Skocz do zawartości

hentai!

Gracz
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

hentai! wygrał w ostatnim dniu 15 Listopad

hentai! ma najbardziej lubianą zawartość!

1 obserwujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Spoiler warto przeczytać, wyjaśnia on parę rzeczy. Tłumaczenie tekstu do znalezienia w spoilerze niżej. Dalsza część biorafii zajmie się samym schwytaniem Luny przez SOIG oraz opowie o [WYMAZANYM] agencie, który praktycznie sam doprowadził do jej schwytania.
  2. Gitara siema. jak przy*ebie odpowiednio w płucala to śmieję się jak ten Hiszpan
  3. W połowie 2018 roku organizacji SOIG ((w tamtych czasach serwerowe NSA)) udało się schwytać niejaką "Lunę" - hakerkę odpowiedzialną za liczne włamania do systemów lokalnego monitoringu, serwerów BCSO i LSPD, handlowanie nielegalnym oprogramowaniem oraz elektroniką (zakłócacze, tzw. "walizki" do kradzieży aut i inne) i sukcesy wielu zorganizowanych grup przestępczych w regionie poprzez udzielaną im pomoc. Co dziwne - przeciwko Lunie nie potoczyło się żadne postępowanie - nawet nie postawiono jej zarzutów. Lokalne media nie wspomniały na jej temat ani słowa czy to za czasów jej aktywności czy to po jej schwytaniu, bo jest ono raczej brudnym sekretem USA. W schwytaniu Luny pomagał niejaki Gabriel "Evil" Wright - również znany i szanowany haker, który podobnie do Luny został "zatrudniony" przez SOIG do odwalania brudnej roboty. Po tym jak cyberprzestępczość w regionie upadła strasznie nisko, stało się coś dziwnego. Strona HENTAIWAREZ znowu wstała na nogi, co nieźle namieszało w głowach fanom oraz osobom siedzącym w temacie. Opcji było kilka, albo Luna uciekła od SOIG i od nowa zaczęła się bawić w hakerkę, albo SOIG zauważyło, że cyberprzestępczość upadła tak nisko, że równie dobrze można pozwolić istnieć grupie HENTAIWAREZ i wykorzystywać ją do brudnej roboty. W rzeczywistości stało się to drugie, jednakże SOIG w ogóle nie przejmowało się grupą po jej wypuszczeniu, i aż po dziś dzień nie kontaktowali się z nią w żadnej sprawie. HENTAIWAREZ powstało od nowa w Los Santos i składało się z trzech osób: Luny, Evil'a i trzeciego hakera - Void'a - o którym mało wiadomo, podobno był specem od sieci i kodzenia. Evil zaś, podobno miał romans z Luną i stąd też znalazł się razem z nią w grupie. HENTAIWAREZ działało w podziemiach w obawie o ponowne schwytanie, sama Luna zaś po raz drugi zmieniła swoją tożsamość, zamawiając z darknetu fałszywe dokumenty oraz zmieniając swoje dane w rządowym systemie. Sukcesami Luny są między innymi: - zdobycie poszanowania wśród grup przestępczych w Blaine County i całych Stanach Zjednoczonych. Świetnie radziła sobie jako haker, potrafiła załatwić odpowiedni sprzęt oraz pozbyć się dowodów w sprawach; - włamanie do BCSO, którym chwaliła się zresztą na swoim profilu na Lifeinvaderze; - zdobycie monopolu w regionie - HENTAIWAREZ było grupą, która miała ostateczne zdanie i władzę absolutną w świecie cyberprzestępczości w Blaine County; - uzyskanie tytułu hakera #1 i znalezienie się na liście Most Wanted organów ścigania (w tym Interpolu); - infiltracja biur Lifeinvadera i pozostawienie w nich własnej furtki. - legenda miejska głosi że jeden z detektywów BCSO również poprosił Lunę o pomoc w schwytaniu kogoś w San Andreas, ale nie zostało to potwierdzone przez żadną ze stron. Siemanko, kilka słów od autora. Mam zamiar kontynuować postać na VibeRP ze zmienionymi danymi - ostatnio znana na LSVRP jako "Alina Golubinaya" Luna będzie teraz tą samą postacią ze zmienionymi danymi. Jeżeli będę prowadzić projekt przestępczy/freelancera Luny, wówczas w odpowiednim temacie będę ciągnąć dalej historię. Nie wiem jak na projekt zareaguje nowa administracja i opiekunowie, także jak na razie nie nastawiam się za bardzo na grę, ale Luna jest postacią z której jestem bardzo dumny i na której bardzo dobrze mi się grało, stąd też wrzucam tą biografię do obczajenia przez wszystkich. Biografię najprawdopodobniej rozszerzę po znalezieniu screenów i poukładaniu sobie w głowie chronologii - nie za bardzo pamiętam kiedy co się stało jak chodzi o poszczególne akcje, ale to kwestia obgadania ze znajomymi z ostatniej edycji LSVRP.
  4. Radiowozy są spoko, problemy zaczynają się gdy wszystko zaczyna iść zbyt daleko i tj. wspomniałem - frakcja zamienia się w oddział superbohaterów. Jeżeli mówimy o balansie rozgrywki, to oczywiście że nie chodzi o ilość radiowozów bo to można na bieżąco załatwiać - jest to wymagane w przypadku gdy na przykład przewidzicie 10 osób w rekrutacji do PD a będzie ich 15 - po prostu będzie potrzeba załatwienia większej ilości radiowozów. Wiadomo że ten system zadziała w większości przypadków, ale będą też sytuacje w których po prostu trzeba będzie zespawnić hajs dla dobra całej frakcji. Dofinansowania dotyczą tutaj pojedyńczych akcji, np. Gamemaster będący liderem lub opiekunem spawnuje $60,000 w itemach czy pojazdach bo trzeba w trybie natychmiastowym zwalczyć jakąś org. przestępczą itd - to jest po prostu granie na własną korzyść, tak żeby problem szybko zniknął, a nie tak żeby scenariusz odpowiednio się rozwinął. Wszystko powinno być w granicach zdrowego rozsądku, przecież nikt (w tym ja) nie będzie ciągnął Was za jaja za to że Wam brakuje pojazdów do patroli. To pokazuje że żaden system nie jest idealny, i że moja propozycja po prostu doda uroku serwerowi i oszczędzi pracy niektórym członkom ekipy. Ten system nie zastąpi wszystkiego, ale zaspokoi społeczność, bo ta będzie upewniona że pieniądze na rzecz X lub socjal dla graczy nie biorą się znikąd, ale np. z podatków czy funduszu danej frakcji.
  5. Nie mówimy jednak o podstawowych potrzebach do startu frakcji, a o dofinansowaniach na bajery w późniejszym czasie.
  6. 1. Opodatkowane wypłaty lub zwrot podatku dla graczy z bardzo niską wypłatą. Wypłaty co godzinę zamiast codziennie po restarcie, czyli zarobione pieniądze - podatek wysokości zależnej od wysokości wypłaty. Dla graczy z niską wypłatą polecam wprowadzić socjal, który będzie de facto zwrotem podatku. 2. Dlaczego to ma prawo działać? Skończy się płacz że rząd nagle się pojawia i robi co chce z pieniędzmi wyjętymi znikąd, pieniądze z podatków można będzie wydawać chociażby na socjal oraz frakcje pokroju BCSD czy BCFD. System dodatkowo można połączyć z moją wcześniejszą sugestią dot. ubezpieczeń, tak żeby to właśnie ten system zgarniał od gracza co miesiąc składkę na ubezpieczenie auta czy inne takie rzeczy. 3. Kto by z tego korystał? - frakcje które będą chciały dostać dofinansowanie będą musiały się pofatygować u GOVu żeby je w ogóle dostać, bo może być po prostu za mało pieniędzy na bajery - to zaś zakończy płacz ze strony innych że "omujborze lspd wycionga hajs z dupy wrr" - gracze z niską wypłatą (socjal) - gracze bezrobotni na socjalu - wszyscy inni interesujący się serwerowym GOV. 4. Technikalia. * omawiając tą zmianę mam w głowie stary system wypłat z lsvrp, który staram się nieco ulepszyć. Podatki automatycznie szły by na konto GOVu. Można je udostępnić publicznie do wglądu, by gracze orientowali się jak bogate jest miasteczko, lub zostawić tylko dla administracji - zależy to od tego jak to wykmini zarząd i to zostawiam właśnie Wam. GOV jest potrzebny do kreowania rozgrywki, więc lepiej wymyślić coś w tym stylu niż dawać Gamemasterom pole do manewru i szacować różne liczby itp. Nie strzelam tu w stronę GMów, ale były już sytuacje gdzie frakcja typu BCSO dostawała nagłego kopa w dupsko i zamieniała się z grupy paru wąsatych zastępców w oddział robocopów. System ten ma stać na straży zbalansowanej i uczciwej rozgrywki, a w dodatku może wykonywać dużą część pracy (obserwowania i analizy ekonomii), pozwalając tym samym ekipie serwera zająć się czymś ciekawszym i bardziej pożytecznym.
  7. Niech to będzie sprawdzane manualnie przez administrację i po problemie. I tak masz samochód zastępczy więc można poczekać.
  8. 1. Wprowadzić system ubezpieczenia i rejestracji pojazdów. Ubezpieczenie zapewniało by graczowi samochód zastępczy dopóki skradziony samochód się nie odnajdzie, lub w przypadku gdy samochód zostanie rozebrany na części - zwrócenie skradzionego samochodu jako pokrycie z ubezpieczenia. Pewnie będzie tu dużo kodzenia, więc nie oczekuję że wprowadzicie to za tydzień, ale może kiedyś się uda coś takiego zrobić. 2. System anty-płaczkowy działa, bo wygląda to tak. ZAREJESTROWANY - dopuszczony do jazdy po ulicach w SA - ogólnie myślę że to nawet nie musi być sugestią, ale skoro jesteśmy w temacie to wspomnę, że jeżeli ściganci będą się upierać, to można dać opcję samego ubezpieczenia auta, bez rejestracji. UBEZPIECZONY (OPCJONALNIE) - ubezpieczenie pokrywa część kosztów u mechanika (opcjonalna zmiana, przyda się ze względu na synchro zniszczeń na altV) - w razie kradzieży firma ubezpieczeniowa zapewnia samochód zastępczy - jeżeli samochód zostanie rozebrany na części (skryptowo zniknie) to właściciel dostanie go z powrotem z ubezpieczenia, a gracze, którzy go ukradli i tak się na tym dorobią. 3. Dodatkowe informacje dot. propozycji. Ubezpieczenie powinno w mojej opinii wynosić 5-10% kosztu samochodu (koszt samochodu sam by się zwiększał wraz z modyfikacjami), powinno również być spłacane CO MIESIĄC. Jest to dobra mechanika, która pozwoli nam ubezpieczyć auto przed kradzieżą - nikt nie będzie wtedy zgrzytać zębami i płakać. Jeżeli każdą akcję FCJ będzie oglądał admin, to mamy drogę do sukcesu, bo system jest życiowy i działa naprawdę dobrze na innym serwerze. Ubezpieczycielem może być skryptowo automat albo można oddać to jako biznes dla graczy, to już zależy od administracji - w mojej opinii lepiej to zautomatyzować ze względu na to, że krótko mówiąc będzie mniej pie*dolenia się z tym. No i na sam koniec - wiadomo - jeżeli ktoś nie ubezpieczy bryki, to po prostu ją straci a złodziej zrobi sobie z autem cokolwiek mu się podoba. 4. Kilka słów ode mnie. Mam ku*wa dość wymyślanych rzeczy typu nadajniki w autach, satelity, gps-y, Pegasusy i inne gówna. Jestem za wprowadzeniem tego, zajebiście prostego systemu, który zadba o to, by wszyscy byli spokojni i mogli sobie robić co im się podoba oraz czego wymaga od nich aktualnie gra. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
  9. Szanuję to po dłuższej chwili na angielskim RP że w Polsce dba się jednak o realizm i o to, by ludzie nie przesadzali z postaciami jak chodzi o wygląd oraz cechy. Nie mniej jednak uważam, że serwer będzie na tyle mały, że administracja poradzi sobie z segregacją wcześniej wspomnianego gówna od reszty graczy. Nie jestem za ograniczeniem ilości kolorów włosów do paru podstawowych od razu po starcie ze względu na fabułę serwera oraz ogólną modę panującą w obecnych czasach. Farbowanie włosów jest jednym z najłatwiejszych sposobów na zmianę swojego wyglądu, jednakże przesadzanie może doprowadzić do zniszczenia włosów albo i gorszych rzeczy. Nie oczekuję, że zrobią skrypt, który będzie usuwać ci włosy z postaci na 3 dni bo za długo siedziałeś u fryzjera, a raczej o to, że administracja będzie dbać o to, by wszystko było robione rozsądnie. Co innego jest postarzeć swoją postać o pięć lat w ciągu miesiąca, a co innego postarzać ją o paręnaście lat w ciągu tygodnia - to samo ze zmianą koloru włosów. Podpisuję się za osobami, które nienawidzą grać na jednej postaci która ciągle wygląda tak samo, bo dostaję pierdolca jak muszę dwa dni pod rząd nosić ten sam outfit a co dopiero taką samą fryzurę (przez parę miechów). Niech to zostanie jak jest, wierzę w to że akurat pod tym względem administracja będzie na tyle kompetentna że przejrzy raz na jakiś czas raporty o dziwnie wyglądających postaciach i zmusi je do wyglądania "normalniej".
  10. Link do Twojego konta globalnego: https://v-rp.pl/profile/186-hentai/ Discord ID: hentai!#1157 Rodzaj kary: BAN Powód nałożenia kary: Złamanie regulaminu. Wyjaśnienie sytuacji: Rozluźniliśmy się z ziomkami za bardzo podczas gadki o wojownikach losu z żabki (bez obrazy dla ludzi pracujących w żabce czy coś) i o jakimś rusku, który w ramach protestu przeciwko rządowi Rosji robił dziwne rzeczy. Polityczne pogadanki oraz zbyt mocne śmieszkowanie zostawimy sobie na przyszłość na PW. Byłem tu od 2k18, uczestniczyłem w becie lsvrp i nie jestem tu tylko dla beki i śmieszkowania, więc dostęp do Discorda v-rp mi się bardzo przyda. Obiecuję to, co zostało wcześnie wspomniane oraz grzeczne zachowanie (i zgodne z regulaminem Discorda oraz netykiety) w przyszłości. Pozdrawiam, hentai!
  11. Jak chodzi o ubrania, make-up i fryzury to imho najlepiej zrobić outfity (tl;dr: system outfitów jak na lsvrp ale ulepszony) za drobną opłatą (powiedzmy $25) do ubrań i make-upu żeby można było nałożyć se make-up nr. 10 do outfitu nr. 5 albo np. make-up nr.3 do outfitu nr. 1 i tak dalej. Fryzury zostawić do zmiany po jakimś odegraniu albo po kupieniu skryptowo, dodać komendę /kucyk dla obu płci żeby ktoś se mógł odegrać bieganie bez włosów przyklejonych do spoconego czoła albo jakiegoś man-buna jak pije szejka z jarmużu i jakiejś trawy. Plus, dodać komendy albo jakieś menu ubrań żeby można było zdjąć np. same spodnie albo samą czapkę. Biorąc pod uwagę że większość graczy zmienia regularnie wygląd postaci, warto będzie po prostu dać im taką możliwość z góry za drobnymi opłatami bez zbędnego pisania do administracji "e mordo daj /akreator". Nie jest to jakiś wielki game changer dla postaci, a sam aspekt wizualny. Powinno to istnieć już od startu bo będzie na co wydawać pieniądze. Uważam to wszystko za dobry pomysł, a przede wszystkim życzę gamemasterom by zostało to wprowadzone bo inaczej jak za czasów LSVRP będziecie zapieprzać i wpisywać /akreator dla parunastu osób dziennie bo ktoś wybrał nie taki kolor włosów. Druga opcja to system garderoby taki jak był na District'cie - o ile było to wygodne, to jednak koszty ubrań były co najmniej śmieszne. To też jest pomysł, i to też może wypalić - ja jednak zostaję przy swoim.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności