Skocz do zawartości

Koneko

Gracz
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Koneko wygrał w ostatnim dniu 10 Sierpień

Koneko ma najbardziej lubianą zawartość!

O Koneko

Ostatnio na profilu byli

211 wyświetleń profilu
  1. Ja jedynie napisałem sugestię dla administracji, która pierwsza wyszła z inicjatywą aby wprowadzić zużywanie się pojazdów. O czym wspominali w ostatnim streamie. Kto oglądał ten wie. Dla mnie osobiście samochody mogą robić po milion kilometrów i więcej. Sam jestem zwolennikiem posiadania jednego samochodu na stałe, niż zmiana na nowszy, bo obecny się już zużył. Chciałem zaproponować dystans do kapitalnego remontu w granicach 200.000km co w realiach RP wydało mi się nieco odległe. Z drugiej strony sugerowane przeze mnie 50.000km faktycznie wydaje się zbyt małe. Więc jeśli porzucą pomysł na wprowadzenie zużywania się samochodu, bądź spadku osiągów z biegiem nabitych kilometrów to jestem jak najbardziej za. Ceny zawyżone, możliwe. Chyba, że wprowadzi się dobrowolne ubezpieczenia dla samochodów, dzięki którym koszty napraw będą parokrotnie tańsze. A remont za kolizje nie z własnej winy stanie się całkowicie darmowy. O chęci wprowadzenia ubezpieczeń również wspominano na wcześniejszych transmisjach. Jak i o tym, aby ludzie mieli na co wydawać zarabiane pieniądze. Taki progresujący koszt ewentualnych napraw skłoni graczy do pojawiania się w warsztacie w innym celu niż zmiana koloru, bo obecny poszukują szeryfi. Na koniec dodam jeszcze. Jeśli ktoś wie o co chodzi z proponowanym przeze mnie ciągiem na wyliczenie wysokości kosztu naprawy za uszkodzenia, ten wie, że kwota jaką będziemy musieli zapłacić za niewielkie uszkodzenia będzie bardzo niska. Kosz zwielokrotni się dopiero przy kliku naprawdę poważnych kolizjach bądź zatopieniu samochodu w wodzie.
  2. Pamiętam takie losowe awarie za czasów LSVRP na GTMP i były bardzo fajne. Liczę, że i tuta da się to odwzorować. (ps. zmienianie handlingu pojazdów, w szczególności dynamiczne, które może się zbugować trochę mnie przeraża )
  3. Moja propozycja dotyczy wspomnianego podczas ostatniego streama systemu zużywania się samochodu. Żeby nie tworzyć żadnych dodatkowych systemów, można dodatkowo wykorzystać standardowy system hp pojazdów. Schodziło by ono systematycznie wraz z rosnącym przebiegiem przykładowego samochodu. Spadek 2hp, maksymalnie 5hp na każde przejechane 100km wydaje mi się najrozsądniejsze. Szczególnie uwzględniając wszelkie uszkodzenia w wyniku otarć czy kolizji powodujące dodatkowe spadki hp naszego pojazdu. A teraz trochę o kosztach naprawy. Wiadomo, że standardowo hp każdego pojazdu wynosi 1000/1000, dlatego też cały czas odnoszę się do tej właśnie wartości. Bazą kosztu naprawy byłaby cena salonowa. Taka pełna naprawa wyniosłaby 20% do 30% wartości auta. Dodatkowo przy spadku hp do 0/1000 naprawa mogłaby wynosić nawet 45% + koszt robocizny, którą zgarnia mechanik/warsztat. Biorąc pod uwagę, że samochód z zerowym hp nie jeździ i nie nadaje się do dalszego użytku, taka zawyżona wartość nie wydaje się przesadzona (i tak to tylko moja propozycja). Żeby koszt naprawy nie zwiększał się liniowo, do płynnego obliczania wysokości naprawy względem aktualnego hp proponuję wykorzystać poczciwy ciąg Fibonacciego, bądź coś podobnego. W praktyce: Samochód o wartości $100.000. Przy 1-100/1000hp - czysta naprawa jaką pochłonie skrypt wyniesie $30.000, natomiast przy 500/1000hp koszt nie wyniesie równo $15.000 tylko, dajmy na to $10.000. W efekcie częstsze serwisowanie w warsztacie będzie bardziej opłacalne niż czekanie aż samochód całkiem przestanie jeździć.
  4. Zniwelowanie mielenia kół wiąże się ze zwiększeniem ich przyczepności. A zwiększenie przyczepności zaowocuje zrobieniem z każdego jednego samochodu bolidu F1. Nawet jeśli moc takiego samochodu zmniejszymy o połowę aby nie startował jak rakieta, nadal w zakrętach będzie nieludzko trzymał się drogi. Na jakiekolwiek grzebanie w fizyce samochodów mówię stanowcze NIE. I niech Bóg, Budda, Allah, Odyn, Zeus, Ozyrys i Latający potwór spaghetti przed tym bronią. ps: Nikt nikomu nie każe za każdym razem ruszać ze spacji. Można też kupić sobie słabszy samochód albo pulsacyjnie wciskać klawisz gazu.
  5. ^ Co do siły czy kondycji wystarczy ciekawie wykorzystać te statystyki postaci, które na altV są wyzerowane, ponieważ nie korzystają z savegame singleplayera.
  6. ^ Zamiast botów w lokalach wystarczy sklep z kanapkami na stacji, gdzie ceny będą odpowiednio zawyżone. Bot mechanik? W prawdziwym życiu nie zawsze masz wolnych mechaników aby naprawić twój wóz na miejscu. Często trzeba umówić się na konkretny dzień. Poza tym, to już w kwestii samych właścicieli jest, czy ich biznes upadnie bo nikt w nim nie pracuje, czy nie.
  7. District na starcie wprowadził taką zależność. Efekt: jeszcze tego samego dnia bezpowrotnie utracił większość graczy, ponieważ nie dało się tam zarobić. Jeśli i tutaj przypływ gotówki uniemożliwi przyjemna grę, to niechybnie serwer szybko opustoszeje.
  8. @Jaily Jednorazowy wydatek na kompletny garnitur rzędu $1.000 nie jest wcale taki straszny. District miał spore ceny butów i niektórych kurtek. Ale kupowałeś je raz i już miałeś. Nie bolało to w żaden większy sposób. Mimo, że czasem brakowało przez to na jedzonko. Twierdzisz też, że mało jest tanich rzeczy w grze? Poza garniturami są dziesiątki bluz, bluzek, bluzeczek. Koszul i koszulek. W różnych kolorach i wzorach. Jest z czego. Jak mówisz darmowe. Ok. Jestem za. Ponieważ opcja kupna 5x prawie tego samego za nawet $25 od pojedynczej konfiguracji jest mało logiczne. Koszt eksploatacji pojazdu. Masz na myśli spalanie 50L/100km przy cenie paliwa $15 za litr? - bzdura. Ten aspekt powinien być jak najbardziej zbliżony do realnego.
  9. Takie połączenie systemu ubrań district i lsvrp wydaje się najrozsądniejsze. Kupujesz sobie ubrania w sklepie a one lądują w garderobie, z których ustawiasz sobie całe sety. Raz kupiona bluzka czy spodnie byłyby wtedy dostępne za darmo dla kolejnych wariantów stroju (nikt nie kupuje przecież po kilka sztuk tych samych par spodni czy bluzek). Ponadto nie traciłoby się tak wiele czasu na ponownym odszukaniu danej rzeczy w sklepie dla ustawienia tego samego stroju, dajmy na to bez grubej kurtki. Dodać do tego możliwość sortowania i późniejszej edycji, wcześniej zapisanych setów i będzie idealnie. Sądzę, że równie dobrym rozwiązaniem może być sam system garderoby z zakupionymi rzeczami z owego serwera, ale z możliwością zmiany ubrania w dowolnym miejscu w świecie, nie tylko w interiorze swojej grupy. Jak wiadomo, zdarzają się różne sytuacje, gdzie zdejmujemy z siebie albo same buty, albo kurtkę, albo buty i kurtkę itp. Taki system pozytywnie wplynie na rozgrywkę. Drogie garnitury będą mogły faktycznie być drogie. A na zwykle codzienne ubrania, wydamy zaledwie kilka dolarów. Przynajmniej częściowo zażegnamy problem bezdomnych w eleganckim garniturze i zardzewiałym emerorze.
  10. Pieseł: " mechaniki "niszczenia się" pojazdów. Na przykład większe spalanie po x przejechanych kilometrach itd. " Tylko o jakich przebiegach mówimy? 100, 200 tysięcy? Czy 1 tysiąc? Niektórzy wolą mieć jedno, nawet tanie autko przez całą swoją grę. Wystarczy, że naprawy będą adekwatne do wartości samochodu. Dodatkowo nieobowiązkowe ubezpieczenia na samochód, również od wartości, żeby kolizje z nie twojej winy nie były tak dotkliwe. W przeciwnym razie no cóż. Zmuszanie ludzi do zmiany aut jak rękawiczki, bo wbiło im 5.000 przebiegu i już nie będzie warty użytkowania, mija się z celem. Nawet stare auto da się utrzymać w stanie niemal salonowym przez wiele lat. Można również dodać zużycie oleju silnikowego, ale również, przymus wymiany co 1000 km jest bez sensu. Musiałoby to być zrobione z głową aby nie zniechęcać ludzi do gry.
  11. Świat to tylko iluzja, która próbuje Cię zmienić.

    1. Tonik

      Tonik

      no tak tak 

    2. bodeinekucziii

      bodeinekucziii

      ta bez kitu co ty muwisz

  12. Koneko

    Koneko

    Hejo. Większość mnie zna, niektórzy pewnie nie. Część mnie lubi a część nie. Nową przygodę czas zacząć, Tak więc witajcie i widzimy się w grze.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności