Skocz do zawartości

hampuna

Gracz
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

5 obserwujących

Ostatnio na profilu byli

115 wyświetleń profilu
  1. Osobiście bardzo bym chciał żeby były widoczne warstwy społeczne. Na lsvrp problemem było to, że brakowało klasy średniej, a gra opierała się głównie na zarabianiu na nowe auto, bo nic innego nie było. Mimo całkiem aktywnego grania PD przestępcze robiły hajs jak chciały i nikt tego nie kontrolował. Staliśmy po 4h na cornerach i ani jeden patrol nie podjechał sprawdzić, nie wspominając o nagłym bogaceniu i kupowaniu aut kilku/kilkunastu aut z salonu po 300k w krótkim czasie. Gra w przestępczej jeżeli nie zabijałeś na środku miasta była po prostu mega łatwa, bo nic innego nie było w ogóle pilnowane. Może i brzmi to trochę abstrakcyjnie, ale zupełnie lepiej bawiłbym się gdyby w mieście po jakimś czasie pojawiłoby się FBI. Ofc z rozsądkiem i dobraniem odpowiednich ludzi (2-3 osoby max imo), bo znając realia to wjadą do miasta /do adres ip przestępcy namierzony i dożywocie. Taka interakcja mogłaby po prostu urozmaicić grę obu stronom i zmusić do podejmowania kolejnych kroków, które "zjadałby" nam trochę gotówki. To samo tyczy się centrumów. Nie popadajmy w skrajność wymiany oleju co 300km czy randomowego pękania opon. Ale podstawowe rzeczy jak naprawy od uderzeń, tuning wizualny i mechaniczny, system mieszkań (hotel > mała kawalerka > mieszkanie > apartament > dom > villa) który daje nam jakieś profity typu zwiększająca się pojemność sejfu, zabezpieczenia antywłamaniowe etc. Kolejną sprawą każdy musi zacząć myśleć o ewentualnych "upadkach". Okradanie mieszkań/domów, uprowadzanie aut czy jakieś podpalenia biznesów. Znowu bez przesady, ale takie ewentualności powinny być brane pod uwagę i rozpatrywane przez opiekuna częściej niż raz na miesiąc. Skoro już gramy mało miasteczko o stosunkowo dużej przestępczości (na ten moment 5 organizacji, pewnie coś jeszcze dojdzie) to i ryzyko większe.
  2. Bez sensu. Niech po prostu będzie system szkód i zniszczenia pojazdu od uderzeń. Pomysł wydaję się ok do momentu kiedy nie wyobrazisz sobie, że to spowoduje tylko kolejny powód do bezsensownego grindowania hajsu
  3. co jest spoko? Że za każdym razem wciskając W pali się gumę, bo system jest zero-jedynkowy? Albo ciśniesz do odciny albo nie jedziesz w ogóle. Jak dla mnie takie coś byłoby mega pomysłem, w handling injectorach można działać cuda
  4. wszystko co piszecie jest spoko, ale na papierze. Sory, ale nie chce mi się wracać z roboty i iść do kolejnej w grze żeby zarobić na czynsz, podatki i jedzenie za miliony i nie mieć czasu na kreowanie postaci i granie prawdziwego RP.
  5. Przemyt. Nielegalny transport przedmiotów, substancji, informacji czy ludzi np. z domu do więzienia lub za granicę danego państwa, z pominięciem opłat celnych, akcyzy, podatku i innych należności wobec państwa, na którego terytorium wwieziono towar lub wwiezienie jest zakazane przez prawo. Motywem dla przemytu może być udział w handlu narkotykami, bronią, egzotycznymi zwierzętami czy też nielegalna imigracja lub emigracja. W skrócie - przemyt to przetransportowanie towaru między państwami z pogwałceniem prawa. Jednoprocentowy klub motocyklowy Rafaela Korvera został założony w głównej mierze tylko po to. Jednak mowa tutaj o handlu narkotykami, a nie o przemycie który jest nieodłączną częścią klubu Bóg jest martwy. Klub korzysta z usług zewnętrznych organizacji przemytniczych, które dostarczają półprodukty potrzebne do wytwarzania substancji psychoaktywnych. Powietrzne i morskie trasy przerzutowe doprowadzają dany towar na teren USA przez Kanadę lub Panamę, gdzie później trafia do Gwatemali i finalnie do Meksyku. Produkty mogą przechodzić przez różne państwa zanim trafią do lokacji docelowej, ale zawsze pochodzą ze sprawdzonego źródła - Europy. Gdy półprodukty trafią do swoich kupców, przekazywane są w głąb Stanów Zjednoczonych do wybranych chapterów klubu. Większość oddziałów jest dystrybutorem a nie producentem, przez co cała organizacja jest uzależniona od wybranych osób, ponieważ kupowanie narkotyków od innych jest działaniem wbrew zasadom klubu. Jedną z takich osób jest Dominic LaCroix ps. “Książę”, prezydent chapteru Gott ist tot MC Blaine County. LaCroix jest jedynie chemikiem przez co sam jest ironicznie uzależniony od członka swojej kamaryli, Larsa Bengtssona ps. "Dziadek", który dzięki swoim koneksjom w głównym oddziale w ‘Fierro sprowadza mu półprodukty. Gott ist tot MC
  6. zespół ściek znowu błysnął, elo
  7. Jak dla mnie to rzeczy typu ubrania powinny być za free jak na lsvrp, ewentualnie dać na start więcej niż jeden set ubrań
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności