Skocz do zawartości

Uniwersum Paleto Bay

Przeczytaj o miejscu rozgrywki serwera
Zobacz

Czwarty NEWS!

Beta testerzy, skrypt gry oraz panel gracza!
Zobacz
Zaloguj się, aby obserwować  
katsuru

Dyskusja na temat przyrostu i wydawania wirtualnej gotówki postaci

Polecane posty

  Cześć, warto byłoby przedyskutować temat związany z pozyskiwaniem i całokształtem obrotu gotówką na serwerze, póki jeszcze nie został otwarty, żeby nie popełnić tego samego błędu jak na poprzedniej edycji. Cały problem polega na tym, że grając na lsvrp, ludzie mieli bardzo fajny, moim zdaniem system wypłat. Nie powodował on zbyt szybkiego przyrostu gotówki, również nie trzeba było grindować zbyt długo, żeby sobie coś tam kupić. Mimo to, brakowało jakiegokolwiek czynnika, który powodowałby, że gotówka na koncie gracza jest wydawana. Jedyne, na co wtedy przeznaczano pieniądze to pojazdy, bo nic innego po prostu nie było. Finalnie spowodowało to, że ludzie kupili  sobie pojazd, albo dwa, na który zbierali i koniec, nie ma co z tymi pieniędzmi zrobić. Efektem takiego stanu było znudzenie rozgrywką, czasami tworzenie nowych postaci, lub co gorsza wypalenie się i zaprzestanie gry. 

  I tutaj śmiało można postawić pytanie, jak według was powinien wyglądać cały proces obrotu gotówką jednej postaci, aby po pierwsze: nie przeszkadzało to w normalnej rozgrywce ic, po drugie, nie prowadziło do szybkiego zaniku chęci progressowania i po trzecie, nie rozwarstwiało niepotrzebnie ekonomii serwera.

 

  Moim zdaniem nie powinny mieć miejsca sytuacje, w których po każdym 24godzinnym cyklu paydaya, mimo braku oszczędzania wciąż mamy sporą ilość gotówki dnia następnego, DLA PRZYKŁADU - Załóżmy, że nasza postać wyrabia payday $700 i akurat kupiła sobie nowy samochód. Los chciał, że gracz doświadczył stłuczki z innym graczem, musi zapłacić mandat, pojechać do warsztatu, potem może jeszcze do baru odnowić sobie HP. Portfel po takim niefortunnym ciągu wydatków powinien skurczyć się na tyle, że nie będzie stać go raczej na kupienie tego dnia nowego ubrania, czy chociażby zrobienia treningu na legendarnej siłowni, ponieważ jeżeli nieoczekiwane, lub nawet oczekiwane wydatki nie bolą po kieszeni, to znak, że gracze zarabiają pieniądze zbyt łatwo i zbyt szybko. (oczywiście nie bierzemy w tym wypadku pod uwagę graczy, którzy zarabiają więcej bo, na przykład: prowadzą swój biznes, czy robią szemrane interesy)

 

Kolejnym ważnym aspektem, na który TRZEBA kłaść duży nacisk jest stworzenie miejsc i systemów, które zachęcą graczy do wydawania na nie gotówki, zyskując przy tym jakieś korzyści dla postaci. Pierwszy banalny przykład jaki się nasuwa, to już wyżej wymieniana siłownia. Wymieniając gotówkę z konta postaci na dodatkową statystykę postaci, czy nawet jakiś znaczek nad głową tworzymy jednocześnie tzw. "money sink" i kolejne pole do rozwijania naszej postaci. Przykładów na takie miejsca jest dużo, z tego co słyszałem na streamach zaplanowane są już sklepy z ubraniami za gotówkę, studia tatuażu, fryzjerzy i makijażyści, mimo tego, zawsze warto tworzyć takie systemy, aby czas zainwestowany w postać nie przekładał się TYLKO na ilość rozegranych akcji RP i rozwiniętych wątków fabularnych, bo równie dobrze można po prostu wyrzucić system gotówki i dać ludziom grać w RP.

 

 

Co sądzicie, jakie jest wasze zdanie? Czekam, może potem jeszcze rozwinę temat. Pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Już rozumiem dlaczego poziom rp jest tak głęboko w dupie.

Dobra rozgrywka RP polega 

TYLKO na ilość rozegranych akcji RP i rozwiniętych wątków fabularnych


PS. Poszukaj sobie serwera RPG, skoro tak bardzo zależy Ci no boostowaniu postaci.

 

Edytowano przez Paleto Bay
maciek, Jogurt, katsuru i 1 inny lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po konkrety czekajcie na occvlt ale ja chciałbym wypowiedzieć się jako zwykły gracz.

 

 

Nie uważasz, że problem z pozyskaniem dużej ilości gotówki będzie przeciwdziałał kreowaniu ciekawej postaci? Przecież większość osób gra wiek wyższy niż 20, przecież nie ma wielu osób, które przy trzydziestce mają $500 przy sobie (nie wiem ile będzie startowych pieniędzy, to losowa ilość) i zostają wrzuceni do losowego miasta, by walczyć w kapitalistycznych igrzyskach śmierci. Temat generowania przychodów i generalnej wirtualnej gotówki jest bardzo zawiły i ciężko znaleźć złoty środek. W teorii poprawny role play byłby dopiero wtedy, gdy nic nie ograniczałoby twojej inwencji twórczej, na polskie realia jest to niestety niemożliwe, bo tylko część osób korzystałaby poprawnie z takiej opcji, ograniczenie i money sink, który ująłeś znajduje się na drugiej stronie rzeki, jest on totalnym ograniczeniem i zmusza to wytworzenia niższej klasy społecznej. Istotne jest, by z balansować obie, skrajnie do siebie przeciwne wizje i wytworzyć odpowiednie warunki, a jest to niezwykle trudne.

Marduk lubi to

6oUdCNv.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś twierdzi, że mając dwa samochody i troszkę gotówki nie ma po co grać, to faktycznie powinien przestać, albo pomyśleć nad zmianą trybu gry. Dla takich osób polecam powrócić do poradników związanych z elementarnymi zasadami roleplay i zastanowienia się, czy oby na pewno dobrze rozwijam wątek swojej postaci.

 

 

Marduk lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ubrania za pieniądze z miejsca tworzą klasy społeczne. A najczęściej powodują że całe miasto jest ubrane tak samo. Chyba że ktoś tu wpadł na coś innowacyjnego, ale jak dla mnie nie ma to sensu. Pieniądze jest na co wydawać zawsze, tylko trzeba chcieć się rozglądnąć, tu ktoś ma centrum nurkowania, tu ktoś wycieczki organizuje itd. Skrypt skryptem ale to taki obieg gotówki pomiędzy graczami napędza gierkę. 

Deathcore, Koneko i mjd lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

nie zamykajmy się na duty w biznesach, prosze; boty biznesowe i ewentualnie jakieś datki co godzine, chcialbym zeby ludzie skupili sie na rozwoju postaci i charakteru, nie na tłuczeniu e-pieniążków zeby pojezdzic czymś szybkim; gramy los santos, miasto bogate i z wysokimi standardami hrabstwo blaine, stan san andreas, jeden z droższych stanów do życia, jezeli ktos chce grac niższą klasę finansową, to swobodnie może ignorować zarobione pieniążki albo mądrze wykorzystywać do rozgrywki

Edytowano przez nashi
sebixxx lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temat bardzo często poruszany na nieodpowiednich kanałach, prawda jest taka że w tej chwili gracze RP dzielą się na dwie grupy -

  • takie, które lubią kreować swój charakter od zera łącznie z majątkiem(zachowując wcześniej ustalony background, co trochę ogranicza bo praktycznie każdy charakter >25 lat jest skazany na granie dołku finansowego);
  • takie, które lubią po prostu grać nie zwracając za bardzo uwagi na rozwój postaci w świecie IC, bo dostają wszystko co potrzebne do gry od systemu(co powoduje w nas brak przywiązania do postaci, co czasem powoduje nierealne zachowania w świecie gry, przykładzik -

 

 

złoty środek jest niemożliwy do znalezienia, zawsze któraś strona będzie narzekać, jednak moim zdaniem najbardziej optymalne rozwiązanie to zapewnić pieniądze na podstawowe wydatki poprzez cogodzinny zasiłek w ustalonej wysokości które wystarczą na właśnie jedzenie, paliwo itp, a gdy ktoś będzie chciał się dorobić, to niestety będzie musiał albo wbić to duty, albo postać trochę na cornerze, czy prowadzić jakiś projekt zarobkowy - ciężko w tej chwili stwierdzić skoro nie do końca wiemy jakie będą możliwości zarobku.

na gta sa te dwie grupy podzieliły się na dwa serwery - po spojrzeniu na średnią liczbę graczy online można śmiało stwierdzić których graczy jest więcej 😉

 

 

nashi, katsuru i maciek lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Hajs na serwerach to zawsze jest żart, a klasy społeczne nie istnieją.

Masz typa mającego przegrane 1000h na postaci, który grał dzień w dzień za ladą w barze i go stać na jakiś sportowy wózek, a nawet kilka i do tego drogi dom, ale dalej pracuje za tą cholerną ladą. Za to grający od czasu do czasu lider biznesu czy organizacji przestępczej nie wyfarmi czegoś takiego. Szczególnie, że zyski niezależnie od stanowiska są po żydowsku ścinane do tego samego poziomu np. napady na banki to jakieś śmieszne wypłaty, bo wszyscy się boją wprowadzenia zbyt dużej ilości gotówki za jednym razem i żaden napad nie sprawi, że można iść na cholerną emeryturę do końca swojego życia. Dlatego też nigdy nie ma prawdziwie bogatych ludzi, a są po prostu ci którzy ten hajs wygrindowali godzinami. Nie ma też prawdziwie bogatych typów, którzy kupując jeden z droższych wozów w salonie straciliby jedynie 5% swojej gotówki - to zawsze jest 100% i potem wielka dziura w kieszeni na czas ponownego grindowania hajsu do kolejnego celu. Podsumowując typ za ladą i wysokiej rangi gangster w podobnym czasie wygrindują taki sam hajs na podobny cel, a to są totalnie różne klasy społeczne. Kolejny problem polega na tym, że wielu typów pracujących za minimalną krajową i tak zechce żyć ponad standard grindujac na auto, które w jego sytuacji życiowej nigdy nie było by rozsądnym zakupem.

By stworzyć realne klasy to trzeba by zrobić chamskie przepaści i blokady, by byle dzieciak zza lady nigdy nie był w stanie zarobić na nic poza swoją klasę low (może poza wyjątkami jak typ poświęcający cały swój czas i większość wypłaty na średniej klasy tuningowane auto etc), a typ z klasy medium nigdy nie powinien zarobić nic poza medium bez zmiany swojej pozycji społecznej i sposobu zarabiania.

Może nawet wymuszone blokady na klasy byłyby okej - blokada który dom możesz kupić, które auto, ciuchy i maksymalne-minimalne widełki na zarabiany hajs dla każdej klasy społecznej, bo jak na ironię każdy płaczący o wymuszone blokady nazywający każdy system robieniem RPG'a niszczącego wolność kreowania RP zazwyczaj nie potrafi ograniczyć się sam.

 

Co jest zabawne to:

Pracownik zmywaka zarobi na sportowe auto w trzy miesiące.

Lider biznesu zarobi na sportowe auto w półtora miesiąca.

Lider przestępczej zarobi na to samo sportowe auto w miesiąc.

 

Przychodzisz na serwer, gdy ten ma już cztery miesiące i widzisz każdego w zasranym sportowym aucie, więc to nie jest jedynie kwestia zwiększenia/zmniejszenia wypłaty. Dlatego jestem za zablokowaniem możliwości zależnie od klasy do której nasza postać należy i jednocześnie za wprowadzeniem takiej ilości pierdół dla każdej z klas, by członkowie każdej z nich mieli na co ten hajs wydawać.

 

Edytowano przez Vey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest akurat kiepski pomysł. Nie ma sensu stosować ograniczeń, bo ooo gość w barze pracuje i fura za więcej, niż 5k. A ten to gangster, więc powinien się ograniczać do bmxa. Jak ktoś ma mózg i potrafi stworzyć sensowną postać, to nawet mając sporo siana będzie wiedział gdzie jest granica.

Ze strony administracji tylko mogę obiecać, że napewno będziemy stawiać nacisk na kreowanie postaci i zwracać uwagę na nijaczenie i grę opierająca się tylko na farmieniu e-dolarów.

Koneko, mjd i Boryseu lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, byss napisał:

To jest akurat kiepski pomysł. Nie ma sensu stosować ograniczeń, bo ooo gość w barze pracuje i fura za więcej, niż 5k. A ten to gangster, więc powinien się ograniczać do bmxa.

 

Tja, bo w końcu chodziło mi o tak bardzo ograniczające widełki "dla pana mały burger za $1 dolara, bo za $2 to dla bogatszych" i zupełnie nie chodziło mi o elementy perfidnie wykraczające poza klasę społeczną jak auto warte $100.000

 

22 minuty temu, byss napisał:

Jak ktoś ma mózg i potrafi stworzyć sensowną postać, to nawet mając sporo siana będzie wiedział gdzie jest granica.

 

Z jednym z powodów dla którego ta dyskusja powstała to jest właśnie fakt, że ludzie tej granicy nie szanują, ale widzę idziesz leniwą linią najmniejszego oporu.

 

22 minuty temu, byss napisał:

Ze strony administracji tylko mogę obiecać, że napewno będziemy stawiać nacisk na kreowanie postaci i zwracać uwagę na nijaczenie i grę opierająca się tylko na farmieniu e-dolarów.

 

Bardziej pustego zapewnienia dać nie możesz, bo takie zapewnienia były i będą zawsze i każdy wie, że to takie coś a'la polityczne pierdzielenie. Teraz ci się wydaje, że to będzie bezbłędnie definiowane, osądzane i egzekwowane bez żadnego przygotowania czy dyskusji, a tak naprawdę to się po prostu stanie i nikt nawet nie zauważy kiedy do tego doszło.

Co do e-hajsów... Nawet nie pytam jak chcesz osądzać czyjąś grę czy gra tylko dla "farmieniu e-hajsów" lol zapewne odpowiedzią będzie

- jak?

- przede wszystkim skutecznie.

Tak, po prostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

To nie jest problem który się da rozwiązać, my w świecie RP jeśli sobie sami nie ustalimy to nie mamy obowiązków. Nie musisz płacić czynszu jak kupisz mieszkanie ani rachunków jak masz dom, nie dajesz pieniędzy na chora babcię ani na własne dzieci, nie kupujesz nowych rzeczy do mieszkania itd. Można to tylko grać ,a wiemy wszyscy ile osób będzie chętnych zagrać drogi remont w domu i zapłaci firmie budowlanej xd Jeśli się tego nie nauczymy to nigdy nie rozwiążemy tego problemu.

Edytowano przez Jaily
GameKryst lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Vey napisał:

 

Tja, bo w końcu chodziło mi o tak bardzo ograniczające widełki "dla pana mały burger za $1 dolara, bo za $2 to dla bogatszych" i zupełnie nie chodziło mi o elementy perfidnie wykraczające poza klasę społeczną jak auto warte $100.000

 

W swojej wypowiedzi uwzględniłeś nawet blokadę na ubrania, więc moja wypowiedź była słuszna.

 

9 godzin temu, Vey napisał:

Z jednym z powodów dla którego ta dyskusja powstała to jest właśnie fakt, że ludzie tej granicy nie szanują, ale widzę idziesz leniwą linią najmniejszego oporu.

 

Na każdym serwerze znajdą się tacy słabsi gracze. Ale nawet jeżeli tacy są, to nie możemy ich ograniczać do - kup ten dom, ten samochód, te ubrania, bo jesteś w tej i tej klasie społecznej. Będzie chciał nafarmić to i tak nafarmi. Kwestia tego żeby robił to z głową.

 

Dla przykładu: gość  A mający na postaci 300h, dobrze kreowana postać, pracuje jednocześnie w jednym biznesie i odkłada pieniądze. Kupuje z klasy niższej coś lepszego.

 

Gość B postać 300h, gra ograniczająca się do /duty, pracuje w trzech biznesach, kupuje coś poza swoją klasę.

 

A>B To tylko kwestia przypilnowania postaci nijakich że strony administracji, ale według Ciebie to tylko puste słowa.

 

Nie można też traktować gry jak drugiego życia i żyć z przekonaniem, oo nie pozwoliłby sobie na takie wydatki w tej klasie. Bo tu musiałby by opłacić to i tamto.

Deathcore lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie oszukujmy się każdy dąży do poprawienia swojej sytuacji czy to jest w klasie niższej, czy średniej oraz najwyższej. Tylko nie każdy może sobie na to pozwolić w danej chwili przy danym nakładzie finansowym, tak jak ktoś to wyżej napisał, że zajmuje to innym więcej czasu by kupić przedmiot A, który może być uważany za przedmiot, ponad swoją klasę, która reprezentuję. Nie każdy musi to szanować, bo nie jest to nigdzie odgórnie wprowadzone. Każdy gra jak uważa i jak czuje nie przekraczając przy tym zdrowego rozsądku. Dobrze by było, żeby były miejsca, które by zachęciły graczy do odpowiedniego użycia pieniędzy w sposób ciekawy kreujący rozgrywkę, ale to głównie ludzie tworzą to grono osób odpowiadających za rozgrywkę i innych może cieszyć nowy samochód, czy nowy przedmiot. A innych świetna zabawa ze znajomymi w klubie cieszącym się popularnością, każdy jest inny i inaczej odbiera postrzegania jak i traktowanie pieniądza w grze.

