Skocz do zawartości

QWERTY

Supporter
  • Ilość treści

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

7 obserwujących

Ostatnio na profilu byli

1 375 wyświetleń profilu
  1. Przypominam o nadal trwającej rekrutacji w szeregi Blaine County Fire Department, zapewniam świetną atmosferę i niezapomnianą rozgrywkę 🙂

     

     

  2. Jak wyżej - propozycja z wypożyczalnią skuterów zdała by tutaj swój egzamin... Paleto Bay to małe miasto, bogate według serwerowego uniwersum, ale nie jest to przesłanka żeby każdy mieszkaniec już na starcie miał samochód, nie ważne, że najgorszej klasy czy jakiś słaby. Po prostu wypożyczalnia pojazdów/samych skuterów albo gracz zarobi na swój pojazd własnoręcznie.
  3. Fajny pomysł, na pewno będzie popyt na ciekawą grafikę Powodzonka.
  4. Po reorganizacji i ustanowieniu nowych standardów, ruszamy ponownie z rekrutacją zaawansowaną w szeregi stacji numer 1 w Paleto Bay. 

     

  5. BECOMING A FIREFIGHTER/EMT VETERANS ADVANCEMENT PROGRAM Program rekrutacyjny "Becoming a Firefighter/EMT - Advanced Recruitment" głównie przeznaczony jest dla osób w wieku 23 - 38 lat; aplikanci to osoby, które miały już styczność z strukturą straży, a przede wszystkim zakończyli pozytywnie rekrutację podstawową otrzymując stopień Candidate lub Probationary w jakiejkolwiek jednostce na terenie San Andreas. Kandydaci wybierani są na podstawie systemu "Background Standards" dopasowując ich do wymagań i sprawdzając osobę czy ta jest zdolna do pełnej służby, jest także system oficjalnego egzaminu kandydata. Cały proces rozpoczyna się w momencie kiedy to aplikant wysyła swoją kandydaturę na skrzynkę mailową, następnie sprawdza się przeszłość i postawę kandydata w oparciu o Background Standards. Ostatnim etapem "początkowym" całej rekrutacji jest stawienie się na rozmowę w biurze komendanta Blaine County Fire Department. Jeśli jesteś osobą, która przebyła pełen proces podstawowej rekrutacji - to właśnie ta rekrutacja została stworzona dla Ciebie. Remiza numer 1 w Paleto Bay posiada ściśle określony system dobierania kandydatów - główną rolę wykonuje tutaj oparcie się o 'Background Standards' kiedy to sztab dowodzenia danego departamentu porównuje kandydata ze swoimi zasadami dotyczącymi przeszłości kryminalnej oraz podejściem do służby, a następnie go przyjmuje lub odrzuca zależnie od preferencji wybranych przez zarząd remizy. Proces rekrutacyjny dla aplikanta rozpoczyna się w momencie nadesłania aplikacji - kandydat na to stanowisko winien umiejętnie władać mową i tekstem podczas nadesłania swojej kandydatury do biura komendanta batalionu skąd także wychodzi ostateczny werdykt. Po pomyślnym przejściu pierwszego etapu aplikacji, następuje rozmowa kwalifikacyjna z komendantem i jego zastępcami jakimi są kapitanowie. Aplikant wówczas staje się pełnoprawnym kandydatem wybranej stacji i przydziela mu się stopień służbowy "Probationary". To wtedy rozpoczyna się tworzenie ścieżki kariery, rekrut w okresie miesiąca o ile nie posiada wcześniej odpowiednich certyfikatów zobowiązany jest do zaliczenia podstawowych egzaminów, aby móc jeździć w składach danych pojazdów - przykładem niech będzie to, iż rekrut w momencie miesięcznego turnusu zalicza certyfikat gaśniczy więc ma prawo do jazdy jako pasażer ENGINE, a także brać w akcjach gaśniczych pełnoprawny udział. Jeśli zda inne certyfikaty takie jak ratownictwo techniczne, wysokościowe lub First Responder, ma on większe pole popisu i więcej pojazdów gdzie może zasiąść. Innym sposobem wyboru profesji kandydata jest zdanie certyfikatów medycyny ratunkowej (FR/BLS/ALS) uprawniających do brania udziału w zgłoszeniach medycznych w Rescue Ambulance. Pomyślne przyjęcie raportu przez komendanta batalionu gwarantuje już wtedy pewien stopień służbowy FIREFIGHTER/EMT i pełnoprawne wstąpienie w departament straży Blaine County. BACKGROUND STANDARDS Każda remiza posiada sprawdzony od lat system sprawdzania kandydatów, właśnie dla tego została utworzona sekcja 'Background Standards' po to, aby każdy kandydat był w pełni gotowy swoim charakterem do służby w momencie, kiedy to prowadzone są oficjalne egzaminy. Wymagane jest szczególne podejście i przede wszystkim zachowanie w celu godnej reprezentacji Blaine County Fire Station No. 1. Umiejętności interpersonalne Zrozumienie cudzej sytuacji, znaczenia wpływu słów i zachowania wobec innych, umiejętność łagodzenia sytuacji kryzysowych i napiętych, całkowite podporządkowanie się pracy zespołowej i umiejętność realizacji wspólnych celów. Umiejętność szybkiej oceny sytuacji i podjęcia decyzji Podczas służby napotykamy wiele wymagających i niestandardowych przypadków, które wymagają krytycznego i kreatywnego myślenia w krótkim czasie w celu podjęcia najlepszej decyzji. Dojrzałość i samodyscyplina W sytuacjach trudnych kiedy żaden wybór nie wydaje się dobry kandydat musi wykazywać się zawsze przywiązaniem do zasad, poleceń osób wyższych rangą a przede wszystkim poświęceniem własnych ambicji na rzecz ratowania życia ludzkiego REQUIREMENTS Pomijając standardy opisane wyżej, jest także drugi system, który pozwala na tym etapie ocenić czy kandydat jest zdolny do służby i ma możliwość obrania wymarzonej kariery w strukturach tej straży czy też powinien obrać inną ścieżkę bez zbędnego tracenia czasu. Do służby przyjmowani są kandydaci w wieku od 21 do 38 lat; Kandydat powinien posiadać ważną licencję kierowcy na terenie stanu San Andreas; Wymagane jest posiadanie Amerykańskiego obywatelstwa; Aktualne badania fizyczne oraz psychiczne; Czysta przeszłość kryminalna APPLY NOW! Spełniasz wszystkie wymogi stawiane przez departament? Cieszymy się razem z Tobą i zachęcamy Cię do zaaplikowania na wybrane stanowisko zależne jedynie od Twoich preferencji. Twój proces zaczyna się już w tym momencie i to Ty zdecydujesz, kim zostaniesz. Określony niżej wzór należy odpowiednio wypełnić i zachować ściśle schemat wyglądu. Otwieramy więc rekrutację zaawansowaną dla osób, które posiadają ciekawą wiedzę o pożarnictwie lub ratownictwie medycznym do spożytkowania właśnie w naszych szeregach. Razem z Command Staff'em doszliśmy do wniosku, aby utworzyć wolne wydziały - to znaczy, iż każdy przydzielony jest do stopni polowych najpierw to PROBATIONARY, następnie FIREFIGHTER/EMT, w międzyczasie jest możliwe zdobycie PARAMEDIC i końcowo pozostaje ENGINEER/PARAMEDIC IN CHARGE, wówczas ma prawo zależnie od zaliczonych certyfikatów zasiąść w każdym wozie, do którego jest wymagany dany certyfikat. Zdanie ratownictwa gaśniczego oraz First Responder daje graczowi możliwość wejścia w skład pojazdu ENGINE, ale także RESCUE AMBULANCE wraz z certyfikatami medycznymi: First Responder, Basic Life Support oraz Advanced Life Support. Zamierzamy w 100% urozmaicić rozgrywkę tak, aby sztab dowodzenia podczas akcji jak i sami gracze pod ich dowodzeniem mieli pełne ręce roboty, a także uśmiech na twarzy odbywając służbę w jednostce 1, zamiast monotonnego siedzenia i odgrywania na siłę utartych schematów stawiamy ogromny nacisk na ciekawe prowadzenie wątków na remizie oraz na akcjach, stawiając wysokie wymagania co do kreacji postaci na rzecz ułatwienia nabrania wiedzy ratunkowej i medycznej. PAMIĘTAJCIE! Poprawność kodu tekstu i jego ogólnego wyglądu decyduje o Waszym przyjęciu tak samo jak ogólny kształt tekstów. Podania wysyłajcie do TUTAJ wszystkie będą rozpatrywane w ciągu mniej więcej 48 godzin i w ciągu tego czasu powinniście otrzymać wiadomość na Waszą skrzynkę lub Discorda. Kształcenie FIREFIGHTER? -> tytuł - [FF] Nick IC Kształcenie PARAMEDIC? -> tytuł - [PM] Nick IC Po wysłaniu podania w odpowiednim dziale będzie ono ukryte i dostępne do akceptacji tylko dla osób z zarządu - o dalszym postępowaniu otrzymasz odpowiednią wiadomość na forum lub na Discordzie.
  6. FIRE PREVENTION BUREAU SUBMIT APPLICATION Dział Fire Prevention został stworzony w głównej mierze po to, aby zapobiegać pożarom lub działać w kierunku doprowadzenia sprawy podpalenia do wskazania podpalacza lub wyjaśnienia przyczyny, ważnym również punktem jest rozwiązywanie spraw medycznych - niedociągnięcia ze strony paramedyków lub strazaków. Oddział ten także zajmuje się szkoleniem wszelkiej maści pracowników lub osób administracyjnych z zakresu zapobiegania pożarom, ważne jest także wspomnieć, że pracownicy tego działu wykonują badania kontrolne każdego budynku w dystrykcie Blaine County sprawdzając podstawowe czynniki zapobiegania pożarom zainstalowanych w budynku. Sprawom zazwyczaj przydziela się kwalifikację w ciągu 24 godzin, a przyjmowane przez oficerów są w podobnym czasie. Rzecz jasna, cały proces może się wydłużyć zależnie od klasyfikacji danego zgłoszenia, warto również wspomnieć, iż źle lub niepoprawnie wypełnione zgłoszenie jest od razu odrzucane. Tutaj można zgłosić dany budynek lub organizację do sprawdzenia, jednakże głównym założeniem otworzenia tego działu jest dochodzenie w sprawach pożarowych i medycznych. NOTIFICATION CLASSIFICATION PROCESS Wysłanie zawiadomienia o sprawie lub budynku do sprawdzenia; Rozpatrywanie zawiadomienia i przypisanie go do odpowiedniej kwalifikacji; Przyjęcie zgłoszenia przez oficera mającego odpowiednią moc; Dogłębne rozpatrzenie sprawy; Zamknięcie sprawy kwalifikując ją jako rozpatrzoną pozytywnie lub rozpatrzoną negatywnie; SUBMIT APPLICATION Aby zgłosić sprawę, należy wypełnić poniższy formularz i wysłać go w tym dziale, Oficerowie mają obowiązek informacji o statusie Twojego zgłoszenia, nie zostaniesz bez informacji. Temat zatytułuj - [FP] Nick IC Wzór poprawnego zgłoszenia:
  7. W jaki sposób wykonywać CPR, by nie zaszkodzić? Jeśli kiedykolwiek usłyszałeś, że połamanie żeber poszkodowanemu - równa się z sądem czy też pobytem w areszcie... to bzdura, nic z tych rzeczy nie jest prawdą, w przypadku zatrzymania krążenia nie istnieją żadne przeciwwskazania do udzielania pomocy a pod uwagę brane jest jak bardzo pomogłeś takiej osobie, nie to, że zaszkodziłeś... W przypadku przeprowadzania pierwszej pomocy najpierw należy zadbać o swoje, własne bezpieczeństwo - kiedy o to nie zadbamy, nie pomożemy także ofierze. Kolejną sprawą jest poprawne wykonanie rozmowy z dyspozytorem, aby mógł zadysponować odpowiednie jednostki. Oczywiście, jeśli jest to wypadek, który ma miejsce przy wielu osobach - najlepsze będzie zlecenie to osobie, by wykonała taki właśnie telefon, która wie przede wszystkim co przekazać dyspozytorowi, natomiast My powinniśmy przejść do ogólnego rozpoznania zdarzenia oraz czynności życiowych nieprzytomnej osoby - oddechu oraz krążenia. Wykonując te czynności, w głównej mierze przyczyniasz się do pomocy poszkodowanemu - właściwie mówiąc, ratujesz mu życie.. oczywiście podczas uciskania klatki piersiowej, ważnym elementem jest odpowiednie miejsce, najczęściej przydatną formą znajdowania tego miejsca jest położenie lewej dłoni na linii sutków, a następnie dwa palce z prawej strony lewej ręki na dolnej części mostka. Dodatkowo przydałoby się, aby poszkodowany, był ułożony na płaskiej, twardej i stabilnej powierzchni... W ten sposób, znaleźliśmy miejsce, w którym możemy rozpocząć RKO. Kolejnym momentem będzie rozpoczęcie ucisków, standardowo u dorosłych jest to 30 ucisków na głębokość 5-6 cm czyli dosyć nisko. Co do częstotliwości, preferowana jest 100-120 na minutę, jeśli nie wiesz ile jest to dokładnie poproś kogoś, aby uruchomił piosenkę "Stayin' Alive" - według doświadczonych osób, ta muzyka jest idealna pod wykonywanie ucisków. U dzieci będzie tak samo oprócz ucisków - w tej sytuacji jest to 15 ucisków - 100-120 na minutę, u niemowlaków również. Kluczowym momentem w RKO będą wdechy ratownicze, mają one na celu wpompowanie w płuca powietrza, by zaczęły one pracować sztucznie a rozprowadzana przy uciskach krew była natlenowana, podczas tej czynności należy wykonać 2 oddechy i kontynuować uciski. U dzieci również wykonujemy 2 oddechy, jednak przed wykonywaniem ucisków zaczynamy od 5 wdechów początkowych. Co jednak, jeśli mamy podejrzenie posiadania przez poszkodowanego choroby zakaźnej lub z innych przyczyn nie jesteśmy w stanie wykonywać oddechów? Nic nie szkodzi, nie musisz wtedy wykonywać wdechów, wystarczy, że będziesz uciskał klatkę piersiową do przyjazdu wyspecjalizowanych jednostek na miejsce - jest również druga opcja, która pozwala na to w tak trudnej sytuacji, jest to maseczka resuscytacyjna, która powinna znajdować się w apteczce czy też defibrylatorze AED. Defibrylator AED, co to oznacza i czy trzeba się tego bać? Jak sama nazwa mówi, jest to automatyczny defibrylator zewnętrzny (Automated External Defibrillator) stworzony do obsługi przez każdego i w każdej sytuacji bez przeszkolenia. Pozwala poprzez komendy głosowe - na podłączenie elektrod do ciała, a następnie automatyczną analizę rytmu serca i w skrajnym przypadku wysłaniu przepływu energii elektrycznej przez serce, które na ułamek sekundy ulega kompletnemu zatrzymaniu by "wznowić" swoją pracę we właściwym rytmie umożliwiającym prawidłowe krążenie i zwiększającym szansę na udaną resuscytację. Jeśli urządzenie wyda polecenie "zalecane jest wykonanie strzału", a jeden z przycisków zacznie migać, trzeba odsunąć się od poszkodowanego oraz odsunąć wszystkich obecnych przy tej procedurze.. Nie ma się co bać, urządzenie wyśle sygnał i poinformuje Nas o dogodnym momencie, w którym możemy rozpocząć dalsze uciski. Nie ma ogółem sensu omawiać tego urządzenia, będzie ono dostępne praktycznie w każdym miejscu i będzie wydawało polecenia więc nie trzeba posiadać żadnych certyfikatów, aby go używać. W taki sposób możemy uratować życie ludzkie, nie przejmujmy się możliwością złamania żeber czy też oskarżeniami o molestowanie ze strony kobiet, które wtedy mogły potrzebować pomocy... Każdy sąd weźmie pod uwagę, iż taka osoba była pod śmiertelnym zagrożeniem i powinna odroczyć taką skargę - najważniejsze jest URATOWAĆ ŻYCIE.
  8. NON-EMERGENCY HOTLINE SUBMIT APPLICATION Non-Emergency Hotline to infolinia stworzona dla spraw nie wymagających nagłej interwencji. Zazwyczaj ten dział zajmuje się kierowaniem zgłoszeń do odpowiednich wydziałów - do Fire Services lub Emergency Medical Services zależnie od klasyfikacji zagrożenia czy także innych ważnych czynników. Sprawom zazwyczaj przydziela się kwalifikację w ciągu 24 godzin, a przyjmowane przez oficerów są w podobnym czasie. Rzecz jasna, cały proces może się wydłużyć zależnie od klasyfikacji danego zgłoszenia, warto również wspomnieć, iż źle lub niepoprawnie wypełnione zgłoszenie jest od razu odrzucane. Tutaj można zgłosić powalone drzewo na obrzeżach miasta niezagrażające nikomu lub inną sytuację losową. NOTIFICATION CLASSIFICATION PROCESS Wysłanie zawiadomienia o danej sprawie; Rozpatrywanie zawiadomienia i przypisanie go do odpowiedniej kwalifikacji; Przyjęcie zgłoszenia przez oficera mającego odpowiednią moc; Dogłębne rozpatrzenie sprawy; Zamknięcie sprawy kwalifikując ją jako rozpatrzoną pozytywnie lub rozpatrzoną negatywnie; SUBMIT APPLICATION Aby zgłosić sprawę, należy wypełnić poniższy formularz i wysłać go w tym dziale, Oficerowie mają obowiązek informacji o statusie Twojego zgłoszenia, nie zostaniesz bez informacji. Temat zatytułuj - [NON-EH] Nick IC Wzór poprawnego zgłoszenia:
  9. Zapraszam do zadawania pytań TUTAJ. Jutro pojawi się wątek z rekrutacją zaawansowaną, a także wątek organizacyjny 🙂 

  10. OFFICE OF BATTALION CHIEF Blaine County Fire Department prowadzi szereg biur, biuro komendanta batalionu to jedno z ważniejszych patrząc na wiele uprawnień, ale i także obowiązków - jednym z głównych jest koordynacja i piecza nad remizami w dystrykcie Blaine. Głównymi obowiązkami i uprawnieniami komendanta batalionu są: Możliwość mianowania, wypowiedzenia, zawieszania, przekazywania lub wydawania poleceń pracownikom administracyjnym i umundurowanym jednostek; Może pożytkować środki jednostki zgodnie z regulacjami ws. budżetu departamentu; Zleca zarządowi roczny budżet; Zatrudnianie nowych pracowników administracyjnych i umundurowanych w swojej jednostce; THE BATTALION CHIEF FIRE STATION NO. 1 Raymond "Matthew" Scott w tej chwili jest komendantem batalionu pierwszego urzędując w remizie Blaine County Fire Station No.1 i pełni funkcję wykonawczą tej remizy. Przed mianowaniem na to stanowisko miał okazję być kapitanem jednostki Los Santos Fire Department No. 51, a także dowódcą wozu SQUAD i członkiem SQUAD Company. Jako dowódca jednostki Scott był odpowiedzialny za wszelkie sprawy związane z wozem, a także ich członków i dowództwo swoim zespołem podczas akcji. Rok 2018, który poświęcił na rozwój personalny tego wozu zaowocował ogólnym wynikiem 430 wyszkolonych pracowników, kiedy to miał zaszczyt prowadzić wszelkiej maści konferencje prasowe lub także szkolenia dla osób administracyjnych. Scott jest 30 letnim weteranem LSFD, a także dwuletnim remizy BCFD, może się pochwalić również pozycją 3. komendanta batalionu w tej stacji. Podczas swojej kadencji jako porucznik w jednostce LSFD No. 1 pełnił funkcję dowódcy wozu Truck, a także rzecznika prasowego jednostki. Scott urodził się w Los Santos, od pamiętnych lat wychowywał się na obrzeżach miasta w rodzinie lekarzy. Ukończył University of Los Santos, a także wiele szkoleń w jednostce Blaine County kiedy to nie miał okazji być komendantem tamtejszej jednostki. Dzisiaj utrzymuje świetny kontakt ze społecznością Paleto Bay między innymi poprzez założenie BCFD Fire Volunteer Station umożliwiając młodym ochotnikom w osiąganiu sukcesów i rozpoczęcie kariery w strukturach straży.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności