Skocz do zawartości

Pierwszy NEWS serwera

Platforma multiplayer, ekipa, rekrutacje, media
Zobacz

Uniwersum Paleto Bay

Przeczytaj o miejscu rozgrywki serwera
Zobacz

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje najbardziej lubianą zawartość od 27.05.2019 we wszystkich miejscach

  1. 21 likeów
    Darek

    #001 - Vibe Role Play

    Witamy Was wszystkich bardzo serdecznie w pierwszym oficjalnym temacie informacyjnym! Rozpoczęliśmy od ogłoszenia działania projektu na Facebooku, następnie zaprosiliśmy wielu z Was na naszego Discorda. Dzisiaj robimy kolejny ważny krok w tworzeniu Vibe Role Play, czyli oddajemy w Wasze ręce forum. Po tylu miesiącach pracy naprawdę miło przywitać się z Wami w tym miejscu. Prace nad serwerem gry nadal trwają i wszystko idzie zgodnie z planem z czego jesteśmy dumni. Nie spoczywamy jednak na laurach, a wręcz przeciwnie, napędza nas to do działania. O projekcie zapewne trochę już zdążyliście się dowiedzieć, ale uważamy, że jest to odpowiedni moment, aby uporządkować tę wiedzę. Doskonale wiecie, że mamy już pewne doświadczenia związane z tworzeniem serwera na Grand Theft Auto V. Uczymy się na wcześniej popełnionych błędach oraz wyciągamy wnioski z zarówno negatywnych i pozytywnych aspektów, co sprawia że będziemy mogli Wam zapewnić rozgrywkę na najwyższym poziomie. Nie ma bardziej doświadczonej ekipy na scenie RP w GTA V. GTA V rzuciło zupełnie nowe spojrzenie na tryb Role Play. Coraz więcej osób przekonuje się do gry właśnie na tej części. Nowością z pewnością jest fakt, że nie będziemy korzystać już z Rage'a. Nadeszła pora alt:V Multiplayera. Dla wielu z Was może być zaskoczeniem to, że nie zdecydowaliśmy się pójść w stronę Rage Multiplayera. Jednak alt:V daje wiele możliwości, a dodatkowo synchronizacja w porównaniu do konkurencji jest o niebo lepsza. Zapewne jesteście ciekawi jak przebiegają prace nad serwerem? Nasz skrypt jest pisany już od jakiegoś czasu, większość kodu jest już gotowa. Naszym celem jest to, aby wypuścić serwer w podstawowej wersji, ze wszystkimi systemami, które są wymagane w dzisiejszych czasach na scenie Role Play. Tym razem zatroszczyliśmy się o prawidłową organizację pracy. Developerzy pracują, korzystając z techniki Agile (Scrum), która pozwala na śledzenie postępów i prawidłową optymalizację naszych prac. Metoda ta polega na wyznaczaniu zadań, które muszą zostać wykonane w danym okresie czasu (tzw. sprinty). Czas takiego sprintu to zazwyczaj dwa tygodnie. Dlaczego o tym wspominamy? Dlatego, że po wydaniu podstawowej wersji serwera gry nadal będziemy korzystać z takiej metodologii pracy, co oznacza, że naszym celem będzie wypuszczanie aktualizacji cyklicznie, na przykład właśnie co dwa tygodnie. Takim sposobem nowe rzeczy na serwerze będą pojawiać się częściej, z czego z pewnością będziecie zadowoleni. Przedstawiamy Wam podział obowiązków w naszej ekipie: Administrator: Kubas - główny developer odpowiedzialny za skrypt gry i całą otoczkę techniczną projektu; Tarcza - koordynator projektu, opiekun frakcji; Cherro - developer odpowiedzialny za panel gracza oraz skrypt gry; Toyer - developer odpowiedzialny za panel gracza; Msk - zajmuje się stroną techniczną projektu; Darek - zajmuje się komunikacją między ekipą projektu, a społecznością, opiekun supporterów, osoba zajmująca się forum. Developer: Shaviq - Programista front-end, grafik, zajmuje się całą okładką wizualną projektu. Gamemaster: OCCVLT - zajmuje się rozgrywką na serwerze gry, opiekun gamemasterów, opiekun frakcji; Kaizi - opiekun biznesów; kačalov - opiekun organizacji przestępczych. Supporter: Neveral - opiekun projektów IC. Byss Specter Wraz ze startem forum otwieramy wszelkiego rodzaju rekrutacje, zaczynając od liderów frakcji, poprzez aplikowanie na biznesy, organizacje przestępcze, a kończąc na rekrutacji na supportera. W tej ostatniej kwestii mamy pewien niedobór osób, a z pewnością przyda nam się pomoc zarówno przy rozwijaniu projektu, jak i w późniejszym czasie już po jego starcie. Poniżej znajdziecie linki do tematów, które będą informować Was o tym co należy zrobić, aby spróbować swoich sił w poszczególnych aspektach projektu Vibe Role Play. Rekrutacja na liderów frakcji; Proces zakładania biznesów; Proces zakładania projektów IC; Proces zakładania organizacji przestępczych; Rekrutacja na supportera. Zapraszamy Was więc do rozmowy z nami, do komentowania, jak również do składania różnego rodzaju aplikacji. W najbliższym czasie będziemy Wam pokazywać niuanse związane zarówno ze skryptem, jak i z aspektami dotyczącymi samej rozgrywki. Dziękujemy za to, że jesteście z nami, życzymy Wam miłego wieczoru!
  2. 19 likeów
    Mitsu

    [Projekt IC] Roar Camel

    Pewnego upalnego wieczoru grupka miejscowych mechaników szperając całymi dniami przy samochodach wyjechała na ulicę Paleto Bay, w celu powrotu do swojego domostwa. Korzystając z okazji tradycyjnie ustawili się na światłach autostrady nieopodal Cluckin Bell i lekko gazując, po chwili ruszyli z piskiem opon przed siebie. Na ich nieszczęście zauważył tę okoliczność lokalny patrol, który szybko wyruszył za nimi w pościg, na szczęście nieudany. Grupka entuzjastów zaczęła zastanawiać się nad jakimś spokojniejszym zakątkiem i organizacją nielegalnych wyścigów na prostych odcinkach opustoszałych ulic i parkingów. Pamiętam, jak ze swoim dobrym znajomym wybrałem się pierwszy raz na taką imprezę zorganizowaną właśnie przez nich, wtedy usłyszałem o tej ekipie fanatyków starych samochodów, którzy nazwali się Roar Camel. Nazwa wzięła się od takiego śmiesznego gościa, którego imienia nie znam, chyba to jakiś imigrant, bo strasznie przekręcał słowa i mówił dość niezrozumiale. Jedyne co zrozumiałem to właśnie to, że amerykańskie samochody klasyczne nazywał ryczącymi wielbłądami. Drugi gość co zapadł mi w pamięci to niejaki Connor. Możesz mi wierzyć lub nie, ale typ wygrywał każdy wyścig na tej imprezie, nie wiem jak on to robił, ale był nie z tej ziemi, a właściwie to jego samochód. W skrócie to muszę przyznać, że bardzo dobrze się bawiłem. Podobno następna impreza jest za parę dni, jak będziesz chętny to daj znać, wybierzemy się tam razem. Główny punkt projektu polegający na organizacji nocnych wyścigów typu drag na prostych odcinkach opustoszałych dróg i parkingów, przeznaczony dla amerykańskich klasyków. Na taką imprezę głównie będzie można dostać się przez rozmowę ze stałymi uczestnikami tego przedsięwzięcia bądź przez znajomych będących w temacie. Miejsce spotkania za każdym razem będzie inne. Długość odcinka trasy posiada mniej więcej 400 metrów w linii prostej. Przy mecie znajduję się parking dla uczestników i zebranej widowni, na którym uczestnicy grzebią w swoich samochodach przygotowując je do wyścigów. Na terenie imprezy będą prowadzone zakłady polegające na typowaniu zwycięzcy danego biegu. Legalne wyścigi typu drag organizowane będą na płycie lotniska w Sandy Shores. Imprezy prowadzone zgodnie z wszelkimi zasadami BHP oraz zabezpieczane przez odpowiednie służby medyczne. Zapisy przeprowadzane będą w wyznaczonych placówkach sponsorujących daną imprezę. Za odpowiednią opłatą każdy mieszkaniec będzie mógł wziąć udział w tych wyścigach, rejestrując swój samochód u organizatora, który przypisze numerek. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników zabawy. Na placu przeznaczonym do parkingu maszyn biorących udział w biegach będą znajdować się pojazdy sponsorów, również te gastronomiczne. Celem zawodów jest niszczenie wozów uczestników, poprzez zderzanie się z nimi. Zwycięzcą zostaje ten samochód, który nie został wypchnięty z areny i jest sprawny do dalszej jazdy. Arena znajduję się na jednym z pól w Grapeseed. W samym wydarzeniu będzie mógł wziąć udział każdy mieszkaniec, który zgłosi swój ,,wrak” do zawodów. Każdy pojazd musi być pozbawiony elementów szklanych oraz posiadać zamontowane pasy szelkowe. Przewidujemy również możliwość odpłatnego wypożyczenia takiego samochodu na czas tego przedsięwzięcia. Po zakończeniu imprezy pojazdy zostaną odholowane do warsztatu, gdzie ekipa specjalistów podejmie się ich naprawy do kolejnych zawodów. Ukoronowaniem Demolition Derby będzie pokaz Monster Jam specjalnie przygotowanymi pojazdami, tym samym zapewniając wiele niesamowitych wrażeń zgromadzonym widzom. Do wzięcia udziału w zawodach potrzeba naprawdę niewiele, wystarczy najtańszy sprawny samochód zasilany benzyną o mocnym podwoziu, kask rajdowy oraz dowód osobisty. Zwycięzcą zostaje ten, który w wyścigu bez zasad pierwszy dojedzie na metę. Tor przystosowany do przeprowadzania tego typu wyścigów znajduje się nieopodal więzienia stanowego Bolingbroke. Na miejscu będzie znajdować się strefa dla obserwujących zmagania uczestników oraz wyznaczony parking do przetrzymywania prywatnych samochodów. Po zakończeniu imprezy pojazdy zostaną odholowane do warsztatu, gdzie ekipa specjalistów podejmie się ich naprawy do kolejnych zawodów. Witajcie, łącznie z paroma osobami planujemy stworzyć projekt o nazwie Roar Camel. Z góry zaznaczam, że nie zamierzamy bawić się w uzbrojonych ścigantów prowokując tym samym inne organizacje przeciwko sobie. Projekt ma być odbiciem od standardowej gry w miasteczku i przynieść sporo niezapomnianych momentów i widowisk. Brak tuningu nie wyklucza nas z gry, ponieważ damy sobie radę bez niego, jednak w przyszłości znacznie wzbogaci widowiskowo naszą rozgrywkę opierającą się w głównej mierze na Drag Race-ach. Pierwszorzędnie mamy w planach zarobić na jakieś podstawowe pojazdy nadające się do wyścigów, dopiero później krok po kroku organizować inne imprezy.
  3. 19 likeów
    Warriors From Valhalla SA to jeden z pierwszych oddziałów "Wojowników" w stanach. Z wierzchu fanatycy jednośladów, miłujący się w skórzanym ubiorze i długich przejażdżkach, w środku to miejsce dla szumowin które przemycają broń poza granicę kraju a w mniejszej skali zajmują się dystrybucją stworzonych przez siebie narkotyków. Cechuje ich głębokie oddanie dla sprawy klubu, który staje się dla nich rodziną na całe życie. 20.02.2000 Tego dnia Sigur, obchodził swoje dziesiąte urodziny. Starszy brat Sigura postanowił, że weźmie go na przejażdżkę swoim motocyklem, chłopak nie bardzo jeszcze wiedział jak obchodzić się z takimi maszynami. Myśląc, że brat wiezie go na spokojną przejażdżkę, tak naprawdę zabrał go na miejsce kultu gdzie zgromadzał się z innymi ludźmi. Ojciec i brat stwierdzili, że chłopak jest już na tyle dorosły, aby móc zacząć interesować się tymi rzeczami. Młody chłopak poczuł na sobie presję, zdając sobie sprawy, że wszystkie oczy są skierowane prosto na niego. Dostrzegając już czekającego na miejscu Ojca, zmieszany zapytał - "Dlaczego wszyscy tak na mnie patrzą?" Ojciec krótko się zaśmiał, następnie potarmosił go jedną ręką po włosach. Po czym Ojciec powiedział, aby młody chłopak oddał cześć dla starych bogów oraz poświęcając przy tym zwierze. Wręczył mu nóż z poszarpanym ostrzem. "To miał być piękny dzień" - przeszło mu przez myśl, następnie wąchając się, aczkolwiek nie rezygnując wykonał swoje zadanie. Od tego momentu jego życie obróciło się o sto osiemdziesiąt stopni. 30.06.2008 W upalny dzień, pod Pubem rozmawiając ze znajomymi - Sigura spotkała niespodzianka. Chłopak dostał swój pierwszy motocykl oraz kamizelkę „Ascomann". Nadało mu to automatycznie rangę-Człowieka Popiołu a co za tym idzie, został również przyjęty do klubu motocyklowego przez swojego starszego brata. „Warriors from Valhalla” - Tak nazywany klub przez swoich członków, posiadał uzewnętrznione zasady, o których Sigur nie zdawał sobie sprawy. Był równie dumny co zmieszany, że może być częścią większej grupy społeczności, aczkolwiek Nie było to tak kolorowe, jak mu się tylko wydawało. Musiał usługiwać wszystkim wyżej postawionym ludziom, był traktowany jak nic nieznaczące mięso armatnie, a z racji tego, że cała jego rodzina była starowiercami miał on dużo na swojej głowie. Wtedy nie wiedząc, że zostanie on najlepszym przyjacielem-spotkał Agnara, który dołączył dzień po nim do klubu, był to młodszy syn dobrego przyjaciela Ojca Sigura. 10.03.2012 Jako że Sigur oraz Agnar byli już pare dobrych lat w klubie, dostali kamizelki z coś znaczącymi barwami klubu, obydwoje byli z siebie dumni, że wkońcu nikt nie będzie patrzył na nich jak na pomioty, którymi można się wysługiwać. Piękne to były czasy, gdy mieli już coś znaczące słowo i nikt niżej rangą nie mógł im zagrozić. Po pewnym czasie zostali przydzieleni do współpracy z Norwedzką mafią, a ich przygoda zaczeła się od Ochrony przy tranzakcjach i innych szemranych interesach. Dwóch chłopaków zostało rzuconych na głęboką wodę, a ich charakter i cierpliwość wystawione na próbe. Jako że byli to najlepsi przyjaciele i łączyła ich wyjątkowa braterska więź, nie dali się złamać przez nikogo i nic. Swoje zadania wykonywali precyzyjnie, bezwzględnie i bez skrupułów, przez co zostali zauważeni i docenieni jeszcze bardziej. - Z upływem czasu zaczeli wyrabiać sobię swoją renomę, dając znać, że nie pierdolą się w tańcu. 23.05.2013 Był to dzień, w którym wybuchł konflikt z drugim klubem motocyklowym, a nieopodal Oslo śmierć zebrała swoje żniwa, a znakiem tego były słyszalne odgłosy strzałów, oraz syreny. Praojciec był zmuszony zebrać połowę swojego klubu do Valhalli, bo tak były nazywane komnaty przez członków organizacji. Sigur, Agnar, Patrik, oraz dwie siostry Isberg z gałęzi "Sisters Hood" napisali do głównej kapituły w celu przeniesienia się do Stanów Zjednoczonych ze względu na to, że praktycznie Chapter w stolicy Norwegii został kompletnie rozbity. Nie zwlekając i załatwiając sprawy jak najszybciej zdobyli wizę, dzięki której byli w stanie uciec od rzeź, która na nich czekała. Pożegnali się z bliskimi i wylecieli w nieznane. Miesiąc temu, w ten sam dzień był dniem, w którym Sigur odniósł obrażenia z berrety 9 mm był dla nim najszczęśliwszym dniem w życiu. Ku jego szczęściu napastnik, który do niego mierzył był osobą niepewną, przez co wahając się nie wycelował precyzyjnie w ofiarę. Sigur padając na ziemię przed strzałem, dostał rykoszetem w okolicy lewego oka, a to wydarzenie zostawiło w tej okolicy widoczną bliznę, którą nosi z dumą. 04.08.2015 Oficjalnie powstał nowy chapter - Warriors from Valhalla, w niewielkim miasteczku zwanym Fort Carson, do nich należeli wszyscy Skandynawowie, oraz parę dodatkowych napotykanych rodaków, którzy już przyjęli kamizelki. Początki były trudne, a lata i doświadczenie, jakie nabył Sigur w poprzednim chapterze pozwoliło mu pozwolić sobie na stworzenie swojego indywidualnego chapteru wojowników w USA. Mieli sporo problemów napotkanych przez swoją zadziorność i chęci zyskiwania jak najwięcej. - Tak zwana wojownicza natura, niestety nie mogli praktykować swoich obrzędów z racji, aby nie zwracać na siebie uwagi. To się zmieniło z dojściem jednego z większych w historii wojownika, którym był Roy. Człowiek z głównego chapteru, który jedyny przeżył po wojnie z innym klubem w Norwegii-wyleciał do świeżo powstałego i ostatniego chapteru Warriorsów. Mimo różniącego się koloru skóry, został powitany jak swój, bo w końcu żaden z członków nie był rasistą, a na nowo powstały chapter najbardziej liczyło się pozyskiwanie osób w szeregi. 01.07.2017 Wojownikom żyło się bardzo dobrze, prosperowali, a ich wpływy z dnia na dzień się rozwijały. Niestety lokalne Rednecki zaczynały im doskwierać, a oni niewiele myśląc poszli nauczyć ich, czym jest szacunek do barw. Niestety oni mieli wsparcie rywalizującego klubu, przez co doszło do rozlewu krwi, a straty były po obu stronach. Roy oraz paru wojowników straciło swoje życie. Ostatnimi słowami Roya do Sigura było przekazanie informacji, by Sigur opiekował się młodszą siostrą Roya, która jest w Stanach jeszcze przed pojawieniem się chapteru. Zdając sobie sprawy ze strat, Sigur i jego ludzie byli zmuszeni na przeprowadzkę, wybuchł konflikt, który podzielił zdania członków, dając znać, że rozpad jest nieunikniony. Po krótkim czasie tak też nastąpiło, wszyscy się rozjechali, aczkolwiek Ci najbardziej wierni zostali przy boku Sigura, nie poddając się. 28.05.2019 Sigur wraz ze swoimi ludźmi, przeprowadził się do Paleto Bay szukając swojego odkupienia i miejsca. Los chciał, że Sigur trafił na Senua, która z punktu zwykłej osoby przemówiła mu do rozsądku. Mówią, że człowiek, który nie ma nic do stracenia, jest w stanie zrobić wszystko, tak też postąpił Sigur. Mobilizując swoich ludzi i łamiąc wszystkie swoje zabezpieczenia, postawił wszystko na jedną kartę. Reaktywując chapter postanowił, że ten dzień będzie dniem, w którym wszystko się zmieni, dość ukrywania się, dość uciekania. Żeby umieć żyć, trzeba umieć umrzeć. Co było dalej? - Historia wciąż jest dla nich pisana, dla każdego z osobna indywidualnie. Legenda: Jarl - prezydent oddziału, głowa chapteru. To on ma najważniejszy głos w jego sprawach. Toshak - vice prezydent, zastępuje prezydenta, kiedy ten jest na wyjeździe. Berserk - odpowiada za dyscyplinę w szeregach chapteru, osobista ochrona prezydenta. Wieszcz - prowadzi finanse i księgi klubu, doradza przy inwestycjach. Huskarl - panujący nad vikingami na drogach. Viking - członek klubu mający glos przy stole Valkiria - członek klubu z rodzaju Sisters hood, również mający głos przy stole Namiestnik - Trzymający piecze nad Acomanami, opiekun. Ascomanni - oczekuje na wstąpienie do klubu, dostaje najgorsze zadania. Witajcie jestem Jaro moją karierę zaczynałem na h-rp w roku 2010 ciągle siedząc w klimatach Motorcycle Club. Postanowiłem założyć nieco kontrowersyjny klub na serwerze z racji tego, że będą również starowiercami. Chcę troszkę odbić od już przejedzonych schematów MC. No i nie, nie będziemy składać ofiar z ludzi, chodzi tutaj bardziej o rozgrywkę IC, aby troszkę urozmaicić. Tak samo nie chcemy się zamykać tylko i wyłącznie na naszym gronie pragnę stworzyć małe społeczeństwo nawracając ludzi mieszkających w paleto, do wspólnej zabawy w obrzędach nordyckich bogów. Wiem, że dosyć kontrowersyjnie jest, ale to nie jest wzorowane na wikingach. Bo pewnie niektórzy napiszą, że naoglądałem się wikingów, a to nie jest prawda, gdyż jestem rekonstruktorem historycznym, dlatego postanowiłem się podzielić jakąś wiedzą o tej religii przy tym dobrze się bawiąc. Tak naprawdę mój klub będzie praktycznie podobny, jak każdy inny z dodatkiem mega zimnych klimatów nordyckich oraz ścieżki fabularnej z pogańską wiarą. EKIPA: https://v-rp.pl/profile/68-jaro/ https://v-rp.pl/profile/109-jaguar/ https://v-rp.pl/profile/89-bolcio/ https://v-rp.pl/profile/70-koneko/ https://v-rp.pl/profile/55-eniupeniu/ https://v-rp.pl/profile/90-cobra0505/ https://v-rp.pl/profile/125-waderq/ https://v-rp.pl/profile/28-neveral/ https://v-rp.pl/profile/154-kubusisaba/ https://v-rp.pl/profile/192-konus/ https://v-rp.pl/profile/100-suro/ https://v-rp.pl/profile/241-ave/ https://v-rp.pl/profile/152-devlow/ https://v-rp.pl/profile/211-cr0su/ https://v-rp.pl/profile/247-peterin/ https://v-rp.pl/profile/164-kwasowrak/
  4. 18 likeów
    Paleto Bay Aeroclub to instytucja założona przez Zack'a Woodland'a ,szerząca pasję do lotnictwa, wszelkich działań w powietrzu oraz oferująca szkolenia w zakresie pilotażu i skoków spadochronowych na zróżnicowanym poziomie. Projekt Aeroclubu powstał w głowie Zack'a za czasów studiów w San Fierro gdzie kształcił się na pilota samolotów liniowych. Zawsze marzył jednak o spokojnym miejscu gdzie mógłby tworzyć coś własnego nawet jeśli łączyło by się to z pewnymi wyrzeczeniami. Poszedł za głosem serca dopiero po ukończeniu studiów na specjalizacji lotnictwa strategicznego. Został tam gdzie przelatał rok zawodowo na samolotach średnio-dystansowych aby ostatecznie udać się do Paleto Bay, małego miasteczka w którym mógł spełnić swoje marzenia oraz nadążyć za ambicjami. OFERTA TURYSTYKA: Loty widokowe - ??$ Prywatne przeloty - ??$ Skoki spadochronowe (Wkrótce) - ??$ KURSY: Licencja PPL(A) – Uprawnienia do pilotowania Samolotu turystycznie - ??$ Wymagane: ukończony 20 rok życia, aktualne badania lekarskie. Licencja PPL(H) - Uprawnienia do pilotowania Śmigłowca turystycznie - ??$ Wymagane: ukończony 20 rok życia, aktualne badania lekarskie. Licencja CPL(A) – Uprawnienia do pilotowania Samolotu komercyjnie - ??$ Wymagane: ukończony 23 rok życia, aktualne badania lekarskie. Licencja CPL(H) – Uprawnienia do pilotowania Śmigłowca komercyjnie -??$ Wymagane: ukończony 23 rok życia, aktualne badania lekarskie. Licencja LAPL(H) - Uprawnienia do pilotowania Śmigłowca lekkiego -??$ Wymagane: ukończony 17 rok życia , aktualne badania lekarskie. SZKOLENIA: Szkolenie z zakresu pilotażu dla służb specjalnych - ??$ Szkolenie z zakresu pilotowania dynamicznego - ??$ Paleto Bay Aeroclub osobom prywatnym pozwoli spojrzeć na latanie z kompletnie innego punktu widzenia, natomiast instytucjom państwowym oraz prywatnym pokaże jak wycisnąć maksymalną siłę z przewagi w powietrzu. “Zapraszam serdecznie wszystkich tych którzy już podzielają pasję do lotnictwa oraz tych którzy te przygodę pragną dopiero zacząć, aby nauczyć się jak bezpiecznie korzystać z przestworzy” ~ Zack Woodland Lokalizacja: Notka OOC: Strzała, ponawiam projekt Aeroclubu z LSVRP tym razem już pod moim szyldem na zasadach – zmieniam plan ,zmieniam zasadę działania i zostawiam jakość. Mam sporą wiedzę i doświadczenie w kwestii lotnictwa oraz prowadzenia tego typu instytucji na serwerze. Z resztą każdy kto gdzieś tam ze mną współpracował na pewno podzieli moją opinie – a przynajmniej taką mam nadzieję Liczę że uda się tym razem mocno zacieśnić współpracę z wszelkimi organizacjami, oraz liczę na sporządzenie kodeksu lotniczego (chętnie pomogę) ponieważ to były brakujące ogniwa na lsvrp ,które w kontekście mojego planu na grę bardzo urozmaiciło by nam wszystkim rozgrywkę. Wybrałem do nazwy “Paleto Bay” mimo że sam Aeroclub będzie w Grapeseed tylko ze względu na przystępność, uważam że to lepszy wybór niż kombinowanie. Do zobaczenia w grze mam nadzieje!
  5. 15 likeów
    Ivxn

    Gott ist tot MC

    W roku 2016 zarejestrowana została nowa grupa przestępcza, której członkowie utożsamiali się naszywkami z nowo powstałym klubem motocyklowym Gott ist tot MC. Sam klub został założony dwa lata wcześniej w roku 2014 w San Fierro w dystrykcie King’s przez grupę deutschamerikanerów ze stanu Północnej Dakoty. Jednak według opowieści, założyciele ówczesnego Gott działali już z przestępczością w Europie, dokładnie w Hannoverze. W szeregach klubu znajdują się jedynie biali mężczyźni; głównie pochodzenia niemieckiego, ponieważ sama grupa niechętnie podchodzi do ludzi innej rasy. Rok 2017 był dla klubu najlepszym okresem ponieważ zapotrzebowanie na narkotyki, którymi grupa się zajmowała wzrosło kilku, jak nie kilkunastokrotnie. Nagły zastrzyk gotówki, oraz silna i stabilna pozycja w mieście umożliwiła rozwój oddziałów w innych stanach USA. Wraz z rozwojem organizacji, rozwijała się - a raczej umacniała zasada niechęci do obcych co sprawiło, że organizacja stała się stricte rasistowska. Narzucana była, tak samo jak inne poglądy polityczne czy ideologistyczne przez pierwszy oddział z San Fierro. W ostatnich tygodniach można zauważyć coraz to więcej członków oraz osób współpracujących z Gott w Blaine County, San Andreas. Odłam ten jest najmniejszy ze wszystkich na terenie USA i dopiero dąży do pozycji na rynku narkotykowym dzięki koneksjom blisko położonego, głównego oddziału w ‘Fierro. Cała grupa składa się z młodego pokolenia, przez co tradycje klubowe nie są restrykcyjnie przestrzegane a jedynie są brane pod uwagę. Oddziałem z okolic Los Santos przewodzi Dominic LaCroix, nazywany “Księciem” ze względu na agresywną naturę dążącą do dominacji i władzy despotycznej oraz swoją bliską grupę zaufanych osób, porównywanych przez innych do kamaryli Wilhelma II.
  6. 15 likeów
    Paleto Bay – bogate, dobrze rozwinięte i chronione miasto położone blisko największej góry w stanie San Andreas – Mount Chilliad. Paleto Bay jest najbardziej wysuniętym w kierunku północnym miastem w stanie San Andreas. Najwyższy punkt widokowy sprawia, że Paleto Bay cieszy się bardzo dużą popularnością poprzez dobrze rozwinięty sektor turystyczny. Przez cały rok do miasta liczącego około 20 tysięcy mieszkańców zjeżdża masa odwiedzających, którzy wzbogacają budżet miasta. Głównie z turystyki i uprawy lokalnych farm, miasto to cieszy się świetnie zarządzanymi finansami, głównie za sprawą panującego już od dłuższego czasu burmistrza, Matthew'a Dickson'a, absolwenta wydziału ekonomicznego w Los Santos – ULSA (The University of San Andreas, Los Santos). Jego smykałka do administracji i czerpania zysków z lokalnych bogactw sprawia, że zyskał on przychylność rządu stanu San Andreas, co sprawiło, że furtki lokalnej polityki otworzyły się na amen. Ten sukces przyczynił się do jeszcze gwałtowniejszego rozwoju. Burmistrz miasta postanowił skierować nowo zyskane fundusze i napompować nimi lokalne działalności rolne i gospodarcze, pokazując przy tym, że jego strategia powinna być stosowana przez inne miasta stanu. Dodatkowym atutem tej decyzji było to, że farmy przyczyniły się też do zysków firmy Cluckin' Bell, ponieważ Paleto Bay, za sprawą inwestycji ulepszył jedną z ferm kurczaków należącą do osoby prywatnej, Pana Ronald'a Bradley'a, która posiada sieć restauracji fast-food w całym stanie. Cluckin’ Bell posiadał już swoją fabrykę w mieście, jednak ferma Bradleya podwoiła produktywność firmy. Współpraca między „kurczakowym gigantem” a Panem Bradleyem była symbolem dobrego zarządzania gospodarczego burmistrza i pokazem ręki do polityki. Stąd też zapotrzebowanie na działalności gospodarcze. Bogaty i szybki rozwój miasta przyczynił się do zwiększenia potrzeb przeciętnego obywatela. Każdy mieszkaniec Paleto Bay może cieszyć się łatwym dostępem do lokali gastronomicznych. Warsztaty samochodowe dzięki nowemu rozporządzeniu rady miasta odnośnie do zagospodarowania przestrzennego, są otwierane bliżej drogi szybkiego ruchu. Przejeżdżający kierowcy, mający za sobą setki kilometrów podróży, mogą dokonać przeglądu swojej maszyny i dodatkowo zwiedzić w międzyczasie miasto, które tętni swoją osobliwą kulturą. To tylko część nowatorskich rozwiązań w tym regionie. Poza obszarem Paleto Bay, odbywa się świetny rozwój okolicznych farm. Dlatego bycie farmerem jest w tych okolicach bardzo opłacalne. Jednak z uwagi na cenę działek rolnych i maszyn, potrzebnych do uprawy roli, nie każdy może pozwolić sobie na taki start. Oczywiście, można ubiegać się o dofinansowanie od rządu i spróbować swoich sił. No i oczywiście, nie każdy ma cierpliwość do monotonnego uprawiania przykładowo - ziemniaków. Chociaż większość farmerów posiada wiele upraw. Trzeba też wspomnieć o fermach, gdzie produkcja konkretnego przedsiębiorstwa jest skierowana w określony produkt. Fermy kurczaków są "pospolitym" widokiem dla mieszkańców, jednak nie oznacza to, że ten widok nie jest opłacalny. Przeciętny obywatel może pozwolić sobie na życie w godnych warunkach. W Paleto Bay klasa średnia jest większością. Na luksus w postaci bardzo drogich samochodów, ubrań, mieszkań, domów i tym podobnych mogą pozwolić sobie jedynie osoby piastujące wysokie stanowisko w społeczeństwie albo mające smykałkę do interesów. Służby porządkowe w mieście, dbające o porządek publiczny, są średnio lubiane. Ma to się za sprawą byłego już szeryfa, Pana George'a Johnson'a, który piastując urząd — zaniedbał kontrakt wobec miasta, czyniąc je podatne na przestępczość zorganizowaną. Korupcja i nadużycie funkcji doprowadziło do uśpienia czujności służb porządkowych w mieście, większość spraw w Paleto Bay można pokryć pieniędzmi. Teoria rozbitych szyb oddaje świetnie sytuację w mieście. Po zniesieniu stanowiska G. Johnsona, pieczę nad Paleto Bay Sheriff's Department przejął tymczasowo – Andrew Lawrence, który wprowadził bardziej restrykcyjne podejście do kwestii bezpieczeństwa w mieście. Zadbał też o „community policing” – inaczej mówiąc, pojęcie policji środowiskowej, gdzie oficer jest przyjacielem obywateli, dba o ich dobro poprzez szeroko pojętą prewencję i bliską współpracę. Po wielu latach sprawowania urzędu doprowadził miasto do stabilizacji od strony przestępczości, co nie oznacza całkowitego zniesienia nielegalnych procederów z codziennej linii życia. Sprawa inaczej ma się wobec Paleto Bay Fire Department. Bohaterstwo, które ciągnie się za strażakami — w mieście nie ma końca, po heroicznych dokonaniach w północnej części Paleto Forest. Pożar, który spowodował zniszczenie i zajęcie się ogniem lokalnego tartaku. Za dnia, pracownicy tartaku pracują; pod osłoną nocy, tartak jest oświetlony i monitorowany, gdyż jego zyski stanowią znaczną część budżetu dla miasta. W dniu 16 marca 2014 roku, władze tartaku rozpoczęły ewakuację personelu, w wyniku gwałtownego wybuchu pożaru jednej z beczek, która zawierał łatwopalną bejcę do drewna. Pożar rozniósł się na większość budynku. Kilkadziesiąt metrów od całości konstrukcji składowany był cały zapas substancji konserwujących, które w zetknięciu się z ogniem, wywołałyby gwałtowny i nieprzewidywalny rozrost pożaru, który byłby katastrofalny w skutkach nie tylko dla lasu, lecz także dla powietrza. Straż Paleto Bay miała mało czasu. Będąc świadom tego, że źle przeprowadzona akcja może nie tylko sprawić, że zajmie się cały las Paleto Bay, to opary poprzez późniejsze rozszczelnienie się beczek i uwolnienie ich sprawi, że lokalne ziemie uprawne i farmy, nie będą w stanie funkcjonować przez długie lata. Tamtego dnia, wiatr był od strony północnej. Jednostki z Paleto Bay ruszyły pierwsze. W międzyczasie gdy jednostki z Paleto Bay dojeżdżały, dyspozytor 9-1-1 wezwał zastępy z Los Santos. Zadaniem jednostek uzupełniających było zabezpieczenie obszaru wokół beczek przed panującym już pożarem, przy jednoczesnym wsparciu jednostek Paleto Bay. Przy pełnej współpracy, udało się uratować las. Tartak, który był cenny dla miasta, przepadł. W roku 2018 odnowiono całość budynku i wznowiono prace wraz z rokiem 2019. Budżet miasta pokrył całość prac rekonstrukcyjnych i dodatkowo pokrył nowe składowisko substancji niebezpiecznych. Lokalne władze szpitalne mają się dobrze, choć trzeba przyznać — brakuje ludzi z misją niesienia pomocy. Mieszkańcy miasta nie mają co marudzić na służbę zdrowia, szczególnie ci ubezpieczeni. Nowy burmistrz postanowił promować to, aby obywatel dbał o swoje życie w sposób wyprzedzający fakty - czyli krócej mówiąc marzył o tym, aby każdy jego obywatel, figurował jako ubezpieczony. Zamysł ubezpieczenia dla każdego musiał zostać zrealizowany w taki sposób, aby obywatel — a szczególnie biedny — nie poczuł dziury w domowym budżecie. Chociaż ubezpieczenie nie było aż tak bardzo drogie, pomysł burmistrza miał nacisk na zwiększenie świadomości. A całość, miała dwa cele przewodnie — poprawę jakości życia i uzyskanie tytułu "świadomego miasta". Gdyby Paleto Bay, nie zyskało tak wiele miejsc pracy, ten wyżej wspomniany pomysł Pana Matthew'a Dickson'a zostałby raczej odebrany w sposób negatywny. Przestępczość w mieście wzięła do siebie to, że rozproszeni i pozbawieni przysłowiowego „ładu i składu” nie osiągną zbyt wiele. W Paleto Bay panują pomniejsze grupy, składające się z kilku do kilkunastu osób, zajmujące się własnymi działkami. Gangi latynoskie, czarnoskóre i inne mieszadła, które w dawnym okresie przywędrowały z Los Santos w celu poszerzenia wpływów, nie są szczególnie rozrośnięte i nie mają takiej organizacji, jak drużyny kilkunastu, dobrze współpracujących pół-profesjonalistów. Inaczej ma się sprawa z gangami motocyklowymi. Można nawet powiedzieć, że gangi motocyklowe w Paleto Bay i w ogóle w północnej części San Andreas są elementem pejzażu. Są tak dobrze wpasowani w panujący tutaj klimat, że mogą pozwolić sobie na swobodę nielegalnych ruchów. Według oficjalnego raportu wydziału ds. narkotyków mówi się, że w przedziale od 2016 roku do 2019 roku, gangi motocyklowe obrały sobie za priorytet produkcję narkotyków — w szczególności metaamfetaminy. I o to właśnie walczą ze sobą poszczególne odłamy motocyklistów, a dokładniej o teren przeznaczony do sprzedaży tego narkotyku i dodatkowo — o czystość wystawianego towaru. Podobno drużyny i motocykliści współpracują przy szmuglowaniu towaru do metropolii Los Santos i poza granice stanu. Inne, mniejsze ugrupowania i nowi gracze bez doświadczenia, topią się w panującym schemacie, z omyłkową szansą na ratunek. Reasumując ten krótki zarys, Paleto Bay rozwija się w każdym calu, a wpływ na miasto może mieć każdy, bez wyjątku. I nie ma znaczenia, po której stronie barykady będziesz - to i tak bez różnicy.
  7. 12 likeów
    Mitsu

    [Warsztat] Camel Workshop

    Marka Camel Workshop została założona w 2019 roku przez mechanika Kellana Babangidę, który przez oferowane usługi i indywidualne podejście nawet do najbardziej wysublimowanych potrzeb klienta zyskał bardzo dużą popularność w całym Blaine County. Jest to przedsiębiorstwo umiejscowione w pobliżu banku Paleto Bay, które oferuje lakierowanie, naprawę, modyfikację mechaniczną i wizualną pojazdów krajowych typu muscle oraz zagranicznych klasyków. Klienci Camel Workshop wchodząc do warsztatu mogą zauważyć dość specyficzny wystrój o tematyce afrykańskiej oraz schludnie poukładane narzędzia i części samochodowe. Jednym z głównych aspektów rozpoznawalności marki jest kolor żółty znajdujący się na elementach ubioru mechaników pracujących w warsztacie jak i oryginalny akcent oraz słownictwo, którym posługuje się właściciel. Zarząd firmy odpowiednio dba o wykształcenie swojej ekipy dla której przeprowadza specjalne kursy przygotowawcze, by posiadali wystarczającą wiedzę do spełnienia najbardziej wyimaginowanych potrzeb klientów Camel Workshop. Lakierowanie Lakierowanie w kolorze chromowanym - X Lakierowanie w kolorze metalicznym - X Lakierowanie w kolorze matowym - X Lakierowanie w kolorze złotym - X Naprawa Wymiana części eksploatacyjnych - X Wymiana płynów eksploatacyjnych - X Wymiana elementów zawieszenia - X Wymiana filtrów powietrza - X Wymiana paliwa - X Wymiana oleju - X Montaż Montaż reflektorów ksenonowych - X Montaż niestandardowych części - X Montaż elementów car audio - X Montaż tempomatu - X Tuning mechaniczny - X Tuning wizualny - X Właściciel: Kellan Babangida Kierownik: Senua Björk Connor Thaler Mechanik: Sylvester Gryffiths (Do obsadzenia) Praktykant: (Do obsadzenia) Kellan Babangida: E-mail korespondencyjny: [email protected] (PW) Numer telefonu: Cześć! Możecie mnie kojarzyć z poprzedniej edycji serwera, kiedy grałem Kaito Yoshidą - właścicielem Heiwa Club-u. Tym razem planuję wraz z grupką osób otworzyć warsztat ze specjalizacją tuningu samochodów krajowych typu muscle oraz zagranicznych klasyków (wiem, że na starcie nie będzie opcji tuningu, dlatego oferta będzie lekko okrojona) na postaci o imieniu Kellan. Jest to szczery i zabawny imigrant z Afryki, który nazywa niektóre rzeczy po swojemu. Przykładowo na samochód mówi wielbłąd, na budynki biznesów stodoła, a na domy lepianka. Jest bardzo zabawną postacią, więc mam nadzieję, że interakcja z nią urozmaici każdemu grę, a przy okazji poprawi humor. Dla każdego nowego praktykanta planuję przeprowadzić szkolenia, aby poziom wykonywanej pracy był przynajmniej na przyzwoitym poziomie. Zamierzamy biznes połączyć z projektem IC, który w głównej mierze będzie opierać się na samochodach klasycznych. Więcej informacji związanych z tym tematem zostanie zamieszczone w aplikacji projektu. Zapraszam do komentowania i oceny.
  8. 10 likeów
    Witam serdecznie wszystkich czytelników! Jako, iż forum jest już otwarte, postanowiłem podzielić się z wami moimi kilkoma propozycjami. Zacznę od czegoś lżejszego. Nie jestem pewny, czy w tym dziale powinien obowiązywać jakiś wzór dodawanych tematów, więc obecnie go pominąłem, lecz gdy będzie trzeba - mogę edytować post. Propozycja ta dotyczy już nie forum, a bezpośrednio gry i nie jest nadzwyczajnie dużą zmianą. Mowa dokładniej o wprowadzeniu funkcjonowania nazewnictwa ulic w Paleto Bay oraz numeracji wszystkich obecnych tam lokali. • O co dokładnie chodzi? Już tłumaczę - zgodnie z grą, jak i chociażby mapą całego San Andreas (której wycinek widzicie niżej), Paleto Bay posiada przynajmniej 6 głównych, nazwanych ulic (w tym jedna to droga przy plaży). W takim razie, dlaczego by z nich nie skorzystać przy lokalizowaniu stworzonych biznesów/domów/instytucji? Bezpośrednią zmianą miałoby być policzenie wszystkich budynków/lokali, jakie znajdują się w Paleto Bay oraz nadaniu im odpowiedniej w kolejności numeracji. Ta nie musi być nigdzie oficjalnie udostępniona, chyba że administracja sama zdecyduje się to zrobić (wtedy łatwiej byłoby z góry określić, które miejsce gracz wyznaczył na lokalizację biznesu przy składaniu apelacji). Gdy właściciel działalności wybierze jeden z budynków jako siedzibę swojego biznesu, przy markerze odpowiedzialnym za wejście do środka, oprócz nazwy, pojawiałaby się (np. mniejszą czcionką) informacja o ulicy i numerze lokalu. • Czemu właściwie miałoby to służyć? Jest to serwer roleplay, w tym wypadku odgrywamy w miarę realne życie. W takim razie myślę, że o wiele praktyczniejsze będzie - chociażby w aplikacjach/ogłoszeniach - podawanie bezpośredniego adres danego lokalu, tak jak w rzeczywistości - zamiast wymyślania na siłę punktów odniesienia, które mają nakierować odbiorcę na lokalizację biznesu. Dzięki temu drobnemu dodatkowi, informacja w stylu "znajdujemy się w centrum miasta, naprzeciwko pizzerii, obok fryzjera" zamieni się na, chociażby "znajdujemy się na ulicy Paleto Blvd. 13". • Jakie korzyści wynikną z tego zabiegu? Przede wszystkim - dzięki odpowiedniej kolejności numeracji, nowy gracz bez większych problemów zlokalizuje każdy biznes, znając jego adres. Druga sprawa - kwestia czysto rozrywkowa. Tak jak wspomniałem wyżej - gramy roleplay, więc o wiele lepiej będzie wyglądało podawanie pełnych i prawdziwych adresów zamieszkania czy siedzib biznesów, a nie wymyślanie tego na bieżąco przy składaniu aplikacji/dokumentów. Napiszcie, co myślicie na ten temat? Moim zdaniem, jest to na tyle drobna rzecz (w praktyce tylko chwila poświęconego czasu na zliczenie lokali i dodatnie więcej tekstu przy napisach nad markerami), że z pewnością nie byłoby problemu z jej wprowadzeniem. W żaden sposób nikomu nie przeszkodzi a wręcz przeciwnie - przyniesie wyłącznie pozytywne skutki.
  9. 10 likeów
    Projekty IC Cześć! Jak pewnie doskonale wiecie, albo i nie, projekty In Character to ważna część każdego serwera Role Play. W związku z tym nie może ich zabraknąć również tutaj. Projekty IC dają możliwość spełnienia swoich snów każdemu, możesz tu stworzyć wszystko. Dla każdego znajdzie się tu miejsce. Jeśli jesteś zainteresowany utworzeniem własnego projektu, musisz wiedzieć parę rzeczy związanych z pisaniem aplikacji. Aplikacja powinna zawierać: krótką historię projektu; zakres działań projektu; plan na rozwój projektu; krótką notkę OOC od autora. Wzór nazwy tematu: [Projekt IC] Nazwa projektu Swoje aplikacje składajcie w poddziale Aplikacje w dziale Projektów In Character (to tutaj!). Dział ten jest moderowany, tzn. aplikacje są widoczne tylko dla członków ekipy do momentu zatwierdzenia. Dopiero po wstępnej analizie tematu zostanie on poddany ocenie innych użytkowników. Wszystkie projekty, które zostaną założone wraz ze startem serwera, dostaną darmowy interior oraz pojazd, jeżeli będą one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania projektu. Powodzenia i do zobaczenia w grze!
  10. 9 likeów
    The Golden Soho RESTAURANT - Restauracja założona przez młodą, 23 letnią kucharkę – Clarę Ashley. W poszukiwaniu wyzwania wyjechała ona z Wielkiej Brytanii do Paleto Bay, gdzie kupiła lokal znajdujący się przy ulicy Paleto Blvd. Następnie wynajęła firmę budowlaną do wykończenia go, uruchomiła rekrutację i zatrudniła wybranych pracowników. Restauracja szybko zyskała uznanie mieszkańców miasteczka, dzięki pysznym potrawom i miłym podejściu pracowników, w stosunku do klienta. Można tam spróbować znanych brytyjskich posiłków, między innymi popularnego "English Breakfast". Ale skąd wzięła się nazwa lokalu? Stąd, że Clara mieszkała w Londynie, a na dzielnicy Soho, uczyła się gotować, pod okiem swojej mentorki. Miejsce kojarzy jej się wspaniale, więc stąd przydomek - "The Golden". ((Ceny zostaną uzupełnione później, po zapoznaniu się z ekonomią serwera)) Zostanie udostępniona po ustaleniu. Właściciel – Clara Ashley tel. (do uzupełnienia) e-mail: [email protected] (Discord: GameKryst#8862) Cześć! Chciałem spróbować swoich sił w prowadzeniu restauracji. Doświadczenie w prowadzeniu biznesu mam, jednak był to zupełnie inny rodzaj, a mianowicie – prowadziłem ze znajomym firmę budowlaną na konkurencyjnym serwerze. Chcę aby „The Golden Soho” było miejscem spotkań graczy, w którym można dobrze zjeść, napić się dobrej kawy, odegrać jakąś kreatywną akcję i wyjść z uśmiechem na ustach. Oczywiście będą organizowane różne promocje, rabaty, a z czasem, we współpracy z innymi biznesami – planuję organizować jakieś większe eventy. Do zobaczenia w grze!
  11. 9 likeów
    pojęcie roleplay jest bardzo szerokie, a przez niektórych (w/w przykładowo) ograniczane do grania we frakcji/w organizacji przestępczej są ludzie, którzy się nie odnajdują w żadnej z tych opcji, i właśnie tacy ludzie tworzą "centrum", czyli biznesy, w których druga osoba wymieni Ci płyny w aucie, kolejna zrobi Ci burgera z podwójnym serem, a jeszcze kolejna przeprowadzi z Tobą rozmowę w salonie samochodowym i pozwoli wybrać odpowiedni pojazd dla Ciebie - to właśnie jest roleplay, różnorodność charakterów nie tylko przestępczych i porządkowych, a takimi mechanizmami dajesz właśnie takim graczom zajęcie i powód do gry szkoda, że osoba która ma ten świat przedstawiony kreować tego nie zauważa
  12. 8 likeów
    mjd

    Wspomnienia z LSVRP

  13. 7 likeów
    Cześć, warto byłoby przedyskutować temat związany z pozyskiwaniem i całokształtem obrotu gotówką na serwerze, póki jeszcze nie został otwarty, żeby nie popełnić tego samego błędu jak na poprzedniej edycji. Cały problem polega na tym, że grając na lsvrp, ludzie mieli bardzo fajny, moim zdaniem system wypłat. Nie powodował on zbyt szybkiego przyrostu gotówki, również nie trzeba było grindować zbyt długo, żeby sobie coś tam kupić. Mimo to, brakowało jakiegokolwiek czynnika, który powodowałby, że gotówka na koncie gracza jest wydawana. Jedyne, na co wtedy przeznaczano pieniądze to pojazdy, bo nic innego po prostu nie było. Finalnie spowodowało to, że ludzie kupili sobie pojazd, albo dwa, na który zbierali i koniec, nie ma co z tymi pieniędzmi zrobić. Efektem takiego stanu było znudzenie rozgrywką, czasami tworzenie nowych postaci, lub co gorsza wypalenie się i zaprzestanie gry. I tutaj śmiało można postawić pytanie, jak według was powinien wyglądać cały proces obrotu gotówką jednej postaci, aby po pierwsze: nie przeszkadzało to w normalnej rozgrywce ic, po drugie, nie prowadziło do szybkiego zaniku chęci progressowania i po trzecie, nie rozwarstwiało niepotrzebnie ekonomii serwera. Moim zdaniem nie powinny mieć miejsca sytuacje, w których po każdym 24godzinnym cyklu paydaya, mimo braku oszczędzania wciąż mamy sporą ilość gotówki dnia następnego, DLA PRZYKŁADU - Załóżmy, że nasza postać wyrabia payday $700 i akurat kupiła sobie nowy samochód. Los chciał, że gracz doświadczył stłuczki z innym graczem, musi zapłacić mandat, pojechać do warsztatu, potem może jeszcze do baru odnowić sobie HP. Portfel po takim niefortunnym ciągu wydatków powinien skurczyć się na tyle, że nie będzie stać go raczej na kupienie tego dnia nowego ubrania, czy chociażby zrobienia treningu na legendarnej siłowni, ponieważ jeżeli nieoczekiwane, lub nawet oczekiwane wydatki nie bolą po kieszeni, to znak, że gracze zarabiają pieniądze zbyt łatwo i zbyt szybko. (oczywiście nie bierzemy w tym wypadku pod uwagę graczy, którzy zarabiają więcej bo, na przykład: prowadzą swój biznes, czy robią szemrane interesy) Kolejnym ważnym aspektem, na który TRZEBA kłaść duży nacisk jest stworzenie miejsc i systemów, które zachęcą graczy do wydawania na nie gotówki, zyskując przy tym jakieś korzyści dla postaci. Pierwszy banalny przykład jaki się nasuwa, to już wyżej wymieniana siłownia. Wymieniając gotówkę z konta postaci na dodatkową statystykę postaci, czy nawet jakiś znaczek nad głową tworzymy jednocześnie tzw. "money sink" i kolejne pole do rozwijania naszej postaci. Przykładów na takie miejsca jest dużo, z tego co słyszałem na streamach zaplanowane są już sklepy z ubraniami za gotówkę, studia tatuażu, fryzjerzy i makijażyści, mimo tego, zawsze warto tworzyć takie systemy, aby czas zainwestowany w postać nie przekładał się TYLKO na ilość rozegranych akcji RP i rozwiniętych wątków fabularnych, bo równie dobrze można po prostu wyrzucić system gotówki i dać ludziom grać w RP. Co sądzicie, jakie jest wasze zdanie? Czekam, może potem jeszcze rozwinę temat. Pozdrawiam
  14. 7 likeów
    davidd1

    [SHOWROOM] davidd1 mods

    Siema! Postanowiłem wyjść trochę szerzej w świat z moją twórczością low-poly. Modele tworzę i edytuję w 3ds Max 2019 (z pomocą kilku dedykowanych dla SA skryptów), tekstruey edytuję w Photoshop CC 2019 a kolizję modeli poprawiam w CollEditor2. • Przejazdy na autostradzie 425, Santa Maria Beach. Pasy pomiędzy asfaltem rzeczywiście mają materiał ziemi i jeśli najedzie się na nie autem to je brudzą. ok ~ godzina pracy. • Zremasterowane lekko Unity Station. Ma zastosowane multum różnych materiałów, które dają inne efekty pod kołami, nogami i wydają inne dźwięki. Poświęciłem na ten model z dobre 8 godzin. • Początkowo te garaże miały stanowić część Unity, ale jakoś podczas modelowania wypadła mi ich wizja i postanowiłem je porzucić. W gotowym modelu miały pojawić się dwa otwarte garaże, w tym jeden z piwnicą. Dodatkowo całość miała zostać bardziej dostosowana do okolicy przez różnej maści graffiti, czy tekstury alpha uszkodzeń materiału. ~ model niedokończony. • Jeszcze niedokończony remaster skateparku przy Jefferson. Trochę pracy jeszcze przy tym modelu mi zostało i to go najprędzej zobaczycie zaktualizowanego niżej. • Retro radyjko w low-poly na potrzeby własne. ~ około godziny pracy
  15. 7 likeów
    Deathcore

    [Gastronomia] Redheads Café

    Redheads Café to kawiarnio-cukiernia założona w 2019r. przez Shirley Leroux. Jest to nowo powstały lokal gastronomiczny, opierający się głównie na tytułowej kawie, wszelkiej maści wypiekach, kończąc na słodkościach typu gofr czy naleśniki. W RHs Café zastać możecie rudowłosą kobietę - baristkę z zawodu, która pała ogromną miłością do swojej pracy. RHs Café ma w swojej ofercie również świeże owoce, herbatę różnego pochodzenia oraz suche przekąski takie jak herbatniki, biszkopty czy też orzeszki. Shirley kieruje się w życiu jednym bardzo ważnym dla niej zdaniem, które brzmi: ,,Nie jestem tym, co mnie spotkało - jestem tym czym postanawiam zostać.’’ Owe zdanie może świadczyć o tym, że Shirley robi to co kocha i jest to jej pasją. Hasłami ulokowanymi na czarnej kredowej tablicy są: „Jeśli masz zmartwienie – napij się kawy, jeśli się cieszysz – napij się kawy, jeśli jesteś zmęczony – napij się kawy.” „Zaniechał nawet picia kawy i oczywiście jego mózg przestał pracować.” W Redheads Café panuje przyjemna atmosfera, wystrój wkomponowuje się w klimaty Paleto Bay, jednak jest coś co nie pasuje. Chodzi tutaj mianowicie o porządek utrzymywany przez personel w lokalu, co wręcz pozytywnie zaskakuje, patrząc na ogólny wygląd budynku z zewnątrz. Przechodząc nieopodal kawiarni można wyczuć charakterystyczny, unoszący się w powietrzu zapach kawy. Shirley Leroux to rudowłosa baristka, pracująca na co dzień w swoim zawodzie. Po kilku latach pracy w jednej z lokalnych kawiarnio-cukierni, zaczętej jeszcze w czasach szkolnych, kiedy to chodziła do szkoły gastronomicznej, zdecydowała się na duży krok w przód. Do Paleto Bay przyjeżdżała jako mała dziewczynka, gdyż mieszkała tu jej babcia wraz z dziadkiem. Często zabierali ją na lody do pobliskiej cukierni, która w obecnych czasach dawno stoi zamknięta. Młoda baristka, dowiadując się o upadku jedynej cukierni w Paleto Bay - mieście, które na długo zapadło jej w pamięć przez malownicze krajobrazy, molo oraz widok na ocean, decyduje się na otworzenie własnej działalności. Wsparta finansowo przez rodziców porywa się na zaciągniecie kredytu, by wykupić porzucony budynek i przywrócić go do stanu sprzed kilkunastu lat, co wskazuje na staromodny wystrój kawiarnio-cukierni z przełomu lat 1990-2000. (dodam po zaakceptowaniu aplikacji) Cześć! Z tej strony Deathcore. Wychodzę z inicjatywą lokalu gastronomicznego w postaci kawiarnio-cukierni, w której możecie miło spędzić czas, zagadując się z obecnymi tam, otwartymi na ludzi baristami/baristkami, wypić dobrą kawę czy też ucieszyć swoje kubki smakowe zajadając się jednym z wypieków z opcją dobrania do nich świeżych owoców. Mam zamiar prowadzić ten lokal w luźnej atmosferze, chcę, żeby wyglądało to jak typowa, amerykańska kawiarnia, w której po prostu można skorzystać z wi-fi, wyluzować się czy też odpocząć od pracy. Funkcjonariusze pewnie wiele by dali, by udać się na przerwie na kawusię czy też jakiegoś pączka. Jeśli chodzi o pomysły na rozwój mojego przedsiębiorstwa to mam w planach dodawać co jakiś czas nowości do karty menu, organizować coś w stylu napoju dnia, gdzie będą po prostu w dany dzień zniżki na ten produkt. Dodatkowo myślę nad rozwieszeniem swego rodzaju ulotek w dziale życia społeczności IC, ewentualna reklama w radiu Weazel News też wchodzi w grę. Temat o rekrutacji wrzucę po ewentualnym zaakceptowaniu mojego przedsiębiorstwa, w razie pytań proszę kontaktować się za pomocą discorda.
  16. 7 likeów
    Witam ponownie! Kieruje się do administracji, jak i graczy z kolejną propozycją, tym razem również dotyczącą serwera i mogącą być delikatnie kontrowersyjną. Proszę jednak o przeczytanie tematu do końca. • Czego dotyczy propozycja? Moim pomysłem jest wprowadzenie na serwer skryptu, który wyświetli nad głową postaci gracza (w okolicy imienia i nazwiska) specjalną informację, gdy ten w danym momencie ma otwarte okno chatu i jest w trakcie pisania wiadomości. • Jak miałaby wyglądać ta informacja? Projekt pozostawiam administracji. Może być to na przykład nieduża, schludna ikona, przedstawiająca, chociażby dymek chatu, ewentualnie zwykły napis. • Jakie przyniesie to korzyści? Przede wszystkim - co jest głównym celem tej nowości - znacznie ułatwi rozrywkę i nada jej większej dynamiki. Jestem niemal pewny, że każdy z Was przynajmniej raz doświadczył sytuacji, w której podczas interakcji z drugą postacią nie byliśmy nawet pewni, czy gracz po drugiej stronie jest w tym momencie przy komputerze. Stoimy wtedy przed nim i czekamy, z nadzieją na to, że długa niezręczna cisza jest spowodowana pisaniem przez niego obszerniejszej wiadomości. Odejść? Nie wypada, ponieważ jeśli faktycznie coś do nas pisze, to zepsuje to RP. Zostać i czekać? Niby można, lecz co, jeśli stoimy tam jak kołki na marne? Informacja o pisaniu w danej chwili wiadomości zlikwiduje ten problem raz na zawsze i usprawni kontakt z innymi postaciami, dając nam większe pole do popisu, jeśli chodzi o czynności, jakie wykonujemy podczas czekania na odpowiedź z ich strony. • Co z konsekwencjami? Część z Was może powiedzieć, że taka informacja ułatwi robotę graczom stosującym MetaGaming, którzy będą mieli pewność, kiedy jesteśmy zajęci pisaniem i nie będziemy w stanie dostatecznie szybko zareagować na, chociażby, atak z ich strony. Owszem, jest to prawda i niestety tego w żaden sposób nie unikniemy. Lecz czy faktycznie jest to tak duży problem? Proponuję nie popadać ze skrajności w skrajność i popatrzeć na całość z innej strony. Osoby, które w tak jawny sposób wykorzystują MG, będą na serwerze rzadkością i jestem przekonany, że szybko otrzymają stosowną karę, szczególnie jeśli któraś ze stron będzie posiadała dowody, chociażby w postaci nagrania z gry. Nie sądzę więc, że grający zgodnie z regulaminem gracz będzie ryzykował swoim kontem w zamian za odrobinę "zabawy" psującej innym rozgrywkę. Co sądzicie o takiej nowości? Zapraszam do dyskusji w komentarzach. Postaram się też odpowiedzieć na negatywne głosy, jeśli będą poparte argumentami. Co więcej, może osiągniemy kompromis?
  17. 7 likeów
  18. 6 likeów
    Pojęcie roleplay nie jest szerokie, to po prostu odgrywanie danej roli. Ograniczanie skryptu pod granie we frakcji/w organizacji przestępczej to metoda działania niektórych serwerów i wcale nie zabija to grupy grającej w „centrum". Bardzo chętnie pogram z graczem, który zamiast wklepać krótkiego /me o naprawie samochodu będzie się rozpisywał w trakcie mojego oczekiwania na zakończenie czasu naprawy czy zostanę dłużej w barze lub salonie rozmawiając z pracownikiem, zamiast dostać szybką akcję i uciec. Przypominam, że półświatek nie potrzebuje skryptów do kradzieży pojazdów, włamań czy napadów, a wszystko wykonują czystą grą. Takie mechanizmy jedynie zmuszają do gry i narzucają pewne wymogi, a im więcej ich jest, tym gorzej. To, że ty czy inne osoby, które popierają twoją wizję będą to robić nie znaczy, że inni też mają zamiar. Nie można narzucać wszystkiego skryptami, nawet na godfatherach były osoby grające z zapałem mechaników, a wcale skryptu wymiany oleju nie miały. szkoda, że osoba, która pisze takie passive aggressive zdania nie zauważa, że człowiek z takim obowiązkiem nie potrzebuje skryptu, a wyobraźni do kreowania świata przedstawionego
  19. 6 likeów
  20. 6 likeów
    KUBV

    Wspomnienia z LSVRP

    @SebaK czy to ty
  21. 6 likeów
    Kudy

    Wspomnienia z LSVRP

    troche tego było, no
  22. 6 likeów
  23. 5 likeów
    Kartku

    Wspomnienia z LSVRP

    Fajnie będzie sobie powspominać dawne dzieje. Od siebie podrzucam kilka filmów.
  24. 5 likeów
  25. 5 likeów
    Panowie, ja rzucam tylko przykład tego co ruszyło by ludzi do wydania gotówki na coś innego niż kupno mieszkania/domu czy samochodu. Pytanie co my chcemy osiągnąć ,myślałem że ta dyskusja dotyczy właśnie tych ludzi którzy nie garną się do brania udziału w rozbudowanych interakcjach czy wydania gotówki na rzecz innego projektu czy biznesu gdzie nie dostaną nic konkretnego. Ilu będzie ludzi wymieniać olej gdy jest to dowolność a ilu gdy jest to potrzeba. Oczywiście można założyć ,że to wybór każdego z osobna i nie ingerujemy w to, ale to niestety sprawi że nie zmieni się kompletnie nic w tej kwestii. Z przykrością trzeba stwierdzić ,że ludzi grających "materialnie" jest mnóstwo. Taka prawda, oni nawet tu nie wejdą i nie przeczytają tej dyskusji. Ja sobie wymienie ten olej ,z skryptem czy bez ale mi zależałoby na tym ,żeby inni też tam wpadli zadbać o samochód. Ujebałem się tego oleju ale nie chce zmieniać przykładu. Odnawianie hp akurat jest już mechaniką typowo rpg, ale wizyta w szpitalu na jakimś badaniu.. Takie rzeczy, zmuszające do interakcji stworzyły by ciekawą grę wszędzie bo ile razy się słyszy że w medykach to nuda. To już za czasu sampa powstało, tylko patrole i wezwania do strzelanin bo połowa serwa się napierdala xD Jakbym grał ratownika i ktoś by do mnie przyszedł bo się wyjebał na rowerze to bym go po rękach całował. Ale póki co nigdy nie miał powodu aby to zrobić. Uczmy się wzajemnie tego świata jakim jest rp i żadne boty nie będą potrzebne.
  26. 5 likeów
    biorąc pod uwagę ograniczenia jakie narzuca nam sam tryb gry (nie mówie tu o roleplayu, tylko o trybie grania roleplayu) i naszą piękną polską społeczność, to skrypt JEST nam potrzebny do sterowania naszą grą, nadanie jej elementu przymusowych akcji przez które musi przejść nasza postać (świetnym przykładem jest naprawa pojazdu naszej postaci po kolizji, czy zjedzenie czegoś w celu podładowania hp) bo inaczej - niestety - ludzie nie będą przestrzegali reguł i będą grali tylko i wyłącznie pod siebie. nawiąże teraz do tradycyjnej rozgrywki roleplay, gdzie ten element przymusowy jest oparty na rzucie kostką bądź narracji gamemastera - owszem, da się, ale czy gamemasterzy będą obserwować każdą akcje w celu sprowadzenia jej na właściwy tor lub wymuszenia konkretnej akcji na graczu przez to, ze postąpił tak a nie inaczej? właśnie po to jest nam skrypt, jest WYGODNY zarówno dla gamemastera jak i gracza ps. jesli mówimy j tym konkretnym "niektórym" serwerze o którym też myślę, to centrum tam jest całkowicie spustoszałe i widać tylko biznesy prowadzone przez boty, co już w ogóle jest nieporozumieniem - niejednokrotnie lepsze akcje rozgrywałem w barze pijąc piwo i rozmawiając z ludźmi z centrum niż grając cokolwiek z ludźmi z półświatka Okej, ale nie mierz wszystkich swoją miarą - doceniam Twój styl gry ale takich osób jest na prawdę mało i większość chce tylko dostać naprawę i wrócić na ośkę gangu. Właśnie po to ten skrypt, żeby zmusić graczy do interakcji z ludźmi z biznesów, zrobić przy okazji money sink powiększający się wraz ze wzrostem majątku postaci owszem, nie potrzebuje skryptów, bo wspiera je przy tym GAMEMASTER (o czym wspominałem wcześniej) i przepisuje im te pojazdy, daje nagrody za napad czy włamanie - co też można zastąpić skryptem żeby każdemu żyło się wygodniej i bez oskarżeń o kolesiostwo do ostatniego zdania się nie odnoszę, będę mądrzejszy i pierwszy odpuszczę
  27. 5 likeów
    hajs co godzinke i zapewnienie pieniążka do gry = ludzie chętniej rozwijają postacie i skupiają się bardziej na charakterach niż e$ bicie duty i CIĘŻKA PRACA żeby zarobić = zamykanie w biznesach (nie koniecznie stanie za ladą), większa chęć posiadania e$ niż kreowania postaci - to brzmi jak RPG my tylko rozmawiamy, bo nie mamy możliwości wyboru, jesteśmy w stanie tylko wpłynąć na decyzje, a co będzie grane zależy od czerwonych
  28. 5 likeów
    @Vey gramy w napleto, więc ilość biznesów będzie ograniczona, zamiast działać wolnym rynkiem to będziemy ograniczać ludzi, wygląda to jak socjalizm kiedy wszyscy chcą być prezesami firm, a system sprowadza wszystkich do czyścicieli kibli; gość będzie robił na zmywaku i będzie chciał więcej zarabiać, to pójdzie pracować na dwa etaty, ale to już zamykanie ludzi za ladami co imo kompletnie nie ma sensu; gramy role play więc to jasne, że każdy będzie chciał dążyć do super domu, super samochodu i własnego biznesu.
  29. 5 likeów
    Tja, bo w końcu chodziło mi o tak bardzo ograniczające widełki "dla pana mały burger za $1 dolara, bo za $2 to dla bogatszych" i zupełnie nie chodziło mi o elementy perfidnie wykraczające poza klasę społeczną jak auto warte $100.000 Z jednym z powodów dla którego ta dyskusja powstała to jest właśnie fakt, że ludzie tej granicy nie szanują, ale widzę idziesz leniwą linią najmniejszego oporu. Bardziej pustego zapewnienia dać nie możesz, bo takie zapewnienia były i będą zawsze i każdy wie, że to takie coś a'la polityczne pierdzielenie. Teraz ci się wydaje, że to będzie bezbłędnie definiowane, osądzane i egzekwowane bez żadnego przygotowania czy dyskusji, a tak naprawdę to się po prostu stanie i nikt nawet nie zauważy kiedy do tego doszło. Co do e-hajsów... Nawet nie pytam jak chcesz osądzać czyjąś grę czy gra tylko dla "farmieniu e-hajsów" lol zapewne odpowiedzią będzie - jak? - przede wszystkim skutecznie. Tak, po prostu.
  30. 5 likeów
    Wiecie ja na przykład nie wyobrażam sobie jakiegoś "Syndykatu" Czy też jakiejś wielkiej mafi na takim "zadupiu" Jednak raczej mafie i wyżej wolały by LS niż taką wioseczkę. A nie rozumiem, Motorcycle Club mogą być różne nawet bardzo. Zawsze można porobić gangi albo niższe partie mafi. Koncepcja mi się bardzo podoba, że nowobogadzkie dzieciaczki powinny zostać w ls. Pozdrawiam.
  31. 5 likeów
    Paleto Bay

    #001 - Vibe Role Play

    Kto błędów nie popełnia, ten w miejscu stać musi. Nie znam waszych mistrzów gry, nigdy nie spotkaliśmy się na żadnym serwerze, więc nie mam na ich temat żadnej opini - ciężko ocenić czy to dobrze, czy źle. Jednak chciałbym już na stacie wiedzieć, czy chłopaki mają zamiar poważnie ingerować w rozgrywkę? Dobry mistrz gry, to taki który potrafi urozmaicić gre losowymi wydarzeniami, bez zbędnego ustalania czy odgrywania danej roli na prośbę graczy. Czy mają jakieś plany na początek, projekty fabulane? Czy dalej wszystkie decyzje odnośnie rozgrywki IC przechodzą przez zarząd?
  32. 5 likeów
    Darek

    Ekipa projektu Vibe Role Play

    Ekipa projektu Vibe Role Play Administrator: Kubas - główny developer odpowiedzialny za skrypt gry i całą otoczkę techniczną projektu; Tarcza - koordynator projektu, opiekun frakcji; Cherro - developer odpowiedzialny za panel gracza oraz skrypt gry; Toyer - developer odpowiedzialny za panel gracza; Msk - zajmuje się stroną techniczną projektu; Darek - zajmuje się komunikacją między ekipą projektu, a społecznością, opiekun supporterów, osoba zajmująca się forum. Developer: Shaviq - Programista front-end, grafik, zajmuje się całą okładką wizualną projektu. Gamemaster: OCCVLT - zajmuje się rozgrywką na serwerze gry, opiekun gamemasterów, opiekun frakcji; Kaizi - opiekun biznesów; kačalov - opiekun organizacji przestępczych. Supporter: Neveral - opiekun projektów IC. Byss Specter Byli Administratorzy - Byli Developerzy - Byli Gamemasterzy - Gacuś, KasiuLa. Byli Supporterzy - v3rso.
  33. 5 likeów
    arti

    Wspomnienia z LSVRP

  34. 5 likeów
    Lenareq

    Wspomnienia z LSVRP

    wujku qtengu gdzie jesteś
  35. 5 likeów
    grtrd

    Wspomnienia z LSVRP

    (chyba było więcej ale zgubiłem :c)
  36. 5 likeów
    Rukol

    Wspomnienia z LSVRP

    Najlepsza biba //Edit No i rappiszony
  37. 5 likeów
    Tonik

    Suro

    siema sabinek
  38. 5 likeów
  39. 5 likeów
    Proces składania aplikacji. Witam, dzisiaj otwieramy możliwość składania aplikacji na organizacje prywatne, a dokładniej biznesy. Sam proces nie jest skomplikowany, lecz wymagał będzie staranności w wykonaniu samego tematu. Wzoru nie będzie, aczkolwiek proszę o zawarcie informacji wymienionych poniżej. Krótka historia powstania biznesu; Opis, na czym polegać będzie działalność; Pomysły na rozwój; Ewentualna struktura organizacji; Krótka notka OOC od samego autora, abyśmy mieli możliwość poznania choć trochę danej osoby i jej doświadczenia. Ważnym aspektem jest bezpośrednia pomoc administracji ukierunkowana w stronę właścicieli przedsiębiorstw. Nie będzie ona znaczna, lecz tylko i wyłącznie w stopniu umożliwiającym poprawne funkcjonowanie danego biznesu, z racji startu serwera. Nie przewidujemy również wspierania Was za pośrednictwem "żywej gotówki" jeżeli już zdecydujemy się na wsparcie to poprzez rzeczy materialne w zależności od potrzeb danej działalności. Rodzaje pomocy, jakie jesteśmy w stanie zaoferować: Budynek/Lokal - przypisanie pod grupę drzwi wraz z interiorem. Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnej zmiany wielkości interioru czy też lokalizacji na etapie sprawdzania aplikacji. Pojazd - będzie przywilejem dostępnym dla konkretnych typów biznesów. Sam pojazd zostanie permanentnie przypisany do konkretnego biznesu, tak więc nie będzie on mógł wejść w obieg pojazdów używanych. Towary/Produkty - w zależności od rodzaju świadczonych przez przedsiębiorstwo usług, na start będzie możliwość dostania konkretnych ilości produktów potrzebnych na rozruch biznesu. Swoje aplikacje tytułujcie [Biznes] - "Nazwa biznesu" i wstawiajcie w poddział APLIKACJE, jest on moderowany, abyśmy mogli na spokojnie zorientować się w ich ilości i w spokoju wyselekcjonować odpowiednie na start Życzymy powodzenia! Prosiłbym również o nieskładanie aplikacji na biznes typu salon samochodowy, ponieważ będzie on autonomicznym punktem w naszej rozgrywce tak jak na wcześniejszej edycji.
  40. 4 likei
    Kaizi

    [Warsztat] Camel Workshop

    Akceptuje, powodzenia
  41. 4 likei
    Darek

    Kudy

    Chłopaki, nie zaczynajcie już wojenek, dobrze? Już na streamie coś mówiliśmy. Uspokójcie się, bo już po starcie zaczynają się problemy. Dziękuję.
  42. 4 likei
    Co powiecie na stream o 20:00? https://youtu.be/yXj4KkAtjM4
  43. 4 likei
    v3rso

    Wspomnienia z LSVRP

    @KUBV jestem oburzony wrzucaniem moich filmów, które sam chciałem tu wrzucić
  44. 4 likei
    OCCVLT

    #001 - Vibe Role Play

    "Czy dalej wszystkie decyzje odnośnie rozgrywki IC przechodzą przez zarząd? " Projekty fabularne, wszelakiego rodzaju inicjatywy, podjęte w kierunku społeczności na serwerze, są zawsze omawiane. W przypadku rozgrywki, to ja mam finalne zdanie i nie podlega ono dyskusji. Nadano mi wolną rękę, więc pomysły wychodzące - a szczególnie od nas, game masterów - muszą być przemyślane. Jeżeli zmiany są duże, bądź nie mamy pewności co do ich racji, wtedy omawiamy całość z administracją. "Czy chłopaki mają zamiar poważnie ingerować w rozgrywkę? Dobry mistrz gry, to taki który potrafi urozmaicić gre losowymi wydarzeniami, bez zbędnego ustalania czy odgrywania danej roli na prośbę graczy. Czy mają jakieś plany na początek, projekty fabularne?" (pozwoliłem sobie połączyć te pytania) Mamy zamiar ingerować w rozgrywkę poprzez rozgrywanie scenariuszy. Nie ukrywam, że wolę spontaniczne ingerencje w plany niektórych graczy. Boję się tylko tego, że wchodząc na postać epizodyczną i podejmując grę z losową grupą, możemy jedynie wywołać agresję. Nie każdy jest tak bardzo otwarty, jak my. Dlatego też, postaramy się dostosować do sytuacji i wyczuć moment, w którym możemy pozwolić sobie na taką improwizację. Plany dot. projektów fabularnych są, jednak trudno mi jest powiedzieć, jakie konkretne pomysły wdrożymy. Na ten moment mogę powiedzieć, że z pewnością game masterzy będą często i sporadycznie odgrywali epizody. Od tego jesteśmy, aby zwykła sytuacja na ulicy, czy w barze, nabrała innego charakteru, toku. Osobiście, lubię grać postaci, które mieszają w szarej rzeczywistości każdego gracza. Mam zamiar też wprowadzić kilka miejsc do gry, które będą polegały na rozgrywaniu scenariuszy. Będą one w formie Projektów IC bądź biznesów.
  45. 4 likei
    thaZu

    Wspomnienia z LSVRP

    Pamiętny mecz na Chamberlain Hills, wersja koloryzowana.
  46. 4 likei
    Tonik

    hewra&mobbyn

    nie mam czasu na głupoty, kierunek nowe bloki
  47. 4 likei
  48. 4 likei
    Tonik

    mjd

    sieemka maciuś
  49. 4 likei
    Tonik

    Witam :pp

    dobra, pal gume
  50. 4 likei
    Darek

    Rekrutacja na supportera

    Witajcie! Postanowiliśmy poszerzyć naszą ekipę o osoby, które będą pomagać zarówno w trakcie rozwoju projektu przed jego startem, jak i bezpośrednio po. Jak z pewnością wiecie rola supportera w projekcie jest bardzo ważna, osoba na takim stanowisku najczęściej jest na tzw. pierwszej linii ognia. To oni najczęściej pomagają graczom na serwerze, ale i nie tylko tam. Aby zostać Supporterem należy wrzucić temat do tego działu, w którym napiszecie kilka zdań o sobie, swojej przygodzie z RP i dlaczego to właśnie Ciebie powinniśmy wybrać. Liczymy na ciekawe i niestandardowe pomysły. Dział jest moderowany, więc możecie pisać o sobie w pełnym spokoju. Obowiązki Supportera: Pomoc graczom na serwerze; Pomoc graczom na forum; Pomoc wewnątrz ekipy przy pewnych pomniejszych pracach; Nauczanie, tłumaczenie nowym graczom zasad Role Play; Karanie tzw. "odwalaczy"; I kilka równie ciekawych zajęć... Od kandydatów wymagamy: Bardzo dobrej znajomości zasad RP; Nieposzlakowanej opinii na scenie RP; Niekonfliktowego charakteru; Inwencji i aktywnego udziału w życiu projektu. Wzór nazwy tematu: [Supporter] Nick OOC Aplikacje wrzucacie tutaj. Jeżeli ktoś miał okazję rozegrać ze mną lub z innym członkiem administracji, więcej niż jedną czy dwie akcje RP - napiszcie o tym. Będzie to dodatkowy atut, który jednak nie zwalnia nikogo z obowiązku napisania rzetelnej aplikacji. Rekrutacja będzie otwarta cały czas, jeśli będę potrzebował nowych osób, to w pierwszej kolejności będę sprawdzał te podania, a następnie będę zapraszał poszczególne osoby na rozmowę.
×
×
  • Utwórz nowe...