GameKryst i Koneko lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

@Vey gramy w napleto, więc ilość biznesów będzie ograniczona, zamiast działać wolnym rynkiem to będziemy ograniczać ludzi, wygląda to jak socjalizm kiedy wszyscy chcą być prezesami firm, a system sprowadza wszystkich do czyścicieli kibli; gość będzie robił na zmywaku i będzie chciał więcej zarabiać, to pójdzie pracować na dwa etaty, ale to już zamykanie ludzi za ladami co imo kompletnie nie ma sensu; gramy role play więc to jasne, że każdy będzie chciał dążyć do super domu, super samochodu i własnego biznesu.

Edytowano przez nashi
X3n0, mjd, Koneko i 2 innych lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sposobem na to, żeby takie sytuacje jak kupno samochodu ponad swoją klasę nie miały miejsca jest wprowadzenie systemu, który wymagałby od gracza czegoś więcej niż tylko zatankowania swojego auta za 100k raz na jakiś czas i tyle bo na LSVRP z tego co pamiętam utrzymanie auta ograniczało się praktycznie tylko do tego. Chodzi mi o wprowadzenie jakiejś mechaniki "niszczenia się" pojazdów. Na przykład większe spalanie po x przejechanych kilometrach itd. Wtedy sportowe auto = większe wydatki na ew. naprawę a taki ktoś nie nadążyłby z grindowaniem hajsu i byłby zmuszony jeździć takim autem, na którego utrzymanie go stać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pieseł: " mechaniki "niszczenia się" pojazdów. Na przykład większe spalanie po x przejechanych kilometrach itd. "
Tylko o jakich przebiegach mówimy? 100, 200 tysięcy? Czy 1 tysiąc? Niektórzy wolą mieć jedno, nawet tanie autko przez całą swoją grę.

Wystarczy, że naprawy będą adekwatne do wartości samochodu. Dodatkowo nieobowiązkowe ubezpieczenia na samochód, również od wartości, żeby kolizje z nie twojej winy nie były tak dotkliwe. W przeciwnym razie no cóż.
Zmuszanie ludzi do zmiany aut jak rękawiczki, bo wbiło im 5.000 przebiegu i już nie będzie warty użytkowania, mija się z celem. Nawet stare auto da się utrzymać w stanie niemal salonowym przez wiele lat.

 

Można również dodać zużycie oleju silnikowego, ale również, przymus wymiany co 1000 km jest bez sensu. Musiałoby to być zrobione z głową aby nie zniechęcać ludzi do gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hajs co godzinke i zapewnienie pieniążka do gry = ludzie chętniej rozwijają postacie i skupiają się bardziej na charakterach niż e$

bicie duty i CIĘŻKA PRACA żeby zarobić = zamykanie w biznesach (nie koniecznie stanie za ladą), większa chęć posiadania e$ niż kreowania postaci - to brzmi jak RPG

 

my tylko rozmawiamy, bo nie mamy możliwości wyboru, jesteśmy w stanie tylko wpłynąć na decyzje, a co będzie grane zależy od czerwonych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chodzi o ubrania, make-up i fryzury to imho najlepiej zrobić outfity (tl;dr: system outfitów jak na lsvrp ale ulepszony) za drobną opłatą (powiedzmy $25) do ubrań i make-upu żeby można było nałożyć se make-up nr. 10 do outfitu nr. 5 albo np. make-up nr.3 do outfitu nr. 1 i tak dalej.
Fryzury zostawić do zmiany po jakimś odegraniu albo po kupieniu skryptowo, dodać komendę /kucyk dla obu płci żeby ktoś se mógł odegrać bieganie bez włosów przyklejonych do spoconego czoła albo jakiegoś man-buna jak pije szejka z jarmużu i jakiejś trawy.

Plus, dodać komendy albo jakieś menu ubrań żeby można było zdjąć np. same spodnie albo samą czapkę.

Biorąc pod uwagę że większość graczy zmienia regularnie wygląd postaci, warto będzie po prostu dać im taką możliwość z góry za drobnymi opłatami bez zbędnego pisania do administracji "e mordo daj /akreator". Nie jest to jakiś wielki game changer dla postaci, a sam aspekt wizualny. Powinno to istnieć już od startu bo będzie na co wydawać pieniądze. Uważam to wszystko za dobry pomysł, a przede wszystkim życzę gamemasterom by zostało to wprowadzone bo inaczej jak za czasów LSVRP będziecie zapieprzać i wpisywać /akreator dla parunastu osób dziennie bo ktoś wybrał nie taki kolor włosów.

Druga opcja to system garderoby taki jak był na District'cie - o ile było to wygodne, to jednak koszty ubrań były co najmniej śmieszne. To też jest pomysł, i to też może wypalić - ja jednak zostaję przy swoim.


Una mattina mi sono alzato
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Takie połączenie systemu ubrań district i lsvrp wydaje się najrozsądniejsze.

 

Kupujesz sobie ubrania w sklepie a one lądują w garderobie, z których ustawiasz sobie całe sety. Raz kupiona bluzka czy spodnie byłyby wtedy dostępne za darmo dla kolejnych wariantów stroju (nikt nie kupuje przecież po kilka sztuk tych samych par spodni czy bluzek).

Ponadto nie traciłoby się tak wiele czasu na ponownym odszukaniu danej rzeczy w sklepie dla ustawienia tego samego stroju, dajmy na to bez grubej kurtki.

Dodać do tego możliwość sortowania i późniejszej edycji, wcześniej zapisanych setów i będzie idealnie.

 

 

Sądzę, że równie dobrym rozwiązaniem może być sam system garderoby z zakupionymi rzeczami z owego serwera, ale z możliwością zmiany ubrania w dowolnym miejscu w świecie, nie tylko w interiorze swojej grupy.

Jak wiadomo, zdarzają się różne sytuacje, gdzie zdejmujemy z siebie albo same buty, albo kurtkę, albo buty i kurtkę itp.

 

Taki system pozytywnie wplynie na rozgrywkę.

Drogie garnitury będą mogły faktycznie być drogie. A na zwykle codzienne ubrania, wydamy zaledwie kilka dolarów. Przynajmniej częściowo zażegnamy problem bezdomnych w eleganckim garniturze i zardzewiałym emerorze.

Edytowano przez Koneko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, Koneko napisał:

Drogie garnitury będą mogły faktycznie być drogie. A na zwykle codzienne ubrania, wydamy zaledwie kilka dolarów. Przynajmniej częściowo zażegnamy problem bezdomnych w eleganckim garniturze i zardzewiałym emerorze.

To fakt, jeden problem znika ale niestety pojawi się drugi z którym mogliśmy się spotkać na district tuż po starcie serwerka. Mianowicie całe miasto ubrane w ten sam sposób, tylko dlatego że jakieś sety ubrań po prostu były w znośnych cenach. Więc w takiej sytuacji musieliby urozmaicić możliwości zakupu na tyle aby zapobiec tej sytuacji a nie wiem czy to możliwe. A uwierz mi widok chmary graczy w identycznych koszulkach jest straszny. Ubrania definiują charakter postaci w dużym stopniu dlatego ja jestem za ubraniami darmowymi. Uderzałbym natomiast w droższą eksploatacje samochodów, innych pojazdów, mieszkań i domów. Tu jest duże pole manewru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Jaily

Jednorazowy wydatek na kompletny garnitur rzędu $1.000 nie jest wcale taki straszny. District miał spore ceny butów i niektórych kurtek. Ale kupowałeś je raz i już miałeś. Nie bolało to w żaden większy sposób. Mimo, że czasem brakowało przez to na jedzonko.

 

Twierdzisz też, że mało jest tanich rzeczy w grze? Poza garniturami są dziesiątki bluz, bluzek, bluzeczek. Koszul i koszulek. W różnych kolorach i wzorach. Jest z czego.

 

Jak mówisz darmowe. Ok. Jestem za. Ponieważ opcja kupna 5x prawie tego samego za nawet $25 od pojedynczej konfiguracji jest mało logiczne.

 

 

Koszt eksploatacji pojazdu. Masz na myśli spalanie 50L/100km przy cenie paliwa $15 za litr? - bzdura. Ten aspekt powinien być jak najbardziej zbliżony do realnego.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, spalanie niech sobie jest tak jak ma być. Ale auto to niestety nie tylko benzyna, można szereg rzeczy powymyslac. Olej ,naprawy mechaniczne, opony, ubezpieczenia, obowiązkowe i dodatkowe etc. To samo mieszkanie ,remonty akty własności jakaś dokumentacja. Szereg opcji a szczególnie kiedy warsztaty zawsze żyją aktywnie, firmy budowlano remontowe też się czasami gdzieś pojawiają. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności