payday jedynie doprowadzi do tego że nikt na te ceny nie spojrzy nawet tylko przyjdzie i rzuci za lade "burger proszę". Nie będzie miało znaczenia to ile on będzie kosztował. Ja nie chciałbym doprowadzić do sytuacji gdzie te e$ będą jak święty grall, ale może niech najbogatszym nie będzie ten co sprzedaje piwo i burgery ale gra 10h dziennie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

District na starcie wprowadził taką zależność. Efekt: jeszcze tego samego dnia bezpowrotnie utracił większość graczy, ponieważ nie dało się tam zarobić.

 

Jeśli i tutaj przypływ gotówki uniemożliwi przyjemna grę, to niechybnie serwer szybko opustoszeje.

Edytowano przez Koneko
Mitsu lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że system duty z lsvrp był odpowiednio zbalansowany. Gracz poświęcając godzinę czasu sprawiał, że biznes w tym czasie był otwarty. Tym samym konsument mógł zakupić wybrany przez siebie towar bądź usługę.

System klas sam odpowiednio się podzieli. Lider biznesu potrafiący dobrze poprowadzić marketing swojego przedsiębiorstwa na pewno zyska rozgłos, a tym samym codzienny nadmiar e-dolarów porównywany do zarobków innych graczy. 

Piklo, grtrd i GameKryst lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

walka z wiatrakami, bo zawsze będą słabsze i głupsze jednostki, które będą TRYB roleplay traktować jak rpg nabijając więcej i więcej bobru, bo dla nich to styl gry, styl życia i po co ktoś daje jebanie o te osoby skoro i tak ich granie roleplayu ogranicza się do najprostszych akcji i zdań, jedne i drugie często posiadające więcej błędów niż lsvrp, więc tak czy siak trzymacie się od nich z dala

 

jedyne co możecie zrobić, to nie ograniczać tych, którzy grają roleplay a nie roleplayinggame i skupiają się na pisaniu scenariusza życia swojej postaci obsrywając pieniądze które i tak przecież są celem (prawie)wszystkich, tylko każdy dąży do nich w inny sposób (no i są potrzebne do zrobienia czegokolwiek przecież świat=pieniądze)

 

lsvrp było w tym zbalansowane, tyle że ludzie się tym zajmujący nie byli odpowiedni, a jeśli tu chcecie pilnować graczy klarownie niepasujących do klimatu jaki WY chcecie nadać, to przydzielcie do tego co najmniej dwucyfrową liczbę ludzi, a do tego niech każdy ma głos w sprawie danego przypadku, bo jeden człowiek jest nieobiektywny

 

nwm czy ktoś to pisał nie czytałem 3 stron

Edytowano przez maciek
nashi, hampuna, Ginxter i 1 inny lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, maciek napisał:

lsvrp było w tym zbalansowane, tyle że ludzie się tym zajmujący nie byli odpowiedni

 

Racja, zgodzę się.

 

Chociaż uważam, że na lsvrp był jeden mankament - nikt nie pracuje = nie ma gdzie zjeść, naprawić auta etc. Administracja powinna przemyśleć jakiegoś dobrze działającego bota dla biznesów. Wiadomka, bot nie zarabiałby 100% tego co gracz stojący np. za ladą. Wszystko można ustalić tylko trzeba chcieć, a myśle, że jakikolwiek bot przyda się bardzo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Ginxter napisał:

 

 

 

Chociaż uważam, że na lsvrp był jeden mankament - nikt nie pracuje = nie ma gdzie zjeść, naprawić auta etc. Administracja powinna przemyśleć jakiegoś dobrze działającego bota dla biznesów. Wiadomka, bot nie zarabiałby 100% tego co gracz stojący np. za ladą. Wszystko można ustalić tylko trzeba chcieć, a myśle, że jakikolwiek bot przyda się bardzo

Bot nie zarabiałby nic, zero. Właściciel musi chcieć mieć pracownika, a nie maszynę, która 24/7 będzie mu przynosić zyski.

 

21 godzin temu, maciek napisał:

walka z wiatrakami, bo zawsze będą słabsze i głupsze jednostki, które będą TRYB roleplay traktować jak rpg nabijając więcej i więcej bobru, bo dla nich to styl gry, styl życia i po co ktoś daje jebanie o te osoby skoro i tak ich granie roleplayu ogranicza się do najprostszych akcji i zdań, jedne i drugie często posiadające więcej błędów niż lsvrp, więc tak czy siak trzymacie się od nich z dala

 

jedyne co możecie zrobić, to nie ograniczać tych, którzy grają roleplay a nie roleplayinggame i skupiają się na pisaniu scenariusza życia swojej postaci obsrywając pieniądze które i tak przecież są celem (prawie)wszystkich, tylko każdy dąży do nich w inny sposób (no i są potrzebne do zrobienia czegokolwiek przecież świat=pieniądze)

 

 

Sam napisałeś, że celem prawie wszystkich są pieniądze, a duża część graczy traktuje to jako giereczkę czysto RPG'ową- ich sprawa, niech się bawią. Nie zapominajmy jednak, że to Paleto musi żyć, bentrumy muszą chodzić i /me robić zapiekankę. Dlatego nie tyle co trzeba dawać jebania o te osoby, a udawać, że się daje- liczby przyciągają graczy, nikt nie wejdzie na serwer z 15 osobami online z myślą "o, pewnie tam de luxe sort roleplej jest". Później i tak betony odejdą w zapomnienie, tam gdzie ich miejsce :v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. boty w każdym biznesie, które będą w stanie zapewnić działanie 24/7

2. boty nie powinny robić ani centa forsy na konto właściciela, to powinna być jedynie opcja awaryjna o nwm 3 w nocy, gdy nikogo z klubu ze striptizem nie ma = nie znika zapotrzebowanie na pracowników-betonów

3. wykorzystajcie te boty w kreatywny sposób, niech kurwy tańczą na zapętlonej animacji w pubach, a w warsztatach niech zawsze leży jakiś brudas pod samochodem na [znowu] zapętlonej animacji .napraw

4. sprawcie, by narkotyki były czymś pożądanym nawet przez byle bentruma na którym zarobi ktoś z przestępczych - boost w statystykach, boost w ilości % zarabianego szmalu z duty (na koksie wyrobisz większą "normę" w robocie, niż na trzeźwo, potwierdzone informacje), odporność na xxx, drag pozwalający robić duty drugi raz, wymyślcie coś albo zróbcie forumkową ankietę ze swoimi pomysłami i niech zadecyduje lud - inb4 bardzo trywialne i głupie przykłady, ale to jedyne efekty które byłyby w stanie przyciągną zwykłego betona do dragów, bo dla takiej osoby efekty wizualne które można fajnie odegrać IC są o beniz potłuc

5. nie róbcie z ulepszeń samochodów jakichś graili za ośmiocyfrowe kwoty, bo poza tym że nie kupi tego normalny gracz, to nie wyda na to pitosu też RPGowiec, bo mu to nie potrzebne do grindowania /duty i kupienia w końcu samochodu który tego tuningu nie będzie nawet potrzebował

6. niech rangi niższe niż czerwoni mają wreszcie jaja i coś do powiedzenia, a do tego moc decyzyjną, by sprawy nie przeciągały się 12 lat i nie wkurwiały tych, którzy mają na głowie inne sprawy niż /spawn sentinelxs dla shane_hartley (kmwtw) i niech kontrolują ten model rozgrywki który obierzecie (polecamy ten z lsvrp, po prostu o to dbajcie i dobrze ugryźcie temat, było ok i to nie ilość forsy w obiegu była problemem, dobrze każdy o tym wie)

 

zdajcie sobie sprawę, że nie znajdziecie w tej sytuacji złotego środka, bo to niemożliwe, możecie jedynie ingerować w poczynania bogatszych więcej grindujących RPGowców próbując je kontrolować, a do tego dodać wystarczającą ilość aktywności i rzeczy do wydawania bobru, które zainteresują ludzi (albo będą przymusowe, psst jedzenie)

 

jak mi coś wpadnie to dopisze ale pewnie nie dopisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

^

Zamiast botów w lokalach wystarczy sklep z kanapkami na stacji, gdzie ceny będą odpowiednio zawyżone.

 

Bot mechanik?

W prawdziwym życiu nie zawsze masz wolnych mechaników aby naprawić twój wóz na miejscu. Często trzeba umówić się na konkretny dzień. 

Poza tym, to już w kwestii samych właścicieli jest, czy ich biznes upadnie bo nikt w nim nie pracuje, czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Koneko napisał:

^

Zamiast botów w lokalach wystarczy sklep z kanapkami na stacji, gdzie ceny będą odpowiednio zawyżone.

 

Bot mechanik?

W prawdziwym życiu nie zawsze masz wolnych mechaników aby naprawić twój wóz na miejscu. Często trzeba umówić się na konkretny dzień. 

Poza tym, to już w kwestii samych właścicieli jest, czy ich biznes upadnie bo nikt w nim nie pracuje, czy nie.

>viberolplej

>prawdziweżycie

maciek i Boryseu lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

boty biznesowe to super pomysł, ale czemu mają nie generować dochodu? jeśli masz markę to i w nocy znajdziesz klientów, a takie boty pojawiałyby się w przypadku nikogo na duty gastronomii na całym serwerze; niech was nie bolą zwieracze od tego, że ktoś zarobi kilka dolków więcej na zapiekankach o 3 w nocy

Ginxter lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
19 godzin temu, Koneko napisał:

^

Zamiast botów w lokalach wystarczy sklep z kanapkami na stacji, gdzie ceny będą odpowiednio zawyżone.

 

Tak, dlatego ze w żadnym lokalu o 13 nie ma żadnego gracza musisz latać po stacjach żeby kupić se kanapkę za kosmiczne kwoty, prosze cię. 

 

Ja jestem za botem do sprzedawania w lokalach + jakieś boty statyczne do np. klubów ze striptizem (jak kolega wyżej na zapętlonej animce tańczenia) nadało by to chociaż troszke życia w tych wszystkich klubach.

 

Edit:

Jeżeli administracja nie zgodzi się na bota to proponuje market z przedmiotami spożywczymi w których przy kuchni w domu można coś upichcić.

Edytowano przez Ginxter
Jaszke i nashi lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.07.2019 o 13:04, Ginxter napisał:

 

Tak, dlatego ze w żadnym lokalu o 13 nie ma żadnego gracza musisz latać po stacjach żeby kupić se kanapkę za kosmiczne kwoty, prosze cię. 

 

Ja jestem za botem do sprzedawania w lokalach + jakieś boty statyczne do np. klubów ze striptizem (jak kolega wyżej na zapętlonej animce tańczenia) nadało by to chociaż troszke życia w tych wszystkich klubach.

 

Edit:

Jeżeli administracja nie zgodzi się na bota to proponuje market z przedmiotami spożywczymi w których przy kuchni w domu można coś upichcić.

+23

    Bot w lokalach to najlepsze z rozwiązań, rzecz jasna bez dochodu dla właściciela.

   A pomysł z kuchnią jest genialny, tylko, czy będzie im sie chciało bawić w takie skrypty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Moim skromnym zdaniem system wypłat jak i ilość zarabianej gotówki na LSVRP był złotym środkiem pomiędzy "realizmem" a czymś na rodzaj dość szybkiego grindu w celu wykreowania swojej postaci w taki a nie inny sposób (chociaż nie oszukujmy się, pod koniec żywotu serwera każdy już latał supersamochodami, psując kompletnie immersję całego uniwersum, ale tego nie unikniemy - to zależy już od samych graczy). Niemniej jednak brakowało jakiegoś konkretnego obiegu, gospodarki która ma jakiś faktyczny wpływ na to, jak nasza postać radzi sobie finansowo - jedzenie czy alkohol często były załatwiane za pośrednictwem samego /do i /me, graczom szkoda było wydawać pieniędzy na przedmioty które w żaden sposób nie wpływały na naszą postać, chodzi mi oczywiście o to, że nikt nie był zmuszony do zakupu żywności, no bo po co, skoro można to sobie po prostu odegrać, albo nie odgrywać wcale... i jest to zrozumiałym czynnikiem, nie chcemy robić z RP jakiegoś RPG z levelowaniem postaci, dbaniem o paski głodu itp, to wciąż ma być przede wszystkim roleplay... wydaje mi się jednak, że potrzeba nakarmienia naszej postaci chociaż dwa, trzy razy na dobę (czyli na 24 godziny bycia online) pomogło by z obiegiem gotówki, dodatkowo większy nacisk na płacenie czynszu (nawet w przypadku zakupu własnej posiadłości - woda i prąd na drzewach przecież nie rosną), plus parę innych, całkiem fajnych pomysłów które mogą, lub już padły gdzieś na forum - pomogą z uniknięciem kiszenia pieniążków na koncie bankowym, tym samym ograniczy to ilość postaci pokroju "za dnia barmanem, w nocy zaś ścigantem w Sultanie RS", bo postaci które prowadzą przeciętne życie po prostu na takie zabawki nie będzie stać. (generalnie obudziłem się dośc nieobecny na kacu, za wszelkie błędy logistyczne czy składniowe przepraszam, zachęcam do rozwinięcia mojej idei jeśli ktoś ma jakieś ciekawe propozycje, pozdrowionka)

Edytowano przez ToxicSoul
Neveral, oskind, Jaily i 1 inny lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, ToxicSoul napisał:

Moim skromnym zdaniem system wypłat jak i ilość zarabianej gotówki na LSVRP był złotym środkiem pomiędzy "realizmem" a czymś na rodzaj dość szybkiego grindu w celu wykreowania swojej postaci w taki a nie inny sposób (chociaż nie oszukujmy się, pod koniec żywotu serwera każdy już latał supersamochodami, psując kompletnie immersję całego uniwersum, ale tego nie unikniemy - to zależy już od samych graczy). Niemniej jednak brakowało jakiegoś konkretnego obiegu, gospodarki która ma jakiś faktyczny wpływ na to, jak nasza postać radzi sobie finansowo - jedzenie czy alkohol często były załatwiane za pośrednictwem samego /do i /me, graczom szkoda było wydawać pieniędzy na przedmioty które w żaden sposób nie wpływały na naszą postać, chodzi mi oczywiście o to, że nikt nie był zmuszony do zakupu żywności, no bo po co, skoro można to sobie po prostu odegrać, albo nie odgrywać wcale... i jest to zrozumiałym czynnikiem, nie chcemy robić z RP jakiegoś RPG z levelowaniem postaci, dbaniem o paski głodu itp, to wciąż ma być przede wszystkim roleplay... wydaje mi się jednak, że potrzeba nakarmienia naszej postaci chociaż dwa, trzy razy na dobę (czyli na 24 godziny bycia online) pomogło by z obiegiem gotówki, dodatkowo większy nacisk na płacenie czynszu (nawet w przypadku zakupu własnej posiadłości - woda i prąd na drzewach przecież nie rosną), plus parę innych, całkiem fajnych pomysłów które mogą, lub już padły gdzieś na forum - pomogą z uniknięciem kiszenia pieniążków na koncie bankowym, tym samym ograniczy to ilość postaci pokroju "za dnia barmanem, w nocy zaś ścigantem w Sultanie RS", bo postaci które prowadzą przeciętne życie po prostu na takie zabawki nie będzie stać. (generalnie obudziłem się dośc nieobecny na kacu, za wszelkie błędy logistyczne czy składniowe przepraszam, zachęcam do rozwinięcia mojej idei jeśli ktoś ma jakieś ciekawe propozycje, pozdrowionka)

No dokładnie o to chodzi, polać mu. Czemu mamy znowu powtórzyć historie oraz świat przedstawiony skoro możemy go trochę zmienić i uważam ,że to jest bardzo dobry kierunek na ową zmianę. Może warto zerknąć za granice, sam co prawda nie orientuje się jak oni rozwiązywali system gospodarki ale na pewno mają coś do podpatrzenia. Jeśli nie wykreujemy własnego sposobu na ujarzmienie tego zjawiska. oczywiście.

ToxicSoul lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodałbym pierdoły.

Pseudo system siły, który miał być jeszcze na lss, o jakim newsa pisałem. Coś co nic nie daje w grze, ale pozwala na element RPG. Gracz graczowi nie równy. Wiele osób przyzwyczajonych jest dostać coś w zamian za e-hajs i nie mówię tutaj o przedmiocie na /do; ale np. o +1 do siły postaci za $50 za trening. Nie powinno to zmieniać nic,  tyle tylko, że na /stats ktoś ma cyferki, i tyle. Potrzebna jest możliwość "odpompowania" hajsu, który jest brany z powietrza. Jest to trudne, ale nie niemożliwe. Zaraz ktoś wyleci z argumentem że to nie simsy, a na lsce/mruczniku/czymklkolwiekinnym grał tak i tak. Spoko. Każdy ma swoje przyzwyczajenia, stwarzanie możliwości nie zmusza nikogo do korzystania z nich. OOC też nie każdy chodzi na siłkę. Podatki od nieruchomości zależne od wielkości budynku? "Ubezpieczenie" auta? Oczywiście kwoty te powinny być niższe dla np. właściciela baraku w Sandy Shores, który jeździ rusty emperorem; a wyższe odpowiednio dla "bogola" z 2 autami i domkiem z widokiem na morze.

mjd, ToxicSoul i Piklo lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Rukol napisał:

Dodałbym pierdoły.

Pseudo system siły, który miał być jeszcze na lss, o jakim newsa pisałem. Coś co nic nie daje w grze, ale pozwala na element RPG. Gracz graczowi nie równy. Wiele osób przyzwyczajonych jest dostać coś w zamian za e-hajs i nie mówię tutaj o przedmiocie na /do; ale np. o +1 do siły postaci za $50 za trening. Nie powinno to zmieniać nic,  tyle tylko, że na /stats ktoś ma cyferki, i tyle. Potrzebna jest możliwość "odpompowania" hajsu, który jest brany z powietrza. Jest to trudne, ale nie niemożliwe. Zaraz ktoś wyleci z argumentem że to nie simsy, a na lsce/mruczniku/czymklkolwiekinnym grał tak i tak. Spoko. Każdy ma swoje przyzwyczajenia, stwarzanie możliwości nie zmusza nikogo do korzystania z nich. OOC też nie każdy chodzi na siłkę. Podatki od nieruchomości zależne od wielkości budynku? "Ubezpieczenie" auta? Oczywiście kwoty te powinny być niższe dla np. właściciela baraku w Sandy Shores, który jeździ rusty emperorem; a wyższe odpowiednio dla "bogola" z 2 autami i domkiem z widokiem na morze.

Nie zgodzę się, że siłownia nie powinna dodawać nic innego jak tylko cyferki. Umiar umiarem, ale to nie do końca fair.  Sens siłowni zawsze polegał na tym, że jeśli komuś chce się tam chodzić i ma na to czas, to powinien coś jednak z tego mieć, w tym przypadku troche mocniejszego buta, przyznam szczerze, że o ile Vibe ruszy będzie moim pierwszym rolepli na V, więc też  mogę nie do końca rozumieć wszystkie zagadnienia, ot- takie moje przemyślenia.

    Co do podatków, mało spotykane, ale w sumie dość potrzebne, ludzie będą niejako zmuszani do obmyślania swoich wydatków, bo kupić dom to jedno, ale utrzymać go jest całkowicie innym aspektem życia każdego z mieszkańców. Właściwie co do tego punktu to administracja ma spore pole do popisu, bo jeśli gospodarka jako taka nie wyjdzie im najlepiej, to przecież można dołożyć inne opłaty,  rzecz jasna z głową i problem ze zbyt nafaszerowanymi gotówką bentrumami rozwiąże się sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

^

Co do siły czy kondycji wystarczy ciekawie wykorzystać te statystyki postaci, które na altV są wyzerowane, ponieważ nie korzystają z savegame singleplayera.

mjd lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było, gdyby narkotyki miały również jakiś wpływ na potencjalną siłownie. Większy przyrost kondycji, zwiększanie witalności czy wzrost siły. Dałoby to sporo w potencjalnych eventach, projektach IC czy po prostu w zwykłej bójce. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można stworzyć coś na zasadzie strzelnicy, że tak samo jak w przypadku siłowni możemy uczęszczać tam raz na 18-20h i brać 'lekcję' lub po prostu strzelać i dzięki temu rośnie nam skill danego rodzaju broni (pistole, smg, itd) myślę że dużo osób z org. przestępczych by na to uczęszczało oraz org. porzadkowych - a i cywile by sie znaleźli, zawsze można byłoby odgrywać fajne akcje - a taka strzelnica nie mogłaby być też bardzo tania. 😛

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.07.2019 o 15:26, Rukol napisał:

Dodałbym pierdoły.

Pseudo system siły, który miał być jeszcze na lss, o jakim newsa pisałem. Coś co nic nie daje w grze, ale pozwala na element RPG. Gracz graczowi nie równy. Wiele osób przyzwyczajonych jest dostać coś w zamian za e-hajs i nie mówię tutaj o przedmiocie na /do; ale np. o +1 do siły postaci za $50 za trening. Nie powinno to zmieniać nic,  tyle tylko, że na /stats ktoś ma cyferki, i tyle. Potrzebna jest możliwość "odpompowania" hajsu, który jest brany z powietrza. Jest to trudne, ale nie niemożliwe. Zaraz ktoś wyleci z argumentem że to nie simsy, a na lsce/mruczniku/czymklkolwiekinnym grał tak i tak. Spoko. Każdy ma swoje przyzwyczajenia, stwarzanie możliwości nie zmusza nikogo do korzystania z nich. OOC też nie każdy chodzi na siłkę. Podatki od nieruchomości zależne od wielkości budynku? "Ubezpieczenie" auta? Oczywiście kwoty te powinny być niższe dla np. właściciela baraku w Sandy Shores, który jeździ rusty emperorem; a wyższe odpowiednio dla "bogola" z 2 autami i domkiem z widokiem na morze.

Odniosę się że od takich karnetów na siłownię można byłoby odprowadzać podatek, gracz płaci $50 a biznes zarabia załóżmy $32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no dobra jednak utknęliśmy w 2012 i traktujemy roleplay jak drugie życie, wprowadzamy podatki od wszystkiego co możliwe i otwieramy strzelnice żeby przestępcze sobie nabiły umiejętność strzelania, czekamy na kolejne propozycje

hampuna i Ginxter lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, byss napisał:

nie no dobra jednak utknęliśmy w 2012 i traktujemy roleplay jak drugie życie, wprowadzamy podatki od wszystkiego co możliwe i otwieramy strzelnice żeby przestępcze sobie nabiły umiejętność strzelania, czekamy na kolejne propozycje

Gdybyśmy utknęli w 2012 to nikt nie przejmowałby się takimi rzeczami jak balans gotówki w obiegu, bo wtedy ludzie poznawali roleplay, grali dla zabawy i nikt nie myślał o tym żeby wprowadzać systemy jak payday raz dziennie, wymóg gry na duty, czy system trzech grup. Z jednej strony każdy chce łatwej rozgrywki z dywizą "rolplej dla rolpleja", a z drugiej strony wciąż jesteśmy przy w/w systemie paydaya. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, byss napisał:

nie no dobra jednak utknęliśmy w 2012 i traktujemy roleplay jak drugie życie, wprowadzamy podatki od wszystkiego co możliwe i otwieramy strzelnice żeby przestępcze sobie nabiły umiejętność strzelania, czekamy na kolejne propozycje

Jak chcesz RP dla historii to śmiało jakieś PBF, gdzie się posty na forum trzaska, albo jakaś grupka na FB.Wszystko idzie naprzód, oczekiwania oraz technologie. Kto nie idzie naprzód - a stoi w miejscu - cofa się względem reszty. Nie chcesz wydawac hajsu na siłke/strzelanie/podatek bo umiesz grać bez tego? Spoko, nikt Cię nie zmusi. Ale dobrze mieć furtkę, "w razie by co". Nie każdy jest tak ogarnięty jak Ty (nie, serio, bez żadnego mikro hejtu), nie każdy sobie nakręci sam rozgrywkę. Tobie to zajmie 10 minut, odbębnisz, i wrócisz grać swoje akcje. Dla drugiego to może być właśnie klucz rozgrywki, rozwijanie postaci i to co się dzieje podczas tego. Nie każdy spacer na siłkę musi zakończyć się treningiem. Temat ten jest, aby zapobiec sytuacji z poprzedniej edycji, gdzie był problem np. co do aut. Jeśli masz jakieś pomysły to śmiało, bo trzeba by mieć plan na gospodarkę, by nie było hiper inflacji już na dwa tygodnie po starcie.

grtrd, katsuru, mjd i 3 innych lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ah, wystarczy spojrzeć na inne serwery gdzie po kilku miesiącach gracze dorabiali się fortuny, a przytoczę tutaj taki stary jak świat serwer net4game - moim osobistym zdaniem miał bardzo dobrze przemyślaną gospodarkę, przez długie lata ludzie gromadzili na swoich kontach 2-50k dolarów i to było maks, tylko nieliczni posiadali po pareset tysięcy na koncie. - Bo ciągle gdzieś byly wydatki, coś trzeba było kupić, sprzedać, zamienić, opłacić. Moim zdaniem gospodarka i to jak ona będzie rozbudowana na serwerze jest to najważniejsza część gry RP. (oczywiście nie dla wszystkich)

katsuru i Jaily lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności